2024-07-08, 13:26
Avslutad
Här är ett förslag till nytt uttryck för en carport/'bil tak ( för inte och reta en viss användare ); skrot grottan.
Citera
2024-07-08, 13:36
Medlem
trueforgoods avatar
Lol what? Vad har "Frågor på det?" med WT att göra? Mycket märklig trådstart.
Citera
2024-07-08, 13:42
Medlem
paggans avatar
Här är mina bidrag.
Folk som säger:

- Ajjemän
- Det är sen gammalt
- Dunder
- Fattar! eller Jag fattar!
- ”Jag tänker att”…eller att meningen avslutas med ”tänker jag”
- Folk som på Facebook skriver ”Va ere för feeeel på folk???!!”, gällande inlägg där något stulits eller förstörts.
Senast redigerad av paggan 2024-07-08 kl. 13:46.
Citera
2024-07-08, 13:46
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Ja, det är lika WT att inte veta när du ska kolon som att använda ojämn mängd punkter! Du är en gnällkuk själv som anmärker på smågrejer, jag däremot är en intelligent kvinna som endast vill uppmärksamma dig på dina misstag

Jag tackar och bugar ödmjukast.
Citera
2024-07-08, 13:47
Medlem
Att använda t.ex. "Frågor på det?" Är uppenbart WT, det går stt likställa med parajumperjackor.

"Livets hårda skola" anser jag gått från att vara extremt WT till inte vara det längre. Nån slags sarkasm-ironisk grej kanske, men kanske enbart gäller för mig.

Mesta WT uttrycket av alla tycker jag är människor som använder sig att Dunnig-Kruger i olika helt oapplicerara sammanhang, därnjag upplever att de vill påvisa sin egen begåvning/förmåga som högre än andras. Vad de inte inser är att de löper en risk att själva falla offer för denna tolkning och att de är.de själva som är oförmögna att skatta sin egen förmåga.

"Carpe diem" och andra liknande uttryck kan vara WT eller inte, beroende på sammanhang.
Citera
2024-07-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Själv stör jag mig mer på kebabdelen av befolkningen som börjar varje mening med "Fattaru" eller "Wallah", och avslutar varje mening med "Fattaru?"
Bror! Fattaru! Bro!
Citera
2024-07-08, 14:11
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?
Skräp?
Ja på ett sätt, men inte på ett annat. På Sweden rock är det trevligt och ingen kriminalitet. Sätt ett par 1000 utav inversen av en wt på motsvarande gala, alltså en sådan som du, och det kommer vara x antal mord och skit.

Kan ni se det framför er? 1000 somalier som lyssnar på "fin" musik tillsammans. Frågan på hur lång tid det skulle ta innan första skottlossningen är den mest intressanta frågan i det sammanhanget.

Jag trivs mer med wt än med idioter som anser att de är bättre än andra. Frågor på det?
Citera
2024-07-08, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tak till bilen. ”Snyggt tak till bilen”! skulle jag kunna säga till en polare som byggt ett sådant. Carport skulle jag aldrig ta i min mun. Fy fan.

Vanligt ord, inte wt
Citera
2024-07-08, 14:29
Medlem
Förresten vill jag tillägga att jag anser INGET vara mer WT än att dela vidare felaktigheter som är uppenbart märkliga/inte sanna. Detta gäller såväl sociala media som vanliga media.

För att ta ett exempel:
https://www.livsstil.se/resa/a/GyMwV4/det-har-ar-nya-resetrenden-rawdogging

I artikeln står b.la.
Här är några exempel från TikTok:

”Rawdoggade just en flygning på 15 timmar till Melbourne. Ingen musik, ingen film, bara flygkartan (jag räknade till en miljon två gånger)”

15hx60minx60sek=54 000
2 000 000/54 000=37

Det är snabbt räknat, även om man räknar tyst, räkna 37 tal i sekunden i 15h (vilket behövs om man skall nå en miljon två gånger som).
Citera
2024-07-08, 14:31
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Äkta WT äter inte smärtstillande, de käkar "Smärtis".

Ja, de kallar det faktiskt så, en tydligare wt-markör för uttryck finns nog inte..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2024-07-08 kl. 14:34.
Citera
2024-07-08, 14:34
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Äkta WT äter inte smärtstillande, de käkar "Smärtis".

Ja, de kallar det faktiskt så, inget uttryck kan bli mer wt än så..

Det verkar vara något i ditt umgänge. Jag har åtminstone aldrig hört talas om det.
Citera
2024-07-08, 14:38
Medlem
supermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?
Inget kan vara mer WT än att kalla något man själv inte gillar för WT
och som svar på förmodat svar, uttrycket "tvåa på bollen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in