2010-02-09, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
I dagens Klick är han lite purken den lille farbrorn *S*.
Ur artikeln:
"Enligt honom är det Susanne som svikit löften.

– Vi planerade ett gemensamt projekt, vi skulle starta ett spa på gården i Dalarna. Och nu när jag läser hennes blogg får jag reda på att hon tänker öppna det själv.

Det kommer ju att gå bättre utan honom. Vad skulle han tillföra? Sina skulder hos kronofogden? För någon renlevnadsman är han ju inte och man kan inte driva spa genom att vara på plats en dag i kvartalet. Hoppas det går bra för Susanne för det verkar vara en riktigt bra tjej.
Hon kan nog tacka sin lyckliga stjärna att hon fick upp ögonen innan han hann kosta henne mer än han gjort.

Lite kul är det i alla fall att han erkänner att han läser hennes blogg
Han tror väl att hon inte ägnar livet åt annat än att sakna en gammal kroknäst botoxtomte. Men se där bedrar han sig. Hon skriver en rolig och underhållande blogg.....till skillnad från honom.
Så fortsätt och läs du lilla Fadderullan så kanske du lär dig något.

Så jävla klockrent. Fadde tänkte öppna spa med bondemorans pengar. Men icke.
Jo, du fadde, de blir att gå tillbaka till chilli i Tyresö och putsa glas för inte fan tjänar han några pengar den lillle blatten på hans blogg?
Citera
2010-02-09, 21:36
Medlem
straycats avatar
Citat:
30 mål med underhållsbidrag.....totalt 52 betalningsanmärkningar på över 4 miljoner kronor.

Du kan läsa hela listan på sidan 93 här. Enjoy

Oj! Inte undra på att han vill ha en spapartner.
Citera
2010-02-10, 14:04
Bannlyst
Man tar sig för pannan även om man vet att kvällstidningshororna sprider vad skit som helst:

http://www.expressen.se/noje/1.1876635/fadde-darwich-utan-elisabet-forsvinner-tyngden-i-programmet

Fan vad pinsamt att denne Fadde ska uttala sig. Om något för över huvud taget!!!

Man kräks, eller hur?

PS E Höglund är ok. Men det är en helt annan femma. Fadde ska fan inte synas!
Citera
2010-02-16, 11:37
Medlem
SENASTE IDIOTUPPTÅGET!!!

Nu ska han tydligen ståuppa på Norra Brunn....blir nog en lika stor succé som framträdandet i Elviskostym med magen i vädret...URK!!!
Fadderullan har ju inget begrepp om till vilket åtlöje han gör sig....
Citera
2010-02-16, 13:02
Medlem
Tja, varför inte ståupp.
Allt han företar sig är ju stor underhållning i sig.
Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på den manen.
Han har inte gjort ett enda vettigt handtag på hur länge som helst, men han lyckas hålla sig flytande ändå. Han har skulder upp över öronen, men har råd att spruta in nervgift i ansiktet för 35'
Citera
2010-02-16, 13:39
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muodoslompolo
Tja, varför inte ståupp.
Allt han företar sig är ju stor underhållning i sig.
Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på den manen.
Han har inte gjort ett enda vettigt handtag på hur länge som helst, men han lyckas hålla sig flytande ändå. Han har skulder upp över öronen, men har råd att spruta in nervgift i ansiktet för 35'

......ja och när han får råd nästa gång så ska han operera in en hjärna
Citera
2010-02-16, 13:41
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
SENASTE IDIOTUPPTÅGET!!!

Nu ska han tydligen ståuppa på Norra Brunn....blir nog en lika stor succé som framträdandet i Elviskostym med magen i vädret...URK!!!

Nä han har ju inte det......och det är det som är så jävla kul. Han gör ju bort sig ideligen men fattar inte det själv. Fan också att det tog slut mellan honom och fnasket Rosing. De två är ju helt perfekta som seriefigurer tillsammans.
Citera
2010-02-16, 14:23
Medlem
Pavelinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
SENASTE IDIOTUPPTÅGET!!!

Det är inte norra brunn utan en nyöppnad klubb på söder, ska bli kul att se, jag kommer dra dit och kolla i vilket fall. Det kommer bli en riktigt hey baberiba kväll.
Citera
2010-02-16, 14:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavelinho
Det är inte norra brunn utan en nyöppnad klubb på söder, ska bli kul att se, jag kommer dra dit och kolla i vilket fall. Det kommer bli en riktigt hey baberiba kväll.

LOVA att komma in hit och recensera efteråt. Vi väntar med spänning. Ta gärna kort också
Citera
2010-02-16, 14:44
Medlem
Pavelinhos avatar
Citat:
LOVA att komma in hit och recensera efteråt. Vi väntar med spänning. Ta gärna kort också

Jag kommer nog filma det i smyg och sen lägga ut på tuben.
Citera
2010-02-16, 14:46
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Jag kommer nog filma det i smyg och sen lägga ut på tuben.

Weeeeeeee looooooooove youuuuuuuu

Då kanske jag kan be dig lägga in den länken även i Rosingtråden sedan. Jag är usel på sådant micklande.
När skulle detta fantastiska framträdande gå av stapeln?
Citera
2010-02-16, 14:56
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Flashback-träff på Söder ikväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in