Citat:
Ursprungligen postat av
mimimex
För mig personligen har det aldrig varit ett önskemål att gifta mig, skaffa familj och barn, eftersom jag tycker att de flesta av dagens moderna kvinnor är inga äktenskapsmaterial och är inga bra mammor då de saknar förmågan att uppfostra barn. Tycker att dagens kvinnor bidrar väldigt lite i ett äktenskap då de vägrar hålla sig till sin traditionella könsroll i familjelivet.
Jag utesluter inte att gå in i ett förhållande med en kvinna i framtiden. Men det ska till väldigt mycket för mig att gå in i ett förhållande med en kvinna. Om hon inte låter mig att leva ut min maskulinitet, respekterar mig och inte ger mig regelmässigt sex på veckobasis då förblir jag hellre singel och betalar direkt för sex med olika kvinnor.
Och så kommer den dag då du känner för ett förhållande, många har berättat om detta. Vad finns kvar? Du får bonusbarn vare sig du vill eller inte. Tiden har haft sin gång, och de fräscha tjejerna är inte längre det. Och du är själv inte längre så fager, och ses som ointressant. Och då kan du ångra dig för att du ville "leva ut din maskulinitet" och inte satsade på framtiden. I efterhand så kanske du upplever att du var oerhört egotrippad, och levde bara för att tillfredsställa dig själv. En kille som har varit ungkarl väldigt länge anses som red flags. "Det måste vara något fel på honom". Men, men, jag ska inte måla fan på väggen. Men även du blir äldre, och kvinnorna tappar intresset för dig.