Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-13, 17:04
Medlem
IB INVESTOR på youtube har lyckat med något analytikern aldrig varit i närheten av .Han har gjort en analys av Hexatronic ,,,Helt gratis också (inte girig alls) .Allt i En vidio ,Fantastiskt .Analytikern se o lär .Mer substans än analytikern har lyckats trycka in i sina 15-20 Hexatronic vidios (om det räcker) .Till alla analytikern följare se vad ni kan få helt gratis .Vill ni kasta pengar kasta efter något bra .Kasta inte bort er tid eller era pengar .
Senast redigerad av Tekniskanalytiker 2025-07-13 kl. 17:16.
Citera
2025-07-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
AA har inga problem med att prata illa om andra. Bästa ex är när han sågade IB investor och förklarade att han inte kunde något alls om börsen. Detta trots att IB Investor lyckas bättre än AA Var det förtal el bara enkel smutskastning?
AA beter sig som ett barn, vräker ur sig vad han vill om andra men när han får tillbaka med samma mynt springer han till mamma o lipar. Ger man sig in i leken får man leken tåla.

Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
IB INVESTOR på youtube har lyckat med något analytikern aldrig varit i närheten av .Han har gjort en analys av Hexatronic ,,,Helt gratis också (inte girig alls) .Allt i En vidio ,Fantastiskt .Analytikern se o lär .Mer substans än analytikern har lyckats trycka in i sina 15-20 Hexatronic vidios (om det räcker) .Till alla analytikern följare se vad ni kan få helt gratis .Vill ni kasta pengar kasta efter något bra .Kasta inte bort er tid eller era pengar .
Kul att det IB Investor gjort en video om Hexatr. Ska kolla på den. AA har ju sågat IB som den absolut sämsta av alla aktiekanaler på YT, bättre betyg går nog inte att få.
Citera
2025-07-13, 18:04
Medlem
Citat:
Kul att det IB Investor gjort en video om Hexatr. Ska kolla på den. AA har ju sågat IB som den absolut sämsta av alla aktiekanaler på YT, bättre betyg går nog inte att få.

Nivå skillnaden är enorm.
Citera
2025-07-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekniskanalytiker
Nivå skillnaden är enorm.

Ja precis, håller med dig om IB.
Även Freddes Trejding kan rekommenderas, och sen tycker jag Jesper Sarris rappa och humoristiska videor var sevärda, men han verkar ha slutat ge ut videos tyvärr.
Ofta lärorikt, med bra uppslag, och dessutom gratis.
Men framförallt, inte en massa upprepningar och utdragna repriser där man tröttnar efter två minuter.
Ger en bra inblick i vad det innebär att köpa aktier som har en bra trend, istället för fallande knivar. Dessutom fördelen med att använda SL istället för att snitta ner sig och ofta göra skadan än värre. Jag tror att AA skulle kunna lära sig mycket av dessa herrar om han bara gav det en chans.
Men att skriva detta är säkert förtal också, enligt AAs definition. Dock ska han inte glömma att jag jobbar gratis åt honom, och bidrar till fler medlemmar, som ger honom mer intäkter, och det måste väl vara alla tiders
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-07-13 kl. 19:44.
Citera
2025-07-13, 19:27
Medlem
AA går in i veckan med EK 841K och lån 1016K (45/55) Han är -21% -230K EFTER uttag sedan årsskiftet. (Inför förra veckan hade han 1015 i EK. )

Buffert 225K + belåning.

Projekt "9/4" +119%, men företagsportföljen är -23% sedan årsskiftet.

Trots veckans dipp är AAs avkastning sedan 20200101 +266% mot index +42% dvs 6,3x index

Spännande måndag väntar. Kan Hexatronic lugna marknaden eller fortsätter nedgången? AA lovar en video om rapporten imorgon. Dessutom är det livesändning för oss medlemmar imorgon. Oklart om jag känner mig taggad inför detta, men det är ju inte obligatorisk närvaro
Citera
2025-07-13, 20:14
Medlem
Adelsdams avatar
Citat:
Spännande måndag väntar. Kan Hexatronic lugna marknaden eller fortsätter nedgången? AA lovar en video om rapporten imorgon. Dessutom är det livesändning för oss medlemmar imorgon. Oklart om jag känner mig taggad inför detta, men det är ju inte obligatorisk närvaro

Några nya anmärkningar om Loserville?
Citera
2025-07-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelsdam
Några nya anmärkningar om Loserville?

Nix, jag tror faktiskt bara han pratar om Loserville i videor öppna för alla. Gissar på att de ger många visningar och bra med reklamintäkter.
Citera
2025-07-13, 23:49
Medlem
Vad tror ni? Kommer Hexatronic rapport sänka Analytikern idag? Trumps hot om tullar på 30% kanske trycker ner resten av portföljen
Citera
2025-07-14, 00:56
Medlem
jack.danielss avatar
[quote=Enuddafigur|Dessutom är det livesändning för oss medlemmar imorgon. Oklart om jag känner mig taggad inför detta, men det är ju inte obligatorisk närvaro
[/QUOTE]
Skall du skolka? Du är våra öron och ögon! Ta det f-n på allvar
Citera
2025-07-14, 01:36
Medlem
[quote=jack.daniels|92429541]
Skall du skolka? Du är våra öron och ögon! Ta det f-n på allvar
[/QUOTE

Ta en paus . Stenhårt att behöva lyssna på allt självgoda tjat .Viktigaste o roligaste är ju vecko-uppdateringen .Har en känsla av att morgondagen kan bli lite tuff för analytikern..
Citera
2025-07-14, 06:42
Medlem
Citat:

Du är värd lite semester anser jag.
Citera
2025-07-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becken9
Vad tror ni? Kommer Hexatronic rapport sänka Analytikern idag? Trumps hot om tullar på 30% kanske trycker ner resten av portföljen
Tror det blir en sjukt svettig dag i bastun!
Jag är glad att lät bli hexatronic iallafall!
Rapporten var väl inte speciellt bra, men han kommer nog kunna övertyga sina medlemmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in