2007-01-03, 08:32
Medlem
paggans avatar
Sagan fortsätter:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=815661
Citera
2007-01-03, 08:50
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
3. Någon som vågar gissa hur länge det tar innan Fadde blir erbjuden att "distribuera" koks, ett erbjudande han naturligvis tackar ja till. Han har ju skulder som säkert sätter ner omdömet.

Nånting säger mig att det redan har hänt.
Citera
2007-01-03, 10:57
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mungo
- Jag har till och med ringt hennes mobilsvar bara för att få höra hennes röst...

Han har ringt så mycket att hon stängt av telefonen.

Trode aldrig jag skulle säga det men: Stackars Linda. Det är fan inte kul med jobbiga ex som ringer och bölar och tigger.
Citera
2007-01-03, 13:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Skrattade läppen av mig när jag såg patetiska fadde sitta o deppa med en bärs i värsta "det är över nu!" snyftvalsen.Dog hans manlighet med vaktbrickans försvinnande tro?
Citera
2007-01-03, 14:08
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerox21
Va?!? Har den "fräscha" 21 åringen redan tröttnat på Fadderullan? Har han liten kuk eller

Ps Fadde: Det är nog svårt med ett öppet brev då Linda inte kan läsa

Det stämmer nog, enligt rykten så är han inte speciellt välhängd, står alltid med handduken på sig i duschen på Sturebadet.
Det var väl därför Bindan tröttnade på honom, hon märkte ju inget när han tryckte på henne.
Citera
2007-01-03, 17:16
Medlem
KönsKlass avatar
Sitter man stolt i tidningen och gullar med ett spädbarn över ett glas vin och säger sig vara så kär bara dagarna efter det tagit slut med Linda, så ska man inte sitta som ett jävla alko och gråta på krogen över det bara dagen efter. Vad fan är den där Fadde för en snubbe? Han verkar ju vara en riktig loser?

Fast visst, kärleken kan ju få folk att göra skumma saker, men ändå. Sitta och böla på kro... näe, vad i helv...skriva förlåtbrev i tidni... näe vad i ...
Citera
2007-01-03, 17:35
Medlem
Hon dumpade väl honom för att han inte skulle hindra hennes karriär. Kan ju bli svårt för henne att knulla runt med folk om hon har en sambo liksom.
Citera
2007-01-03, 18:03
Medlem
TheKlowns avatar
Osar PR trick lång väg.
Spaltmeter skrivs i Aftonbladet om Linda och Expressen hoppar på Faddes lipvals.
Snart finansierar dem sitt bröllop med alla bidrag som Expressen och Aftonbladet ger dem.
Citera
2007-01-03, 18:16
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKlown
Osar PR trick lång väg.
Spaltmeter skrivs i Aftonbladet om Linda och Expressen hoppar på Faddes lipvals.
Snart finansierar dem sitt bröllop med alla bidrag som Expressen och Aftonbladet ger dem.
Tror jag inte...pengarna går till: terapeuter, löshår, fett till läppar, fett till hår (Faddes) och sist men inte minst telefonräkningar...kostar att ringa AB och Exp minst en gång om dagen...
Citera
2007-01-03, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKlown
Osar PR trick lång väg.

Solklart är det så..... allt är så vältajmat, om 3 veckor håller
dom om varandra igen och pratar ut.....
Citera
2007-01-03, 19:44
Medlem
Jag tränade Kung fu/Wushu(Louis Lin, Veija Nyamn, Thabo) med Fadde. Han är en schysst typ som släppte in mig på krogen under många år.
Citera
2007-01-03, 19:51
Medlem
mungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspvatten
Jag tränade Kung fu/Wushu(Louis Lin, Veija Nyamn, Thabo) med Fadde. Han är en schysst typ som släppte in mig på krogen under många år.

Så fint, du har du säkert en massa intressanta saker att berätta, släpp lös!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in