Citat:
Ursprungligen postat av
Lassekongo74
Är det någon i tråden som är medlem i hans patron eller youtube?
Jag kan inte fatta att så många skänker pengar till han på hans live sändningar, folk skulle nog akta sig för den strategin han har.
Men en del verkar ju avguda han fullständigt!
Dagens avstämningsvideo ger en bra förklaring till att många följer honom. Han ser en potential på 250-400% uppgång för de aktier han äger i huvudportföljen inom 2år. Ja inte Note då, där är potentialen 80% men den är å andra sidan riskfri. Det är mumma att höra för många som vill göra snabba pengar utan att själv ha en aning om börsen. Lägg därtill att han gör videor om att hans största problem är hur han kommer spendera alla pengar han tjänar, att han är FIRE etc. Klart han bygger upp en lojal fanclub.
Sen finns det de som följer honom för hans brist på strategi, naivitet, narcism etc. Till den skaran hör undertecknad. En del av dessa vill säkert se honom misslyckas. Det vill inte jag men jag tycker det är kul när han får en näsbränna av börsen. Högmod går före fall på börsen och så ska det vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bollkalle70
Intressant med hans avstämmningsvideos
Betydligt mer sammanbiten i den senaste
Men han fungerar bäst under press säger han så det kommer nog vända i närtid
Men fallande knivar är som sagt livsfarligt
Brukar sällan bli bra
Han var ordentligt sammanbiten i slutet på dagens video, men då är tycker jag det är som mest intressant att följa honom.