Citat:
Ursprungligen postat av
Enuddafigur
Nog finns det skäl att vara orolig för AA. Dagens medlemsvideo var 24 min lång. 4 min gick åt att gå igenom hans senaste köp av Hexatr, resterande var blandat svammel av allt från helgens gratisvideor där han skrattar åt bl a oss på Looserville till hans planerade köp av vattenskoter. En mening har jag dock funderat på under dagen o var tvungen att lyssna om.
Detta kommer i en lång delvis osamanhängande harang om att han inte har tillräckligt med pengar, att driva in pengar via YT är ett sätt för honom att vara fortsatt "arbetsfri". Jag citerar.
"Om jag skulle ta en anställning eller starta ett företag skulle det ta en massa tid och jag skulle inte ha tid att göra YT-videor. Det skulle jag inte ha någon energi till att göra. Jag skulle förmodligen tappa intresset också. Tyvärr tror jag att det är så det skulle bli. Jag skulle förmodligen bli deppad och ta livet av mig dessutom. Stor risk för det".
AA, du är klok nog att förstå risk, du vet vad du har men inte vad marknaden gör med Hexatronic framöver!
Är det denna valsen han drar för sambon kanske?
Det tar nog emot att inse att det bara finns 500k kvar om han väljer att göra slag i saken och rädda det som går.
Har han kvar pengarna på börsen och maxbelånar dom så ser siffrorna nog mer lugnande ut och det stämmer ju att man potentiellt kan nå en hög avkastning med hjälp av hög belåning.
Här hittar man ju även, med lite fantasi, en möjlighet att kunna köpa lite nya bilar och vattenskotrar lite då och då.. även om dom bara kostar 100k styck.
Barn som inte får som dom vill kan slänga sig på golvet och grina, AA skippar det gamla knepet och börjar prata om självmord istället.
Drar ju säkert en del publik dock.