Igår, 11:21
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Usch… visste inte att han var så äcklig.

Man får en ökad förståelse varför han ser upp till Jocke. Samma intressen och samma förakt till mycket unga kvinnor.
Citera
Igår, 11:23
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tur att han agerar fullt omedveten om Medvikts senaste banger.

Fotograferar en gröngöling.

Kul att få träffa arbetskamraterna inom kort (idag?)! Hyfsat stelt!

Efter Medvikt och skilleras besök i skoshopen kan jag tänka mig ett ökat intresse från hans colleger. Dom vill nog veta mer om sitt äckel till arbetskamrat
Senast redigerad av Ludan Igår kl. 11:59.
Citera
Igår, 12:01
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Efter Medvikt och skilleras besök i skoshopen kan jag tänka mig ett ökat intresse från han colleger. Dom vill nog veta mer om sitt äckel till arbetskamrat

Man kan ju skicka en länk på medviktarnas video till Runnerstores instagram. Man vill ju att klitran ska skämmas.
Citera
Igår, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Själv undrar jag vad det är rent psykologiskt som får en nästan 50-årig man att sätta en falukorv på huvudet för håna unga tjejers användande av padded headbands.…
Skulle du säga att det är psykologiskt intressant?

Finurligt och freudianskt.
Citera
Igår, 12:56
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Man kan ju skicka en länk på medviktarnas video till Runnerstores instagram. Man vill ju att klitran ska skämmas.

Be my guest 😉
Citera
Igår, 13:42
Medlem
lillesnigelns avatar
Jag förstår inte hur man kan hata kvinnor på den här nivån som Danne och resten gör. Alla gubbar har minst en dotter. Linnea och hans dotter är ju inte SÅ långt ifrån varandra i åldern, och har säkert ett visst gemensamt intresse i hår och smink och så vidare. Sådant som Daniel narrar Linnea för i tid och otid. För att inte tala om deras fruar. Förstår inte hur de inte skäms.
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Citat:

Den var ju värdelös? Man märker att medviktarna har svårt att värdera saker, halva klippet var högläsning massa random flashbackare som diskuterade helt ointressanta saker med varandra, det mesta ej relaterat till Motvikt
Citera
Igår, 16:47
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Vad tycker hans arbetsgivare om att KlittDanne filmar rumpor på unga tjejer i butiken där han arbetar?

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Kul att få träffa arbetskamraterna inom kort (idag?)! Hyfsat stelt!

Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Efter Medvikt och skilleras besök i skoshopen kan jag tänka mig ett ökat intresse från hans colleger. Dom vill nog veta mer om sitt äckel till arbetskamrat

Citat:
Man kan ju skicka en länk på medviktarnas video till Runnerstores instagram.

Dom kan ju seriöst inte ha honom kvar där efter det här?
Citera
Igår, 17:31
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Det är redan konstigt varför de anställt en nästan 50 år gammal minion på deltid. Antagligen är han inte dyr i lön, kanske arbetstränar?
Citera
Igår, 22:42
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Spring butiker vill ha ungdomliga kläm kecka gubbar som står i regn och rusk och hoppar till JockeyBoy musik
Citera
Igår, 22:45
Medlem
vichy6s avatar
Ska lyssna på Medvikt igen…. somna med vetskapen att KlittDanne är O-rolig.
Citera
Igår, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillesnigeln
Jag förstår inte hur man kan hata kvinnor på den här nivån som Danne och resten gör. Alla gubbar har minst en dotter. Linnea och hans dotter är ju inte SÅ långt ifrån varandra i åldern, och har säkert ett visst gemensamt intresse i hår och smink och så vidare. Sådant som Daniel narrar Linnea för i tid och otid. För att inte tala om deras fruar. Förstår inte hur de inte skäms.
Daniel Karlssons dotter heter Linnea och han refererar hela tiden till Linnea Lundström med hennes förnamn när han förnedrar henne (för att hon är som en ung tjej är mest, basically), det gör det hela mycket mer mörkt och kladdigt och skadligt än ”hattrådsflashback” någonsin varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in