Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-03, 14:57
Medlem
Känns lite korkat att gå ut i media om det.

Ja, självklart har männen ett moraliskt ansvar att i alla fall se till så att hon inte är tvingad till att göra det, i detta fall pga hennes stora beroende till droger.

Men jag menar, högst ansvar har ju både hennes föräldrar som inte lyckades lära sin dotter om nackdelarna samt hålla henne ifrån droger och prostitution, men en myndig kvinna måste ju ansvara för sina val själv.

Kan ju inte undgå någon att få fort du tar heroin så är du fångad av dens klor. När man tar det första gången så får man stå ut med att få ett brutalt beroende, möjligtvis livet ut. Hennes ansvar.

Sen så är det jävligt konstigt att media beskyller ”svenska drogköpare” för att ha all ansvar och skuld gällande gängkriminaliteten. Men detta ansvar slipper hon undan, för att hon väljer att sälja sig själv?

Håller med många andra här. Känns bedrövligt att Aftonbladet väljer ut en sån psykiskt instabil person och presenterar henne som vilken prostituerad som helst, alla blir liksom bajsade på varenda gång för 800 spänn. Som hennes påstådda kusin säger också så får man tydliga vibbar av mytomani. Hon hade alla möjligheterna till att välja ett bra knarkfritt liv men vill helt enkelt inte leva det livet. Då kan hon fan inte få offerkoftan på köpet.

I slutändan är Aftonhoran vinnare, de har utnyttjat den instabila knarkhoran, får leka moralpoliser, och får massor av klick från förvirrade människor.
Citera
2024-05-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
1600x800kronor..drygt hälften till skattmasen?
Nu har man uppgifterna för sköntaxering.
Hur många av torskarna är medlemmar på flashback?

Det räcker inte med en sköntaxering, detta är grovt skattebrott och detta har en preskriptionstid på 10 år.
Citera
2024-05-03, 15:03
Medlem
nabikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Finns ett avsnitt med henne i framgångspodden. Där framkommer det att hon känner till högt uppsatta politiker och/eller kändisar som köper sex, men istället för att hänga ut dessa så att de ska upphöra med sina sexköp och eventuellt kunna lagföras så utpressar hon dem på pengar för att bland annat finansiera sitt eget bröllop.

Länk till podden:
https://www.youtube.com/watch?v=_h4CvFhtkEc

Runt 58 minuter in pratar hon om bröllopet.

Ändå ett himla power move, tänker man inte längre än kuken räcker så kan man gott stå sitt kast.
Citera
2024-05-03, 15:05
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabiku
Ändå ett himla power move, tänker man inte längre än kuken räcker så kan man gott stå sitt kast.

Det är ju precis det de inte behöver göra. De betalar hennes bröllop och slipper de konsekvenser som en uthängning hade haft.

Det är alltså högt uppsatta politiker och kändisar vi pratar om här, enligt hennes utsago. De kan fortsätta ha sina välbetalda tjänster kvar för att hon ansåg att det var viktigare att finansiera sitt bröllop genom utpressning än att deras sexköp uppdagades.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-05-03 kl. 15:10.
Citera
2024-05-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
1600x800kronor..drygt hälften till skattmasen?
Nu har man uppgifterna för sköntaxering.
Hur många av torskarna är medlemmar på flashback?

Det räcker inte med en sköntaxering, detta är grovt skattebrott och detta har en preskriptionstid på 10 år.

Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Finns ett avsnitt med henne i framgångspodden. Där framkommer det att hon känner till högt uppsatta politiker och/eller kändisar som köper sex, men istället för att hänga ut dessa så att de ska upphöra med sina sexköp och eventuellt kunna lagföras så utpressar hon dem på pengar för att bland annat finansiera sitt eget bröllop.

Länk till podden:
https://www.youtube.com/watch?v=_h4CvFhtkEc

Runt 58 minuter in pratar hon om bröllopet.

Det räcker alltså inte med grovt skattebrott, spärra in kärringen i fängelset!
Citera
2024-05-03, 15:19
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Helt obegripligt att hon ställer upp med en bild. Nu är hon för gammal och ful för att få nya kunder, och försöker att tjäna pengar på detta sätt.

Hon försöker väl få utrymme i media för att eventuellt få ut den där boken och kunna casha in.

Inte alls säkert att hon var skitful för 20 år sedan., men ett antal år som tung narkoman och hora lär ju sätta sina spår.
Citera
2024-05-03, 15:23
Medlem
Jag lyssnade på hennes avsnitt på framgångspodden och jag fick märkliga vibbar av henne. Hon beskrev det nästan som att hon bara kastades in i det hela men jag förstår inte hur man kan vara så osäker och ha så pass stort självbekräftelsebehov att man börjar att sälja sex som kvinna.

Det känns som att det ligger en hund begraven här.

Hon hävdar även att torskarna var äckliga som ville ha bajssex. Det är väl lika äckligt i princip att gå med på det?

Inte var hon särskilt vacker heller... konstig historia.

Hon berättade ju även om att hon hade tagit ut svängarna med en kille på en toalett utan komplett samtycke.

Ingen karisma, ingen självrespekt, inget egenansvar. Nej fy fan, henne vill jag inte höra mer om.
Hennes podcastavsnitt var deprimerande att höra på.
Citera
2024-05-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är väl egentligen inte konstigare än att hon delar med sig av sin historia i en bok, det finns det ju många gamla kriminella och gangsters som också gör. Det kan ju vara en del i hennes bearbetning?

Det enda jag höjde på ögonbrynen åt i Framgångspodden var att hennes man utpressat torskar för att finansiera bröllopet, det var väl inte så tjusigt kanske.
Utpressande luder som hon gör man inte vågar ge ludren sitt riktiga namn, höra av sig från vanliga numret. Man är rädd för bli utpressad för olagligt. Ludren vill veta vem de träffar...... Men går inte om några luder utpressar.....
Citera
2024-05-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Du kanske har rätt. Men knappast 40st. 2-3 på sin höjd, om ens någon. Hon verkar ju varit så nedpundad så hon lär inte haft en aning om hon knullat med Carl XVI eller Leffe från Hökarängen ett par timmar senare.

Vad baserar du det på?
Citera
2024-05-03, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Gick ut nian med toppbetyg – sen rasade allt
”Det var över på fem minuter och jag fick 800 kr”
Hotar att hänga ut över 40 kändisar ”Samlar bevis”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hog-hela-tiden

Om en kund frågar om han får kiss på henne för säg 1500 kr och hon säger ja, vad är problemet?

Om kunden gjorde det utan att de kommit överäns om det är det en helt annan sak men då behöver man oxå veta detaljerat exakt vad som verkligen hände från båda sidorna.

För övrigt: Anna Lidén = Anal idén?
Citera
2024-05-03, 16:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Gick ut nian med toppbetyg – sen rasade allt
”Det var över på fem minuter och jag fick 800 kr”
Hotar att hänga ut över 40 kändisar ”Samlar bevis”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hog-hela-tiden

Solklar propagandartikel. Den är ägnad åt att vädja till korkade människors känslor, och har inget med en balanserad och forskningsgrundad debatt att göra. Hon har dessutom gjort sitt val själv och får ta ansvaret för sina egna handlingar. Det är ju hon som samtyckt till allt detta i utbyte mot pengar.
Citera
2024-05-03, 17:26
Medlem
Smile:)s avatar
Hon sålde sin kropp till 1600 män.
Blev den reklamerad av alla?

Den kanske inte var av tillräckligt bra kvalitet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in