2025-01-28, 13:27
Medlem
drinksareonmes avatar
Tycker detta ser jäkligt bra ut. Kan inte bli annat än peppad när han säger

"In Doom eternal you felt lika fighter jet in the Dark ages you'll be an iron tank."

Mindre flygande och mer markstrid kan inte bli fel, och vilka vapen skölden verkar helgrym.

DOOM: The Dark Ages | Developer_Direct 2025 (4K) | Coming May 15, 2025

https://www.youtube.com/watch?v=FGFuaVUI6_E&t=82s
Citera
2025-01-28, 16:58
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tycker detta ser jäkligt bra ut. Kan inte bli annat än peppad när han säger

"In Doom eternal you felt lika fighter jet in the Dark ages you'll be an iron tank."

Mindre flygande och mer markstrid kan inte bli fel, och vilka vapen skölden verkar helgrym.

DOOM: The Dark Ages | Developer_Direct 2025 (4K) | Coming May 15, 2025

https://www.youtube.com/watch?v=FGFuaVUI6_E&t=82s

Själv tycker jag tvärtom, verkar mer som det handlar om att man ska absorbera massa skada så det blir ett långsammare spel. Doom 2016 är lätt det bästa än så länge.
Citera
2025-01-28, 17:11
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Själv tycker jag tvärtom, verkar mer som det handlar om att man ska absorbera massa skada så det blir ett långsammare spel. Doom 2016 är lätt det bästa än så länge.

Mm 16 är grymt, kör om Eternal nu är väl ok inte mer. Hoppas de dragit ner på plattformandet i DA. Vi får helt enkelt se i Maj vad de kokat ihop.
Citera
2025-01-28, 22:15
Medlem
liddens avatar
Varför är priset här 79,99 euro men 69,99 USD i USA? Brukar vara samma. (på Steam)
Citera
2025-05-08, 13:22
Medlem
liddens avatar
02:00 den femtonde, 48 timmar tidigare om man har förhandsbokat Premium Edition. (midnatt UTC)
Citera
2025-05-09, 17:29
Medlem
drinksareonmes avatar
Inte helt såld, kommer säkert bli ett köp men kanske inte direkt nu. Nån kan väl ge lite första intryck när ni lirat ett tag.
Citera
2025-05-09, 17:48
Medlem
sebastian_s avatar
Jag tycker att det verkar vara något av en besvikelse mellan raderna. Kul action men dåligt soundtrack, enformig spelvärld.
Citera
2025-05-10, 00:05
Medlem
liddens avatar
DOOM: The Dark Ages | Official Launch Trailer (4K) | Available May 15, 2025.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag tycker att det verkar vara något av en besvikelse mellan raderna. Kul action men dåligt soundtrack, enformig spelvärld.

Varför tror du det blir dåligt soundtrack?
Citera
2025-05-10, 04:07
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
DOOM: The Dark Ages | Official Launch Trailer (4K) | Available May 15, 2025.

Varför tror du det blir dåligt soundtrack?
För mig blir det kaka på kaka med hårdrock till den intensiva spelstilen. Jag tycker dessutom att det ser snabbare ut i de senaste videorna. Gameplay trailern som kom för någon månad sen hade mer av Halo känsla.
Citera
2025-05-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
För mig blir det kaka på kaka med hårdrock till den intensiva spelstilen. Jag tycker dessutom att det ser snabbare ut i de senaste videorna. Gameplay trailern som kom för någon månad sen hade mer av Halo känsla.

Det är för spelet går ställa in precis som man vill. Utöver vad jag tror är fem förinställda svårighetsgrader kan man finjustera om det är något man är missnöjd med. T.ex att du kör på easy, allt känns bra förutom att du vill ha lite snabbare gameplay är det fullt justerbart.

The Dark Ages features difficulty sliders for its gameplay. The sliders will allow players to change the speed of gameplay, alter projectiles' speed and damage, change enemy aggression, and make their Slayer and enemies take more or less damage per hit.
Citera
2025-05-10, 15:43
Medlem
Sagodjurs avatar
ser jävligt kasst ut, hur orkar folk spela sån här dynga?
Citera
2025-05-11, 02:07
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
ser jävligt kasst ut, hur orkar folk spela sån här dynga?

Här är ett spel dina testosteronnivåer klarar av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in