2024-07-08, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aPOCC
Det där var mycket svammel utan att lyckas få fram något begripligt budskap. "Investering i dig själv", "aldrig vunnit", "ta tag i dig själv", osv, bara svammel utan betydelse.

Men förtydliga gärna om du verkligen hade något budskap du ville få fram.
Det var riktigt svammel ja… Man ska testa att ha någon som klänger på en, utan att känna något tillbaka, så får man se hur skrämmande det är att ”investera” (eller ge någon chansen, snarare). Usch, har själv varit med om det och han lovebombade mig redan från början. Vill inte träffa någon efter det. Tänk om jag aldrig får vara ifred igen.
Citera
2024-07-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Altså ni som säger att ni inte orkar med en relation, förstår jag mig inte på hur ni kan ha lust, behov och ork till sex och kk ?

Är det verkligen så svårt att förstå?

Relation = ständig kontakt, oftast bo ihop, hon tjatar, lämnar en aldrig ifred, gnäller, skvallrar, förväntar sig att man ska träffa hennes kompisar, och hennes släktingar, ut och shoppa med henne och stå och hålla hennes handväska när hon testar löjliga kläder trots hon redan har hundratals.

Kk = sms, låsa upp dörren, ta av kläder, knulla, sen sparka ut. Pungen tömd, och sedan sova.

Är det tydligare nu?
Citera
2024-07-09, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aPOCC
Är det verkligen så svårt att förstå?

Relation = ständig kontakt, oftast bo ihop, hon tjatar, lämnar en aldrig ifred, gnäller, skvallrar, förväntar sig att man ska träffa hennes kompisar, och hennes släktingar, ut och shoppa med henne och stå och hålla hennes handväska när hon testar löjliga kläder trots hon redan har hundratals.

Kk = sms, låsa upp dörren, ta av kläder, knulla, sen sparka ut. Pungen tömd, och sedan sova.

Är det tydligare nu?
Det är ganska klängigt beteende att vilja ha kk också
Citera
2024-07-09, 20:19
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det är ganska klängigt beteende att vilja ha kk också

Jag har mitt harem det räcker.
Citera
2024-07-09, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja det om något är jävligt klängigt
Citera
2024-07-10, 13:45
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja det om något är jävligt klängigt

Haha ja men jag har alltid haft klängiga tjejer springandes efter mig det började redan i förskolan. Att hålla sig till enbart en person då gäller det verkligen att hon är världsklass.
Citera
2024-07-10, 15:29
Bannlyst
Citat:
Haha ja men jag har alltid haft klängiga tjejer springandes efter mig det började redan i förskolan. Att hålla sig till enbart en person då gäller det verkligen att hon är världsklass.
Usch vad jobbigt. Jag har haft EN som har klängt på mig, och jag höll på att slitas i 1000 stycken.

Men Gör som mig… Ha som princip att inte acceptera någon. Då är det ingen som klänger mer.
Citera
2024-07-10, 16:54
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Usch vad jobbigt. Jag har haft EN som har klängt på mig, och jag höll på att slitas i 1000 stycken.

Men Gör som mig… Ha som princip att inte acceptera någon. Då är det ingen som klänger mer.

Haha du är verkligen iskall. Du verkar klara dig fint utan någon som pussar på dig. Jag är nog ändå svag för tjejer som klänger på mig. Jag gillar det faktiskt även om jag låtsas spela tuff mellan kyssarna.
Citera
2024-07-10, 17:20
Bannlyst
Citat:
Haha du är verkligen iskall. Du verkar klara dig fint utan någon som pussar på dig. Jag är nog ändå svag för tjejer som klänger på mig. Jag gillar det faktiskt även om jag låtsas spela tuff mellan kyssarna.
Hehe nej men det är obehagligt att konstant ha trycket på sig av en som klänger. Det är skitjobbigt och man blir bara stressad. Usch.

Bäst att vara singel
Senast redigerad av ResanTillMelonia 2024-07-10 kl. 17:27.
Citera
2024-07-10, 17:21
Medlem
Citat:

Om jag hade varit fikus hade jag varit avundsjuk.
Citera
2024-07-10, 17:35
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Hehe nej men det är obehagligt att konstant ha trycket på sig av en som klänger. Det är skitjobbigt och man blir bara stressad. Usch.

Bäst att vara singel

Ja singel då är man ju sin egen boss. Det kanske var en extra klängig kille du träffade om han gjorde så dåligt intryck?
Citera
2024-07-10, 19:17
Bannlyst
Finns det statistik på hur många kvinnor i åldrarna 18 - 28 som inleder riktiga förhållanden? Köns som att varenda tjej är singel och knullar runt med män som lever nattetid. Resten av tiden jagar hora likes, uppmärksamhet, visar upp röv och bröst och bara suger bekräftelse utan att ge nåt tillbaka. Hur fan får man kontakt med en kvinna den åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in