2025-09-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture

Nu har han nog många följare som mest sitter och tycker det är spännande om hans depå ska krascha eller inte. Vad finns det annars för anledning att följa? Finns en massa tips att få gratis om bra aktiebolag på andra sociala medier.

Det är säkert många som följer honom för att se hur set ska gå. Men han har absolut lyckats bygga en sekt av personer som älskar allt han gör oavsett kanal. De tycker AA är en klok person. Många ger lite extra bidrag trots de betalar 99kr / månad. Han får också en o annan "hyllning" när det är live bara för medlemmar. Dessa hänger gärna på o köper Hexatronic, säkert för mer än vad de har råd att riskera.
Citera
2025-09-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur

"Om jag skulle ta en anställning eller starta ett företag skulle det ta en massa tid och jag skulle inte ha tid att göra YT-videor. Det skulle jag inte ha någon energi till att göra. Jag skulle förmodligen tappa intresset också. Tyvärr tror jag att det är så det skulle bli. Jag skulle förmodligen bli deppad och ta livet av mig dessutom. Stor risk för det".

AA, du är klok nog att förstå risk, du vet vad du har men inte vad marknaden gör med Hexatronic framöver!

Jag är inte medlem och kan inte rapportera videon. Men det är du.

Det är inte tillåtet att hålla på och snacka om självmord på youtube. Allt sånt snack riskerar att trigga beteendet hos andra. Så rapportera den videon och berätta för vad så kommer den nog plockas ner. Förhoppningsvis tas även hans möjligheter att tjäna reklampengar bort en tid.
Citera
2025-09-28, 21:35
Medlem
Så jävla lågt att hota med självmord. Självmål. Med närmare eftertanke så är en bortplockning en bra lösning. Pistvakt.
Citera
2025-09-28, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappalikegrappa
Så jävla lågt att hota med självmord. Självmål. Med närmare eftertanke så är en bortplockning en bra lösning. Pistvakt.

Fyfan stackars hans barn roligt att se sin farsa prata om att ta sitt liv på nätet.
Riktigt lågvattenmärke.
Tycker han ej har på.youtube att göra så som han beter sig.
Citera
2025-09-28, 22:20
Medlem
Citat:
Det är säkert många som följer honom för att se hur set ska gå. Men han har absolut lyckats bygga en sekt av personer som älskar allt han gör oavsett kanal. De tycker AA är en klok person. Många ger lite extra bidrag trots de betalar 99kr / månad. Han får också en o annan "hyllning" när det är live bara för medlemmar. Dessa hänger gärna på o köper Hexatronic, säkert för mer än vad de har råd att riskera.

Precis vad jag skrivit tidigare. Klara drag av en domedagssekt.

Vill inte påstå att jag är lättskrämd av mig, men i den senaste av hans gratis-videos blev jag nästan lite rädd. Det var som att se två olika personer. Ungefär som Gollum i Sagan om Ringen. Först en nervös AA som babblar i 100 km/h samtidigt som blicken irrar omkring, men sedan mot slutet så var det som att hans puls gick från 100+ till 50 och han stirrade in i kameran och sade att han skulle köpa ännu mer Hexatronic. Som värsta zombien alltså.

Jag vill påstå att det har slått slint på allvar. Alltså mer än vad det redan var.
Citera
2025-09-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasD
Precis vad jag skrivit tidigare. Klara drag av en domedagssekt.

Ja som t.ex Ericsson2002 som verkar dyrka allt som AA säger och gör (betalande medlem eller ej kan kvitta).
Förbannad på blankarna är han, och tycker att vi på looserville är stora idioter hela bunten
Sen, bara sådär i förbifarten, nämner han att han köpt på sig alldeles för många Hexatronic och därför har tvingats sälja av en del aktier sista tiden
Inte den vassaste kniven i lådan han heller, och nästan så man tycker synd om honom.
Förmodligen en av många som skulle behöva både en förmyndare och boendestödjare, och det skriver jag inte för att vara elak utan för att det är djupt beklagligt att det förmodligen finns många lättpåverkade som hamnat i samma situation, och inte förstår sitt bästa?.
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-09-28 kl. 22:57.
Citera
2025-09-28, 22:57
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasD

Jag vill påstå att det har slått slint på allvar. Alltså mer än vad det redan var.

Lennart Blad 2.0!
Citera
2025-09-28, 23:02
Medlem
Citat:
Skakar börsen till o han blir överbelånad är det bra aktier att sälja så att han slipper sälja Hexatronic AA ligger på en annan nivå än de flesta av oss andra vad det gäller aktier.....

Ja det är ju jättesmart att sälja när börsen skakar och sjunker kraftigt, för att sen köpa tillbaka betydligt dyrare. Det visar väl hans portföljutvecklingen i år om inte annat
Citera
2025-09-29, 05:58
Medlem
Blir väl knappt hälften kvar efter han tagit ut det som lön i sin företagsportfölj.
Citera
2025-09-29, 13:25
Medlem
Efter hans nödropsvideor kände jag en viss sympati.
Så upptäcker jag att han riskerar allt genom att gå in ännu tyngre i Hexatron. Den ekonomiska framtiden och vad vet jag, kanske kärleken. Allt i hopp om att Hexa stiger till 30 kr så att han kan uppfylla sin dröm, dvs k öpaen begagnad vattenskoter.
Då försvinner sympatin. Inte för att mina känslor betyder något, men nu får han klara sig utan min välgångsgöthoppningar och därtill utan de tioöringar som han fått genom att beta för mina klick.
Citera
2025-09-29, 14:11
Medlem
Misstänker att det här med vattenskoter är en del i att skapa spektakel kring kanalen och locka fler medlemmar/tittare. Hoppet om arbetsfrihet hänger väl helt på inkomster från YouTube. Har blivit ett heltidsjobb. Inte konstighet att en del i jobbet är marknadsföring.
Citera
2025-09-29, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenellervilse
Misstänker att det här med vattenskoter är en del i att skapa spektakel kring kanalen och locka fler medlemmar/tittare. Hoppet om arbetsfrihet hänger väl helt på inkomster från YouTube. Har blivit ett heltidsjobb. Inte konstighet att en del i jobbet är marknadsföring.

Det är precis så, utan ersättning från YouTube kanalerna hade han gått i konkurs och varit piskad att ta ett jobb...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in