2024-07-10, 19:23
Avslutad
Jag ville ha en relation. Men jag har blivit nobbad av tjejer i hela mitt liv.

Nu har jag levt ensam sedan jag flyttade hemifrån vilket är väldigt längesedan. Nu är jag van vid detta och vill inte ha en relation längre.
Citera
2024-07-10, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja singel då är man ju sin egen boss. Det kanske var en extra klängig kille du träffade om han gjorde så dåligt intryck?
Ja han vägrade lämna mitt hem . Vill aldrig riskera att vara med om det där igen
Citera
2024-07-10, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Jag ville ha en relation. Men jag har blivit nobbad av tjejer i hela mitt liv.

Nu har jag levt ensam sedan jag flyttade hemifrån vilket är väldigt längesedan. Nu är jag van vid detta och vill inte ha en relation längre.
Det är ju nice att vara själv.
Citera
2024-07-10, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ignaziev
Finns det statistik på hur många kvinnor i åldrarna 18 - 28 som inleder riktiga förhållanden? Köns som att varenda tjej är singel och knullar runt med män som lever nattetid. Resten av tiden jagar hora likes, uppmärksamhet, visar upp röv och bröst och bara suger bekräftelse utan att ge nåt tillbaka. Hur fan får man kontakt med en kvinna den åldern.
Efter 24 inledde jag aldrig något mer förhållande. Det i sig innebär inte att jag har knullat runt eller jagat något. Har bara levt ensam lugnt liv. Man måste inte ha något förhållande, skönast att leva/vara ensam. Känns som alla män är desperata efter att få vara i en relation.
Citera
2024-07-10, 20:20
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Ja han vägrade lämna mitt hem . Vill aldrig riskera att vara med om det där igen

Haha som en mardröm 😂
Citera
2024-07-10, 20:45
Avslutad
Citat:
Det är ju nice att vara själv.
Det har jag insett nu, men vore skönt med lite fysisk närhet ibland också.
Citera
2024-07-10, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Det har jag insett nu, men vore skönt med lite fysisk närhet ibland också.
Nej, skönt att slippa
Citera
2024-07-13, 04:25
Medlem
Lika lite som jag förstår mig på mänskor som ser sex som separat grej, förstår jag dem som ser "närhet" och "kramar" som en separat grej. Det är varufiering för mig.
Antar att det är samma personer som går på skratt-terapi, och diverse ormgropiga tillställningar.
Citera
2024-07-13, 09:38
Bannlyst
.
Senast redigerad av ResanTillMelonia 2024-07-13 kl. 09:47.
Citera
2024-07-13, 11:27
Medlem
Jag tror definitivt män vinner på relationer.

De har en genomsnittlig längre livslängd på 7 år efter de är 30 år. Kvinnor vinner bara 4 år på att vara i en relation. Dessutom växer skillnaden de män i relationer tjänar mer på det idag än för 10 år sedan.

Det är heller inte så bra propaganda för män att säga relationer är dåligt eftersom politiker och dyl, observerar sådant och försöker kompensera för nackdelar kvinnor har.

Om män vore smartare skulle de säga de vill ha relationer och är nöjda med dem. Då skulle politikerna i mycket större utsträckning hjälpa män få relationer än vad de gör idag.
Citera
2024-07-13, 16:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Desto äldre jag blir desto mer uppskattar man lugn å ro. Var intresserad av relationer när jag ville ha barn som yngre men nu när jag inte vill ha barn ser jag ingen anledning till en relation, tvåsamhet har jag nog alltid mest sett som ett nödvändigt ont. Sista åren när jag faktiskt raggade så snittade väl dessutom mina relationer 3 veckor för kvinnors nonsens blev jag mer och mer allergisk emot.
Citera
2024-07-15, 17:51
Bannlyst
Citat:
Eller så får eu ingen…? Kom inte med bortförklaringar. Och vad du har att säga hör inte ens hemma i diskussionen. Du vill ju ha en relation säger du.

Och alla som säger att de vill ha kk, ons, flickvän bara för sex (som en kompromiss för att de inte kan få kk), köpa sex…osv… Alltså till och med vill umgås med det motsatta könet, men säger att ni inte vill ha en riktig relation med dem. För det bäddas alltid in med bortförklaringar om att det är fel på det motsatta könet. Erkänn bara att ni är odugliga att ha en relation med själva istället för att skylla ifrån er. Ni vill ju inte vara singlar egentligen, det märks. är man oduglig själv att leva med är det inte konstigt att det blir motstånd från alla. Ni är ju lika desperata ändå, eftersom ni ändå vill ha något slags utbyte med det motsatta könet?

Detta gäller både män och kvinnor.
Du vet väl inte vad jag får och inte får. Men som jag sa innan, det är svårt att hitta en wifey i Sverige där större del av befolkningen är slampor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in