2025-09-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Både dagens gratisvideo och den efterföljande medlemsvideon visar uppenbart på en desperat människa som inte mår bra. Gratisvideon bör undvikas, den tillför inget av värde, men framförs på ett sätt som bara AA på steroider kan göra. Budskapet är att han ska göra fler gratisvideor på den kanalen.

Uppenbart behöver AA få in mer pengar. Han gör hellre en video o lägger upp på YT som ger några tior än tar ett jobb. Därför tänker han mjölka ut (gratis)prenumeranterna på kanalen "Aktieanalytikern" för mer allmänt hållna videor om pension, sparande etc. De betalande medlemmarna får fortsatt exklusivt tillgång till AAs investeringar, gedigna bolagsanalyser etc.

60% av tittarna på kanalen "Ekonomi o Politik" är 65 år eller äldre, i princip ingen under 35. Övriga kanaler är mer blandat. Dessa tittar enbart på videor som AA gör om Trump o Putin. De videor han gjort om pensioner etc får få tittare. AA tror att den typen av videor passar bättre på kanalen "Aktieanalytikern".

AAs desperata gratisvideor i helgen som gjordes enbart för att locka tittare och därmed reklamintäkter och nya medlemmar har kritiserats av en medlem. Medlemmen tyckte AA var girig och oseriös som gjorde en sådan video. Medlemmen betalar 99kr / månad för seriösa videor om aktier och investeringar och vill inte ha sådant trams AA är väldigt upprörd över att bli kallad girig. Han säger att man bara kan vara girig om man har mycket pengar o vill ha mer AA har inte mycket pengar. AA har nästan inga pengar alls. Så videorna var väl mer desperation. Egentligen är det ju ren "prostitution" AA sysslar med, förnedra sig på det sättet för att få in några kronor i reklamintäkter.

AA säger också om han var girig skulle han ta 500kr / månad för medlemskanalen och dessutom höja regelbundet. Han reflekterar inte något om att han då förmodligen bara haft några få medlemmar om ens någon

Det återstår att se vart denna tragiska historia tar vägen. Hans framtoning känns väldigt olustig just nu. För hans eget bästa hoppas jag han får många tittare o reklamintäkter på sina videor. Men jag tror han lockar mest tittare när han är desperat och han än en gång håller på att bli utblottad. En uppstuds för Hexatronic hade ju varit som lugnande medicin för AA.
Hoppas medlemmen säger upp sitt medlemskap, och fler därtill!
Han är helt desperat just nu!
Och hans fantastiska hexatronic verkar vara nere i träsket just nu, ska bli spännande hur långt ner det kan gå..
Citera
2025-09-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Han provocerar medvetet för att dra åt sig uppmärksamhet och klick, alltid fångar trålen någon ny dåre som börjar att betala för att se hans skitkanal.
Andra och jag själv har redan skrivit vad det handlar om, öka intäkterna från YT.
Aktiepajaserierna är bara teater och trams för att dra trafik till kanalen

Ingen förlöjligar väl sig själv så grovt för några tusen lappar .Alltid lika dant ju sämre börsen går ju fler ”gratis ” vidios …Vilken slump .Personligen tror jag inget kan rädda situationen.Fixade han inte det med 5 miljoner så fixar han inte det nu .Han kommer köra på o säga att han slagit börsen *5 även när pengarna är slut ..
Citera
2025-09-30, 22:38
Medlem
watcher1970s avatar
Senaste videon från AA är definitivt ännu ett lågvattenmärke! Så självgod och skrytsam så man nästan kräks.
Är ju bara att kolla hur det gått under året för att få svart på vitt- han är en usel aktiespekulant och köper nära konkursmässiga bolag och hoppas på under.
Det patetiska tjatet om att han utsatts för brott, är nu borta.
Har man följt honom så kan man hävda att han förändrats kraftigt. Tidigare var han lite skoj att följa, även om hans investeringsstrategi kändes helt skev. Numera är det bara tragiskt och man kan inte låta bli att undra hur det skall sluta..
Citera
2025-09-30, 22:44
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Ingen förlöjligar väl sig själv så grovt för några tusen lappar .Alltid lika dant ju sämre börsen går ju fler ”gratis ” vidios …Vilken slump .Personligen tror jag inget kan rädda situationen.Fixade han inte det med 5 miljoner så fixar han inte det nu .Han kommer köra på o säga att han slagit börsen *5 även när pengarna är slut ..
Jag tror faktiskt att han inte bryr sig och kan han få till tillräckligt med prenumeranter och klick för att få till en månadslön som håller honom flytande ihop med fruns lön så är han nöjd.
Hans investeringar eller påstådda investeringar är alldeles för hjärndöda för att vara på riktigt. Lägg tills hans livsråd och annat personligt snack så blir betestaktiken uppenbar.
Det är Stefan och Krister 2.0.
Citera
2025-09-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag tror faktiskt att han inte bryr sig och kan han få till tillräckligt med prenumeranter och klick för att få till en månadslön som håller honom flytande ihop med fruns lön så är han nöjd.
Hans investeringar eller påstådda investeringar är alldeles för hjärndöda för att vara på riktigt. Lägg tills hans livsråd och annat personligt snack så blir betestaktiken uppenbar.
Det är Stefan och Krister 2.0.

Men lyssnar man en stund på denna person så inser man att allt han säger förmodligen är helt sant,Eller han tror det är sant det han säger .Det är väl del av sjukdomsbilden.Hade verkligen varit intressant att höra en psykologs kommentarer till en vidio.Varför tittar han hela tiden åt sidan när han pratar ,händer det så mycket i bastun ?
Citera
2025-09-30, 23:19
Medlem
Snubben är en clown, men det är ju det som folk köper och det han tjänar pengar på. Bara på prenumerationer drar han in 50k i månaden och sedan kanske 20k ytterligare på reklamintäkter och donationer. Så han kanske är helt inkompetent när det gäller att göra aktieanalys, men han är ju smart som lyckas dra in rejäl kosing på att lajva på tuben.
Citera
2025-09-30, 23:24
Medlem
Citat:
Men lyssnar man en stund på denna person så inser man att allt han säger förmodligen är helt sant,Eller han tror det är sant det han säger .Det är väl del av sjukdomsbilden.Hade verkligen varit intressant att höra en psykologs kommentarer till en vidio.Varför tittar han hela tiden åt sidan när han pratar ,händer det så mycket i bastun ?

Vet inte vad för diagnos/er han har, men att bli grinig för att en betalande medlem kommer med kritik säger väl det mesta (enligt Enuddafigurs eminenta rapport idag).
Har sagt det förr och säger det igen.
Förmågan att se nyanserat på saker och ting och kunna ta kritik verkar inte existera hos AA?
För hade han kunnat det, så hade han med största sannolikhet inte råkat ut för denna härdsmälta som är på väg att sluta i en katastrof.
Tragiskt och nästan lite obehagligt som det utvecklats, i alla fall om man följt honom några år och jämför hur han var förr.
Men hur det än slutar, så hoppas jag verkligen att han inte hamnar i en ny depression, för det önskar jag ingen.
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-09-30 kl. 23:32.
Citera
Igår, 00:35
Medlem
Citat:
Här ute i verkligheten upplevde jag en person som blev galen. (Ingen diagnos, min enkla användning av ordet) Samma stela kropp och tittningar åt vänster. Spekulerade i aktier och förlorade. Slutade arbeta. Dagdrömmar.

Det positiva är att efter fem år och psykologinsatser är han någorlunda tillbaka i livet.
Citera
Igår, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xitars
Snubben är en clown, men det är ju det som folk köper och det han tjänar pengar på. Bara på prenumerationer drar han in 50k i månaden och sedan kanske 20k ytterligare på reklamintäkter och donationer. Så han kanske är helt inkompetent när det gäller att göra aktieanalys, men han är ju smart som lyckas dra in rejäl kosing på att lajva på tuben.

Du kan dela din summa med 11 så får du fram vad han ungefär drar in på en bra månad. För övrigt är karln extremt självgod, skrattade gott när jag kollade på videon om "sex" och hur han har förverkligat samtliga drömmar så till den grad att karln har tröttnat på sex. Men han skulle så klart "bjuda till" om en intim situation uppstod.
Senast redigerad av hank1338 Igår kl. 03:23.
Citera
Igår, 15:17
Medlem
Hej aktiegudens big boss
Du var väldigt principfast när du bestämde dig för att börja med en betalkanal
Orsaken skulle vara att du ABSOLUT INTE accepterade brottslig handling mot dig, som du ansåg hade förekommit
Vad har fått dig att ändra uppfattning? Du var ju så väldigt principfast då?

Fråga här eftersom:
1. Jag är blockad sen länge på din kanal
2. Jag vet att du är intresserad av att ta del av alla goda råd du får av oss, och därför läser här regelbundet.
3. Jag ger dig, och helt gratis dessutom, ett uppslag till en ny video där du kan förklara det, och som bonus får du ett välkommet ekonomiskt bidrag.
Senast redigerad av Jahajavabra Igår kl. 15:36.
Citera
Igår, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Men hur det än slutar, så hoppas jag verkligen att han inte hamnar i en ny depression, för det önskar jag ingen.

Detta är oerhört viktigt. Det är frustrerande att se en suicidal person hälla bränsle på sin egen depressionsbrasa. Han gör verkligen allt fel, allt. Han gör det som känns bra för stunden, utan långsiktig plan eller konsekvenstänk. Eller förlåt, planen är ju att han ska tjäna multim och bli rikare än nånsin, frågor på det?
Nu gasar han istället för att bromsa. Detta kommer inte sluta bra.
Citera
Igår, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Hej aktiegudens big boss
Du var väldigt principfast när du bestämde dig för att börja med en betalkanal
Orsaken skulle vara att du ABSOLUT INTE accepterade brottslig handling mot dig, som du ansåg hade förekommit
Vad har fått dig att ändra uppfattning? Du var ju så väldigt principfast då?

Fråga här eftersom:
1. Jag är blockad sen länge på din kanal
2. Jag vet att du är intresserad av att ta del av alla goda råd du får av oss, och därför läser här regelbundet.
3. Jag ger dig, och helt gratis dessutom, ett uppslag till en ny video där du kan förklara det, och som bonus får du ett välkommet ekonomiskt bidrag.
Ni som är blockade kan ni ändå se videor? Jag är inte blockad. Kommenterar en del, låtsas vara en i hans gäng men driver egentligen med honom. Inte för att han ser skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in