2024-12-08, 20:44
Medlem
RostigHinks avatar
Tittade på videon där han ojar sig över elaka följare. Där sitter han och säger att han har för avsikt att gå in i små aktier och hoppas följarna gör detsamma så kursen stiger. Sedan säger han att han inte har för avsikt att pumpa och dumpa men det är exakt vad som blir resultatet om det funkar. Lycka till med det, ekobrottsmyndigheten har nog en annan syn på det hela.
Citera
2024-12-08, 20:57
Medlem
slaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soflor
Det säger han väl i alla videos som nämner Hexatronic, Note och Nobia???

Han säger att han är övertygad men inte säker.
Vadsomhelst kan hända
Citera
2024-12-09, 09:47
Medlem
slaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Där sitter han och säger att han har för avsikt att gå in i små aktier och hoppas följarna gör detsamma så kursen stiger.

Var någonstans i vilken video säger han detta?
Du ligger nog risigt till med detta uttalande om du inte kan styrka det.
Citera
2024-12-09, 12:34
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaiman
Var någonstans i vilken video säger han detta?
Du ligger nog risigt till med detta uttalande om du inte kan styrka det.
https://youtu.be/NA_DKRNmtOI?t=647

Har man en följarskara och meddelar vad för liten aktie han köper och följarna hakar på så kommer priset att stiga. Givetvis kommer han att sälja när han tycker priset stigit tillräckligt. Effekten är pump och dump även om han säger sig inte ha detta som avsikt.

Jag påstår inte heller att hans avsikt är att pumpa och dumpa, bara att ekobrott kan ha en annan syn på det. Skulle han nu påstå att detta är förtal så kan han ta sig i dalen. Jag följer inte honom, detta var bara något jag sprang på.
Citera
2024-12-09, 14:24
Medlem
Är det någon som vet vilka forum som det pratas mer om analytikern?
Han säger i sin senaste video att admin har raderat allt innehåll om han efter sin video i lördags, där han hävdar att han blivit utsatt för förtal?
Citera
2024-12-09, 14:32
Medlem
slaimans avatar
[quote=RostigHink|90341989]https://youtu.be/NA_DKRNmtOI?t=647

Har man en följarskara och meddelar vad för liten aktie han köper och följarna hakar på så kommer priset att stiga. Givetvis kommer han att sälja när han tycker priset stigit tillräckligt. Effekten är pump och dump även om han säger sig inte ha detta som avsikt.

Jag påstår inte heller att hans avsikt är att pumpa och dumpa, bara att ekobrott kan ha en annan syn på det. /QUOTE]

Har han det inte för avsikt är det inte olagligt. Det tycker inte ekobrott heller
Citera
2024-12-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassekongo74
Är det någon som vet vilka forum som det pratas mer om analytikern?
Han säger i sin senaste video att admin har raderat allt innehåll om han efter sin video i lördags, där han hävdar att han blivit utsatt för förtal?

Jag gissar på att en av dem är DI:s Börssnack...
Citera
2024-12-09, 17:30
Medlem
Veckans uppdateringsvideo är som vanligt en sömning tillvaro som mest går ut på att berätta att AA är vida överlägsen alla andra. De som inte tänker som han eller kritiserar honom är värdelösa. Ungefär så.

Men videon vaknar till liv när hans nya juridiska projekt ska uppdateras. AA är här både brottsoffer, utredare, åklagare, domstol etc.

Ca 34,40 "inte så lämpligt att förtala AA"
Ca 36,10 "många inlägg var elaka o tråkiga i tonen" ung som AAs videor?
Ca 37,45 "jag funderar över hur jag på bästa sätt ska attackera de skyldiga"
Ca 37,55 "Hur ska jag skapa bästa möjliga resultat för mig av detta och jag bryr mig inte om följderna för de drabbade."
Ca 38,50 "en viss sida vaknar till liv hos mig.... det har aldrig varit trevligt för motparten"
Ca 40,00 " Jag har inte tagit direktkontakt med någon men det kommer jag göra el någon som företräder mig" "Kontakt kommer att tas och skadestånd kommer krävas"

Hur ska man tolka AA här?
Citera
2024-12-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennebananerna
Jag gissar på att en av dem är DI:s Börssnack...

Säkert någon tråd på X också.
Citera
2024-12-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Säkert någon tråd på X också.

Japp.
Användaren sparsamtleverne har vikt sitt liv till att hugga mot AA.

Han raderade allt när AA högg tillbaka, den fega lilla fittan.

Jag står på sidlinjen med popcorn.
Citera
2024-12-09, 19:02
Medlem
ingetbranicks avatar
Nu skriver han att hans videor hädanefter bara ska vara tillgängliga för medlemmar och Patreon.
Citera
2024-12-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Nu skriver han att hans videor hädanefter bara ska vara tillgängliga för medlemmar och Patreon.
😁 då får han ju sämre intäkter på YouTube för dom räknar väl på visningar?
Förresten är det nån som verkligen tittar på hans videor utan att speeda upp till minst dubbla hastighet?
Han ju otroligt seg när han babblar…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in