2025-01-28, 13:27
Medlem
drinksareonmes avatar
Tycker detta ser jkligt bra ut. Kan inte bli annat n peppad nr han sger

"In Doom eternal you felt lika fighter jet in the Dark ages you'll be an iron tank."

Mindre flygande och mer markstrid kan inte bli fel, och vilka vapen sklden verkar helgrym.

DOOM: The Dark Ages | Developer_Direct 2025 (4K) | Coming May 15, 2025

https://www.youtube.com/watch?v=FGFuaVUI6_E&t=82s
Citera
2025-01-28, 16:58
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tycker detta ser jkligt bra ut. Kan inte bli annat n peppad nr han sger

"In Doom eternal you felt lika fighter jet in the Dark ages you'll be an iron tank."

Mindre flygande och mer markstrid kan inte bli fel, och vilka vapen sklden verkar helgrym.

DOOM: The Dark Ages | Developer_Direct 2025 (4K) | Coming May 15, 2025

https://www.youtube.com/watch?v=FGFuaVUI6_E&t=82s

Sjlv tycker jag tvrtom, verkar mer som det handlar om att man ska absorbera massa skada s det blir ett lngsammare spel. Doom 2016 r ltt det bsta n s lnge.
Citera
2025-01-28, 17:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Sjlv tycker jag tvrtom, verkar mer som det handlar om att man ska absorbera massa skada s det blir ett lngsammare spel. Doom 2016 r ltt det bsta n s lnge.

Mm 16 r grymt, kr om Eternal nu r vl ok inte mer. Hoppas de dragit ner p plattformandet i DA. Vi fr helt enkelt se i Maj vad de kokat ihop.
Citera
2025-01-28, 22:15
Medlem
liddens avatar
Varfr r priset hr 79,99 euro men 69,99 USD i USA? Brukar vara samma. (p Steam)
Citera
2025-05-08, 13:22
Medlem
liddens avatar
02:00 den femtonde, 48 timmar tidigare om man har frhandsbokat Premium Edition. (midnatt UTC)
Citera
2025-05-09, 17:29
Medlem
drinksareonmes avatar
Inte helt sld, kommer skert bli ett kp men kanske inte direkt nu. Nn kan vl ge lite frsta intryck nr ni lirat ett tag.
Citera
2025-05-09, 17:48
Medlem
sebastian_s avatar
Jag tycker att det verkar vara ngot av en besvikelse mellan raderna. Kul action men dligt soundtrack, enformig spelvrld.
Citera
2025-05-10, 00:05
Medlem
liddens avatar
DOOM: The Dark Ages | Official Launch Trailer (4K) | Available May 15, 2025.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag tycker att det verkar vara ngot av en besvikelse mellan raderna. Kul action men dligt soundtrack, enformig spelvrld.

Varfr tror du det blir dligt soundtrack?
Citera
2025-05-10, 04:07
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
DOOM: The Dark Ages | Official Launch Trailer (4K) | Available May 15, 2025.

Varfr tror du det blir dligt soundtrack?
Fr mig blir det kaka p kaka med hrdrock till den intensiva spelstilen. Jag tycker dessutom att det ser snabbare ut i de senaste videorna. Gameplay trailern som kom fr ngon mnad sen hade mer av Halo knsla.
Citera
2025-05-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Fr mig blir det kaka p kaka med hrdrock till den intensiva spelstilen. Jag tycker dessutom att det ser snabbare ut i de senaste videorna. Gameplay trailern som kom fr ngon mnad sen hade mer av Halo knsla.

Det r fr spelet gr stlla in precis som man vill. Utver vad jag tror r fem frinstllda svrighetsgrader kan man finjustera om det r ngot man r missnjd med. T.ex att du kr p easy, allt knns bra frutom att du vill ha lite snabbare gameplay r det fullt justerbart.

The Dark Ages features difficulty sliders for its gameplay. The sliders will allow players to change the speed of gameplay, alter projectiles' speed and damage, change enemy aggression, and make their Slayer and enemies take more or less damage per hit.
Citera
2025-05-10, 15:43
Avstngd
Sagodjurs avatar
ser jvligt kasst ut, hur orkar folk spela sn hr dynga?
Citera
2025-05-11, 02:07
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
ser jvligt kasst ut, hur orkar folk spela sn hr dynga?

Hr r ett spel dina testosteronniver klarar av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in