2024-07-06, 12:35
Medlem
Eatlers avatar
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?
Citera
2024-07-06, 12:38
Medlem
Själv stör jag mig mer på kebabdelen av befolkningen som börjar varje mening med "Fattaru" eller "Wallah", och avslutar varje mening med "Fattaru?"
Citera
2024-07-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Jag vill nyttja denna sfär av tribaltauerade, starkölsdrickande swedenrockare för att hitta fler idiotiska uttryck som det vita skräpet slänger sig med. Jag öppnar tråden med den hjärndöda slutklämmen på de flesta wt-inlägg som skrivs idag.

Frågor på det?

Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Själv stör jag mig mer på kebabdelen av befolkningen som börjar varje mening med "Fattaru" eller "Wallah", och avslutar varje mening med "Fattaru?"

WT börjar varje mening med "Jag är inte rasist, men...", eller "Själv stör jag mig mer på.."

De har även problem med att använda orden kebab och skidåkare i rätt kontext.
Citera
2024-07-06, 13:16
Medlem
kalkryggars avatar
Det är något som folk börjat använda för att de tycker att de markerar att den de talar med kanske har frågat något dumt eller så försöker de vara käcka.

Frågor på det?
Citera
2024-07-06, 13:41
Medlem
Oddtapios avatar
Livets hårda skola
Citera
2024-07-06, 13:51
Medlem
Väldigt wt att säga ryzzar och putte
Citera
2024-07-06, 14:04
Medlem
Sqrbankens avatar
Om jag förstod dig rätt så är "Frågor på det?" WT, alltså?

Hela yrkeslivet är i sådana fall WT eftersom det är en bra fras för ledare att avsluta med när exempelvis mycket info givits på kort varsel (stressig situation) inför sin arbetsgrupp.

Men det är klart, någonting i stil med "glasklart *ironi*? Har jag missat nått?" är bättre ledarskap eftersom ledaren på så vis bryter isen och pekar på egna brister vilket får övriga i gruppen att våga ställa motfrågor.
Citera
2024-07-06, 14:11
Medlem
Rengardes avatar
En fras jag hört flera gånger i WT-sammanhang är "slå dig ner och känn dig nedslagen".
Citera
2024-07-06, 14:35
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hej Flashback!

Frågor på det?
Det har du hittat på själv. Det är ingen fras WT använder.
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
WT börjar varje mening med "Jag är inte rasist, men...", eller "Själv stör jag mig mer på.."

De har även problem med att använda orden kebab och skidåkare i rätt kontext.
En WT har inte problem med att stå för att denne är rasist, du blandar ihop WT med akademiker från Södertörn och Lund.

Att använda orden icke skidåkare och kebabtekniker är inte heller något särskiljande för WT.
Citera
2024-07-06, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Om jag förstod dig rätt så är "Frågor på det?" WT, alltså?

Hela yrkeslivet är i sådana fall WT eftersom det är en bra fras för ledare att avsluta med när exempelvis mycket info givits på kort varsel (stressig situation) inför sin arbetsgrupp.

Men det är klart, någonting i stil med "glasklart *ironi*? Har jag missat nått?" är bättre ledarskap eftersom ledaren på så vis bryter isen och pekar på egna brister vilket får övriga i gruppen att våga ställa motfrågor.
Beror ju på vilken kontext det är, det är väl rätt uppenbart?
Citera
2024-07-06, 15:10
Medlem
mendokses avatar
Är väl mer typ barn och pseudointellektuella som använder "frågor på det?" online.

De skriver något som de tror är vattentät argumentation när det egentligen är helt hjärndött och när man sedan enkelt argumenterar emot så viker de sig snabbt, skriver "herregud" och lämnar diskussionen.
Citera
2024-07-06, 15:13
Medlem
Viktor79xs avatar
Apropå WT.. kan det blir mer än onelinern på den här tröjan https://www.ginza.se/product/73320?utm_source=AWIN&utm_medium=323889&utm_campai gn=Comparison+Shopping+Service+%28CSS%29&awc=30539 _1720271483_4205e4107fc5566af7d163939beb11b9
Senast redigerad av Viktor79x 2024-07-06 kl. 15:14. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in