2024-06-26, 15:14
Avslutad
För mig finns ingen tro att andra lever bättre eller mer intressanta liv. De flesta lever pissliv bakom sina ytliga fasader av framgång och lycka.
Folk kan köpa hus i Kalifornien eller flyga till Mars. I dont care. Jag gör och har också redan gjort i stort sett allt jag vill.

Jag har bra vänner och pengar så det räcker alltid. När jag vill ha sex och kärlek så betalar jag. Av vilken anledning skulle jag vilja ha fler eller andra relationer än så?

Hur många är ni som känner samma sak och hade tackat nej om Nobelfesten bjöd er?
Im done with nonsense. Hur tänker ni kring relationer, och vad är de värda för er?
Citera
2024-06-26, 15:18
Avslutad
Jag skämtar inte men vet knappt vem Ingrosso är och jag skulle inte vilja röra henne. Enda anledningen är att jag inte bryr mig. Vem är hon, vad vill hon, var bor hon, vad skulle vi haft att säga varandra ...

Möjligtvis Fröken Thunberg några nätter men det finns miljoner andra tjejer ...
Citera
2024-06-26, 15:22
Medlem
kneegrowhitlahs avatar
Relationer är jättefina. Problemet är allting runtomkring som du säger, bara ytliga fasader och materialism. Riktigt själslöst. Vi människor delar in oss i grupper samt utnyttjar varandra, överklass, medelklass, arbetarklass, socialklass osv. Tyvärr så blir det såhär strömlinjeformat när vår överlevnad kretsar kring pengar och makt, det kostar att bryta sig loss. Det blir allt svårare och svårare, vi är övervakade 24/7 privat och på jobbet. Folk som tänker olika blir förföljda, makthavarna får folket att vända sig mot varandra, i distraktionen så fortsätter de att smida planer för att kunna föra in sina händer djupare i kakburken.
Senast redigerad av kneegrowhitlah 2024-06-26 kl. 15:26.
Citera
2024-06-26, 15:24
Medlem
zombie-nations avatar
Klart man inte måste ha kärleksrelationer. Jag har det eftersom jag inte är lagd så. Jag behöver alltså inte fundera på det mer. Jag behöver inte ha en anledning, precis som en bisexuell inte behöver ha en anledning.
Citera
2024-06-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laaisaa1
För mig finns ingen tro att andra lever bättre eller mer intressanta liv. De flesta lever pissliv bakom sina ytliga fasader av framgång och lycka.
Folk kan köpa hus i Kalifornien eller flyga till Mars. I dont care. Jag gör och har också redan gjort i stort sett allt jag vill.

Jag har bra vänner och pengar så det räcker alltid. När jag vill ha sex och kärlek så betalar jag. Av vilken anledning skulle jag vilja ha fler eller andra relationer än så?

Hur många är ni som känner samma sak och hade tackat nej om Nobelfesten bjöd er?
Im done with nonsense. Hur tänker ni kring relationer, och vad är de värda för er?

Var som dig förr! Tills rätt personer kom in i mitt liv. Du kan intala dig att du är så himla lycklig och så, men sanningen är den att du förmodligen har svårt med relationer i längden, du blir förmodligen inte ens bjuden på en nobelfest ändå eftersom du inte är så åtråvärd som du tror att du är. Däremot finns det många med en grandios självbild, så du behöver inte känna dig ensam.

Din inställning säger rätt mycket om dig som person! Vissa personer har inte det som krävs för stabila relationer. Det är lättare att låtsas som att ditt tankesätt är rätt, men sanningen är högst troligen sanning med modifikation.

Om du mår så himla bra hade du inte heller behövt söka bekräftelse från andra här på flashback. Det ser ut som du döljer något.
Citera
2024-06-26, 15:43
Avslutad
Fuck you. Jag söker ingen bekräftelse. Jag fördriver tiden.
Att jag skulle må himla bra har jag inte sagt och det vore inte heller sant men jag har i alla fall inga av alla de problem som andra har när de skaffar sig relationer.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska med relationer till utan att ha bestämda syften om vad de ska leda till.
Citera
2024-06-26, 15:50
Avslutad
I flera år tyckte jag så (svarar på rubriken).

Jag var ganska anti er pga ett ex som bedrog mig. Och ni som undrar.. Nä, det var inte jag som var orsaken till hans otrohet, har frågat för jag ville veta om det var något jag behövde jobba på. Men det visade sig att han hade bedragit sina flickvänner före mig oxå.

Tur, eller om jag ska säga otur.. Så har jag några manliga vänner som pushade på mig att jag måste upp i sadeln igen. Och efter många om och men så träffade jag tillslut en, men det blev inte besvarat oturligt nog.

Så jag tror att det är ödet som säger mig något här att jag inte ska ha en kärleksrelation 🤔
Citera
2024-06-26, 16:01
Avstängd
Anatoliys avatar
Vill inte ha relation = Kan inte få en relation men säger att man inte "vill" för att copea.
Citera
2024-06-26, 16:20
Medlem
Om man är autistiskt lagd eller antisocial och hatar barn så är det svårt att föreställa sig varför någon vill skuldbelägga sig upp till öronen och torka bajs med sömnlösa nätter sedan binda upp sig i 18 år. Sedan ha en partner som man måste ägna resten av tiden med när man bara vill ha egentid.

Jag är en sån. Lever gott, har mycket pengar, reser runt, knullar brudar, tränar och filosofierar. Njuter av stillheten.

Men planerar att en dag köpa ett hus ute i skogen, hugga ved, snickra och skaffa massa hundar.
Ser man på dagens bortskämda barn och ungdomar så känns det som hundar ger en mer kärlek iallafall.
Rena drömmen!
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-06-26 kl. 16:24.
Citera
2024-06-26, 16:21
Medlem
Belters avatar
Citat:

Jag vet fortfarande inte vad jag ska med relationer till utan att ha bestämda syften om vad de ska leda till.
Ja men usch, tänk att någon skulle älska dig och bara vilja vara med just dig. Så hemskt.
Citera
2024-06-26, 16:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Under flera år ville jag inte ha någon relation. Efter min första relation kände jag att jag fått nog och inte ville ha någon mer. Jag vet inte riktigt varför, det var en underbar relation. Men jag ville vara singel. Nu vet jag inte riktigt vad jag vill. Visst om jag träffar rätt person så vill jag ha en relation, men trivs ganska bra ensam också.
Citera
2024-06-26, 16:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Tja, det gör väl många på sätt och vis utan att de vill erkänna det. Dock inte jag, för jag tror på den sanna kärleken.

Citat:
Jag skämtar inte men vet knappt vem Ingrosso är och jag skulle inte vilja röra henne. Enda anledningen är att jag inte bryr mig. Vem är hon, vad vill hon, var bor hon, vad skulle vi haft att säga varandra ...

Möjligtvis Fröken Thunberg några nätter men det finns miljoner andra tjejer ...

Oj, så det finns alltså snubbar som hellre gökar Greta än Bianca?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in