2010-02-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael666
Avundsjuk på en botoxblatte som får pippa white trash brudar på landsbygden?
Finns det någon som är avundsjuk på en sån?
Enda anledningen till att han får knulla dessa trash flickor är väl att han påminner om greken som deras mamma blev påsatt av på Kreta 1979 och sedan dumpad av för nästa low life kärring utan p-piller.
Haha.
Citera
2010-02-08, 01:12
Medlem
cece123s avatar
Jag blev nyfiken på Faddes blogg efter att ha läst lite på den här tråden,
Han verkar ju sjukt egenkär.Han poserar uppbröstad på nästan alla bilder på bloggen.
Han ser helt sjuk ut efter sin botoxbehandling.
Ännu värre är de kommentarer han skrivit,alla tjejer som är efter honom
och slänger lappar med telefonnr på honom och att han aldrig minsann blivit lämnad osv osv
När Bonde Susanne sagt att hon dumpat honom i medierna, då jävlar ska det bli en fight enligt Fadde.
Han skriver om absolut ingenting intressant.What a looooooooooooooooozer.
Vad kan en tjej få ut av att vara tillsammans med honom? Knappast något intellektuellt utbyte iaf
Citera
2010-02-08, 09:16
Medlem
Vore kul få lite info från tidigare tjejer....
Enligt säkra källor är han grymt svartsjuk och kontrollerande i sina förhållanden.
Tydligen har han använt brudarna som boxningsbollar....hmmmmm...fin kille!!! eller rättare sagt gubbe!
Citera
2010-02-08, 10:04
Medlem
thabitas avatar
Han var slibbig innan. Nu är det slibbig-värre. Är det verkligen någon brud som vill ha honom? Han ser ju ut som värsta skurken med två ton brylcreme i frillan och alltid glänsande, fet hy. Fy fan så vidrigt!
Men det är väl därför han halkar runt så jävla mycket.
Tänker genast på handlarn i dom gamla Åsa-Nisse-filmerna.
Citera
2010-02-08, 17:09
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Han var slibbig innan. Nu är det slibbig-värre. Är det verkligen någon brud som vill ha honom? Han ser ju ut som värsta skurken med två ton brylcreme i frillan och alltid glänsande, fet hy. Fy fan så vidrigt!
Men det är väl därför han halkar runt så jävla mycket.
Tänker genast på handlarn i dom gamla Åsa-Nisse-filmerna.

Ja den som stått ut längst är väl Linda Rosing men det beror väl på att de hade samma nivå på IQ.
Han är uräcklig med sin feta hy och jag är säker på att han på sitt lismande sätt även har en påse "bröllopskonfekt till fröken xxx" med sig när han vaktar fjortisarna på sunkhaken.
Citera
2010-02-08, 17:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag blev nyfiken på Faddes blogg efter att ha läst lite på den här tråden,
Han verkar ju sjukt egenkär.Han poserar uppbröstad på nästan alla bilder på bloggen.
Han ser helt sjuk ut efter sin botoxbehandling.
Ännu värre är de kommentarer han skrivit,alla tjejer som är efter honom
och slänger lappar med telefonnr på honom och att han aldrig minsann blivit lämnad osv osv
När Bonde Susanne sagt att hon dumpat honom i medierna, då jävlar ska det bli en fight enligt Fadde.
Han skriver om absolut ingenting intressant.What a looooooooooooooooozer.
Vad kan en tjej få ut av att vara tillsammans med honom? Knappast något intellektuellt utbyte iaf

Ja de gånger man gått in och plöjt hans blogg så har man nästan behövt ha skämskudden framme hela tiden. Gubben är oerhört pinsam. Att småtjejer skriver lappar med telefonnummer det tycker han är stort. Bloggen hans är så tråkig så klockorna stannar. Hela den s k karln är tråkig. Han är en manlig motsvarighet till Linda Rosing. Det är bara jag jag jag och jag. Inget djup och inga vettiga grejer.

Påstå att han aldrig blivit lämnad är ännu mer patetiskt. Han grät ju ut i pressen när fru Rosing dumpade honom. Då var han ju helt knäckt......påstod han då. Men inte nog med att han är totalt pantad i luvan han har teflonminne också så det kanske är en förklaring till att han säger så.
Men det är otroligt att läsa hur lika han och Rosing är. De "glömmer" och sedan hittar de på en ny sanning som passar bättre för dem. Fan dom borde fortsatt att vara tillsammans.
Citera
2010-02-09, 00:09
Medlem
Någon som vet hur hans träningsupplägg ser ut?
Senast redigerad av yeahman 2010-02-09 kl. 00:14.
Citera
2010-02-09, 16:30
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Någon som vet hur hans träningsupplägg ser ut?

Han tränar styrkelyft för att kunna ståta med överarmsmuskler a la Guillou när han ska impa på småbrudarna. Han har noll och ingen kondis för det testades ju i Förkväll för lite sedan och det enda som var ok var just.....armmusklerna. Resten var uselt!

Han äter snabbmat på löpande band och dricker duktigt. Det visar han ju upp i bloggen. Näringsriktig mat får han väl bara när han tassar hem till lilla mamsen. Så vad vi har är alltså en lönnfet gubbe med överarmsmuskler.
På bilderna i sin blogg håller han in magen så jävla hårt så han blir blå i ansiktet
Citera
2010-02-09, 17:03
Medlem
Tagelapas avatar
I dagens Klick är han lite purken den lille farbrorn *S*.
Ur artikeln:
"Enligt honom är det Susanne som svikit löften.

– Vi planerade ett gemensamt projekt, vi skulle starta ett spa på gården i Dalarna. Och nu när jag läser hennes blogg får jag reda på att hon tänker öppna det själv.

Det kommer ju att gå bättre utan honom. Vad skulle han tillföra? Sina skulder hos kronofogden? För någon renlevnadsman är han ju inte och man kan inte driva spa genom att vara på plats en dag i kvartalet. Hoppas det går bra för Susanne för det verkar vara en riktigt bra tjej.
Hon kan nog tacka sin lyckliga stjärna att hon fick upp ögonen innan han hann kosta henne mer än han gjort.

Lite kul är det i alla fall att han erkänner att han läser hennes blogg
Han tror väl att hon inte ägnar livet åt annat än att sakna en gammal kroknäst botoxtomte. Men se där bedrar han sig. Hon skriver en rolig och underhållande blogg.....till skillnad från honom.
Så fortsätt och läs du lilla Fadderullan så kanske du lär dig något.
Citera
2010-02-09, 19:44
Medlem
straycats avatar
Hur mycket ligger skulden hos KF på?
Citera
2010-02-09, 20:09
Medlem
Easyskankings avatar
Fadde klargör vad som hänt om han inte hafft sin bästa vän som inneboende.

Utan honom som inneboende hade jag med all säkerhet haft skytteltrafik med fruntimmer här på nätterna! Inget min mamma hade uppskattat

HAHAHA
Citera
2010-02-09, 20:23
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Hur mycket ligger skulden hos KF på?

30 mål med underhållsbidrag.....totalt 52 betalningsanmärkningar på över 4 miljoner kronor.

Du kan läsa hela listan på sidan 93 här. Enjoy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in