2011-01-05, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
Fan vad han fått knulla i fängelset... Känd, snygg kropp och dömd. Han måste ha skavsår på kuken.
Troligtvis.............Dock ej med kvinnor..!!!...
Citera
2011-01-05, 07:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Men om nu hans muskelökning är omöjlig att uppnå utan steroider.

Är han då inte jävligt dum som går ut i tidningen osv? Polisen lär ju bli nerringda och nermailade av alla som är arga på han och vill sätta dit han.

För snuten e de bara å hämta in honom å ta blodprov så e han busted.
Det är inte polisen som tar prov på honom inne på anstalt - det gör kriminalvården.

Det som händer om han är positiv är att han får endera varning eller påslag på dagar - dvs senarelagd frigivning men inte längre straff. Han döms alltså inte för nytt brott - utan det räknas som misskötsamhet i anstalt. Det kan i och för sig leda till att han omplaceras - om de gör den bedömningen.
Citera
2011-01-05, 08:13
Medlem
lukashs avatar
Nu skall vi ju även ha i åtanke att denna person som tråden handlar om har en lång karriär inom dörrvaktyrket i centrala Stockholm. Det är nog få yrkesgrupper som kan tävla om att ha flest AAS-brukande individer i kåren.
Så kunskapen om hur man deffar/dopar sig optimalt hade nog Fadde redan sedan lång tid tillbaka.
Citera
2011-01-05, 08:16
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Du beskrev just ett drömscenario. Jag borde kanske ringa strix och berätta om detta iaf dom inte har tänkt på det själva.
Men jag undrar om han verkligen kommer att gå tillbaka till vaktyrket eller om han kommer att göra något helt annat. Börja om totallt och se detta som ett clean slate.
Haha! Ja, ring dom och tipsa. Skulle vara skoj om det blev verklighet.
Gick inte han i funderingar kring att bli personlig tränare?
Citera
2011-01-05, 09:03
Medlem
sirenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Fadde kicks back!
Imponerande.

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2273996/fadde-darwichs-fangelseforvandling

Det är trevligt att han trivs,och kanske kan vända rätt på sig. Men efter att ha läst tråden tycker jag inte längre han verkar sympatisk...
Senast redigerad av sirens 2011-01-05 kl. 09:21.
Citera
2011-01-05, 13:34
Bannlyst
Nån som vet hur mycket skulder Fadde dragit på sig????
Citera
2011-01-05, 13:50
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Nån som vet hur mycket skulder Fadde dragit på sig????
Med tanke på det hand blev dömd för, så är det säkert sjusiffriga belopp.
Citera
2011-01-09, 11:18
Medlem
Ballooos avatar
Vilken jävla pajas att tidningarna skriver om losern, självklart har han knaprat div. saker så som han ser ut blir man inte på så kort tid spelar inge roll hur mycket man tränar.
Citera
2011-01-09, 12:34
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Vilken jävla pajas att tidningarna skriver om losern, självklart har han knaprat div. saker så som han ser ut blir man inte på så kort tid spelar inge roll hur mycket man tränar.
Speciellt inte vid hans höga ålder. Den kroppsegna produktionen av testo sjunker med åldern och vid 44 års ålder går det inte att göra snabba framsteg längre.

Han har garanterat tryckt ganska duktigt, men även skött träning och kost minutiöst. Inte särskilt svårt när han är "inläst" på ett vuxenkollo. Skall bli kul att se hur länge som det håller när han kommer ut till Stureplans-bimbo-wannabies, sena vaktpass i dörren i småhålor och oregelbundet ätande.
Citera
2011-01-21, 16:15
Medlem
Ganska säker på att jag såg Fadde på Konsum i Hammarby Sjöstad idag. I sällskap med en tränad alt. fet polare. Båda svartklädda. Är inte helt säker, ville inte titta så mycket.
Citera
2011-01-21, 16:25
Medlem
Läste någonstans att han skulle sitta inne till april? Visserligen i en slasktidning. Men fan, det var han. Det är mitt sällskap säker på också.
Citera
2011-01-21, 19:19
Avslutad
Jag tycker inte Fadde har så himla stora muskler, mera att han är tokdeffad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här