2024-08-04, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Ingen som har bevisat det i alla fall. Män är betydligt mer flyktiga än vad män vill tro om sig själva

Vad är en bra man för dig? Vilka kriterier måste man uppfylla för att vara en bra man ?

För mig är en man en bra man, när han är uppriktig och har rena intentioner och inte tänker "vad kan jag får ut av situationen", så snart han ser en attraktiv kvinna. Ja de är nog betydligt mer flyktiga och blir till äckliga opportunister när de ser en kvinna som de anser vara attraktiv.
Senast redigerad av Blackrose23 2024-08-04 kl. 22:45.
Citera
2024-08-05, 04:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Skylla på män? Jag konstaterar bara att många män är bittra på kvinnor. Titta här bara.

Och nej du har inte rätt. Jag har aldrig träffat en bra man i alla fall
Du dåligt omdöme och fem bild om män. Undra varför de är bittra? För att ni kvinnor måste börja rannsaka er själva lite mer. Många av er lever i en fantasivärld. Det finns LÅNGT FLER bra män än vad det finns bra kvinnor. Bra kvinnor är en sällsynt företeelse och ungefär 2 - 4% av alla kvinnor har en personlighet som inte är påverkad av medier och som har rätt karaktär. Resten är bokstavligt talat idioter.

Bland män är det tvärtom 2 - 4% är rakt av dåliga och de dras kvinnor som du till.
Citera
2024-08-05, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Du dåligt omdöme och fem bild om män. Undra varför de är bittra? För att ni kvinnor måste börja rannsaka er själva lite mer. Många av er lever i en fantasivärld. Det finns LÅNGT FLER bra män än vad det finns bra kvinnor. Bra kvinnor är en sällsynt företeelse och ungefär 2 - 4% av alla kvinnor har en personlighet som inte är påverkad av medier och som har rätt karaktär. Resten är bokstavligt talat idioter.

Bland män är det tvärtom 2 - 4% är rakt av dåliga och de dras kvinnor som du till.
Ok jag är inte det i alla fall. Helt ointresserad och skiter i sådant.

Nej du, jag har varit singel i väldigt många år och har inte träffat killar under den tiden.
Citera
2024-08-05, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Vad är en bra man för dig? Vilka kriterier måste man uppfylla för att vara en bra man ?

För mig är en man en bra man, när han är uppriktig och har rena intentioner och inte tänker "vad kan jag får ut av situationen", så snart han ser en attraktiv kvinna. Ja de är nog betydligt mer flyktiga och blir till äckliga opportunister när de ser en kvinna som de anser vara attraktiv.
Jag är inte perfekt människa själv, men man är åtminstone inte flyktig, oärlig eller omogen om man ska platsa som en bra snubbe (eller kvinna - men detta är vanligare att män är. We all know that). Ett nytt fenomen verkar också vara toxicitet. Det vill jag slippa, annars kommer man bara ha agg mot mig.
Senast redigerad av ResanTillMelonia 2024-08-05 kl. 14:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in