2024-07-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Vad är det för djävla jude som får för sig att hata svenskar när vi har inavlade psykopater från tredje världen som väller in? För att inte tala om er judar som förstör precis allt ni tar i.

Extremt WT att inte ens förstå tråden.
Citera
2024-07-07, 11:21
Medlem
Folk som säger ”gör om gör rätt” som någon typ av allsmäktig domare när de själva är helt inkapabla till att ens försöka göra något själva.
Citera
2024-07-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Intressantas är att WT finns inte ens som benämning till Sverige. WT är en amerikanska förteelse. Svensk arbetsklass tjäna väldig bra, inte sällan har det både villa,volvo och vove.

Men en klar WT symbol är män som bär baseball keps och massor med tattueringar.

Jag tycker man skulle börja prata mer om Black Trash, det är ett större samhälles problem. Värdelösa invandrare ifrån 3:e världen som bara är en belastning. Det stora köttberget av MENA invandrare, som inte gör ett skit för Sverige utan är bara en stor rödsiffra i statens och kommunens budget.

Extremt WT att försöka få bort fokus från frågan med en argumentation och svenska på förskolenivå.
Citera
2024-07-07, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Vad är det fel med 'livets hårda skola'? Det är ju sanningen för många människor. Man slap i alla fall systemets hjärntvätt, och kan tänka en självständig tanke.

Din sista mening är extremt WT. ”Jag sket i skolan men tror att jag bidrar med något intressant i debatten.”
Endast de som är WT håller med i resonemanget.
Citera
2024-07-07, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnupmels
Extremt WT att försöka få bort fokus från frågan med en argumentation och svenska på förskolenivå.

Härligt att att det sinnesslöa även har en röst på flashback.
Citera
2024-07-07, 11:40
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Automobilstallet är att föredra.

Ja precis, varför använda ett vedertaget begrepp som beskriver exakt vad det är, när man kan hitta på ett eget begrepp som ingen förstår, alternativt använda ett par meningar för att beskriva en sak som kan uttryckas med ett ord.

WT för mig är tjocka människor med en massa fula tatueringar, kläder som har motiv av vargar, indianer eller liknande.
Människor som går omkring utan kläder på överkroppen i tid och otid.
Människor som tvunget ska ha fyra barn, hundar och en stor bränsleslukande bil trots att de inte har råd.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Det gör inte dem till mindre kriminella. Wallenberg skulle ha som på soc. Det räcker. Samla pantburkar om det blir tajt sist på månader.
Vet inte vad du yrar om, med det sista.

Men utan Wallenberg inget SAAB och Ericsson. Vad skulle du leva av då? En 5 års plansekonomii , där man få köa i 3 timmar för att få köpa limpa bröda. En köa för 15 år för att få köpa en dålig?

Sådan är Vänsterpartiets politik. Men visst! Flytta tiill Nordkorea, så få du uppleva hur bra V ideologi fungerar för den inte har partibok.
Citera
Medlem
"Det är sen gammalt" kanske inte är WT, men något som skrivs i tid och otid på Facebook. Just Facebook är ju ett ställe där uttryck sprids som en löpeld och folk fortsätter att använda dem fastän de är väldigt uttjatade. Annat:

Magiskt!
Finaste!
Fina du!
Mammahjärtat!
Bästaste

Ni kanske kommer på mer?
Citera
2024-07-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Precis. Varför säger man då carport?
Varför säger du termos, varför säger du garage, varför säger du garderob, varför säger du...
Det är ett ord som mycket precist beskriver en byggnads utseende och funktion och särskiljer den byggnadstypen från ett garage (som också är ett låneord - vilket hälften av våra ord faktist är)
Det finns inget annat ord i svenskan att använda för den typen av byggnad med den funktionen.
Man skulle kunna säga automobillider men det gör man inte och jag inser varför, då alla här som anser sig bildade ändå är frapperande obildade och inte vet vad ett lider är.

(och nu kommer du googla så in i helvete för du har absolut ingen aning om det - men sen kommer du hävda att du hela tiden vetat vad det är. Men ärligt talat endast personer uppvuxna på större gods och gårdar vet idag vad det är då det är enda stället det fortfarande förekommer....)

Mer on topoc - "FRÅGOR PÅ DET" härstammar ju från det militära, och avslutar ofta ordergenomgång eller annan genomgång av uppgift, och används civilt av både adeln/överklassen och resten av samhället - utom blattar. De har sina egna obegripliga nonsensuttryck.
Senast redigerad av martinator 2024-07-07 kl. 11:45.
Citera
2024-07-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

Jag har en fråga: Varför använder du inte kolon innan din fråga?
Om du ska presentera ett exempel bör du ha kolon innan.
Du tycks inte ha så bra koll på vad WT är överhuvudtaget med dina märkliga exempel där du anmärker på om folk använder ojämnt antal punkter och så vidare - detta är inget som utmärker WT.
Att tycka att ens barn är ens allt är inte heller ett exempel på WT - snarare tvärtom.
Att låta ungarna springa ute vind för våg medan man själv sitter hemma och super eller att inte kunna läsa en bok eller uttrycka sig på korrekt svenska är något white-trash skulle kunna göra däremot.
Människor som inte kan skilja på "de" och "dem" eller "han" och "honom" ("jag ringde han") är WT i mitt tycke - men jag tror samtidigt att det inte finns tvättäkta WT i Sverige för vi har inga trailerparks som i USA. Att använda ordet trailerpark eller ordet carport är inte heller WT för varenda kotte som hänger med i samhället blir påverkad av influencer från USA och därmed använder vi ord från engelskan ibland.
Citera
2024-07-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

"Frågor på det" kommer från den militära miljön.
Citera
2024-07-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Härligt att att det sinnesslöa även har en röst på flashback.

Korrekt mening denna gång men tyvärr prickar du återigen ett WT-svar.
”Jag grejar inte argumentationen så jag slänger ur mig begreppet sinnesslö.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in