Citat:
Ursprungligen postat av
laaisaa1
För mig finns ingen tro att andra lever bättre eller mer intressanta liv. De flesta lever pissliv bakom sina ytliga fasader av framgång och lycka.
Folk kan köpa hus i Kalifornien eller flyga till Mars. I dont care. Jag gör och har också redan gjort i stort sett allt jag vill.
Jag har bra vänner och pengar så det räcker alltid. När jag vill ha sex och kärlek så betalar jag. Av vilken anledning skulle jag vilja ha fler eller andra relationer än så?
Hur många är ni som känner samma sak och hade tackat nej om Nobelfesten bjöd er?
Im done with nonsense. Hur tänker ni kring relationer, och vad är de värda för er?
Var som dig förr! Tills rätt personer kom in i mitt liv. Du kan intala dig att du är så himla lycklig och så, men sanningen är den att du förmodligen har svårt med relationer i längden, du blir förmodligen inte ens bjuden på en nobelfest ändå eftersom du inte är så åtråvärd som du tror att du är. Däremot finns det många med en grandios självbild, så du behöver inte känna dig ensam.
Din inställning säger rätt mycket om dig som person! Vissa personer har inte det som krävs för stabila relationer. Det är lättare att låtsas som att ditt tankesätt är rätt, men sanningen är högst troligen sanning med modifikation.
Om du mår så himla bra hade du inte heller behövt söka bekräftelse från andra här på flashback. Det ser ut som du döljer något.