Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-03, 10:52
Medlem
Dumdrygs avatar
Försvarar inte prostitution, men var och en har ett ansvar för sitt eget liv och sina val. Nu är det en fd prostituerad som gråter ut i Aftonbladet. Som vanligt är det torskarnas fel och jättesynd om henne som gick ut nian med högsta betyg och nu ska hon "hämnas". Sluta knarka och lägg av med prostitution. Vad säger forumet?

1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”

Anna Lidén, 36, uppskattar att 1 600 män köpte hennes kropp. Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar. ”Jag upptäckte snabbt hur vidriga torskar kan vara. Jag blev slagen och kissad på, bajsad på. Fasthängd i saker. De bad mig spela barn jättemånga gånger.”

Gick ut nian med toppbetyg – sen rasade allt
”Det var över på fem minuter och jag fick 800 kr”
Hotar att hänga ut över 40 kändisar ”Samlar bevis”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Av25Xq/1600-man-kopte-annas-kropp-var-full-och-hog-hela-tiden
Citera
2024-05-03, 10:56
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vad har vi lärt oss dom senaste åren? jo kvinnor är alltid offer, det är aldrig deras eget fel utan det är alltid någon annans fel

Inge synd alls om henne

Sen undrar jag vem fan betalar för att sätta på det där trollet?
Citera
2024-05-03, 10:58
Medlem
SnutteFia03s avatar
Finns ett avsnitt med henne i framgångspodden. Där framkommer det att hon känner till högt uppsatta politiker och/eller kändisar som köper sex, men istället för att hänga ut dessa så att de ska upphöra med sina sexköp och eventuellt kunna lagföras så utpressar hon dem på pengar för att bland annat finansiera sitt eget bröllop.

Länk till podden:
https://www.youtube.com/watch?v=_h4CvFhtkEc

Runt 58 minuter in pratar hon om bröllopet.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-05-03 kl. 11:06.
Citera
2024-05-03, 11:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Reagerar speciellt på den här meningen: Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar.
Så därför gick hon med på bajssex? Var det bättre betalt eller så hon kunde köpa mer droger?
Citera
2024-05-03, 11:05
Medlem
1600x800kronor..drygt hälften till skattmasen?
Nu har man uppgifterna för sköntaxering.
Hur många av torskarna är medlemmar på flashback?
Citera
2024-05-03, 11:05
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Reagerar speciellt på den här meningen: Jakten på droger drev henne allt längre – tills det inte fanns några gränser kvar.
Så därför gick hon med på bajssex? Var det bättre betalt eller så hon kunde köpa mer droger?
Hon menar att hon är en dum hora som lät män bajsa på henne för att säkra nästa fix.
Citera
2024-05-03, 11:06
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
1 600 män köpte Annas kropp: ”Jag var full och hög hela tiden”
Eller så kan man säga att Anna sålde sin kropp till 1600 män och för att stå ut med sig själv var hon full och hög.

Allt beroende på vinkel man vill ha.
Citera
2024-05-03, 11:07
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vad har vi lärt oss dom senaste åren? jo kvinnor är alltid offer, det är aldrig deras eget fel utan det är alltid någon annans fel

Inge synd alls om henne

Sen undrar jag vem fan betalar för att sätta på det där trollet
?

Nån som gillar o kissa o bajsa på nån annan. Ingen normal skulle gå med på det. Idioten är ju psykiskt sjuk, men anklagar förstås alla andra för att ha gjort fel.
Citera
2024-05-03, 11:07
Avstängd
Hon valde sitt yrke själv.

Istället för att böla så bör hon va glad att någon ens betalade för att få sätta på de där träsket.

Kan de vara så att det nu blivit för hög konkurrens att många är snyggare och väljer bort detta troll och därav grinolle till media?
Citera
2024-05-03, 11:14
Medlem
Dumdrygs avatar
Tydligen grät hon ut i Expressen i januari också. Men det räckte inte, utan nu blir det en vända i Aftonbladet också. Båda artiklarna är betalartiklar, en typ av prostitution från Aftonbladet och Expressen där de tar betalt för att folk ska läsa spännande snask om stackars prostituerade som legat med politiker.

https://www.expressen.se/amelia/premium/anna-35-saldes-till-over-1-600-man/?gaa_at=eafs&gaa_n=ARTJ-U-2LcvItHAQQYeRzjYBOZ6ZL2Fft_2mLbKnaF8srpGt53W-1Iyb8JyC&gaa_ts=6634ad9e&gaa_sig=NixDs8w8hGVumUYY_ x6J7bg4qBXRutCRgvRGf298BY2b4BwYo343v1qFMft72_CibKJ gEwAXPMlDIeS_r5lKxw%3D%3D
Citera
2024-05-03, 11:15
Medlem
Sprutdeares avatar
Detta är min kusin.
Hon är helt manisk och smutskastar hennes föräldrar gång på gång. När hon och hennes man gifte sig på Gotland för X antal år sedan stack de från bröllopet efter festen och hörde aldrig av sig mer, föräldrarna fick stå för allt.

Hon är läskigt manipulativ och psykologiskt terroriserar hennes mor och far genom att de att tro att de ska få träffa deras enda barnbarn - ifall de skickar över pengar. Pengarna överförda och det spenderade hon på botox av nån sort och några barn fick de aldrig träffa.
Ja, hon har haft en trasig uppväxt men det skulle jag säga är på grund av hennes val. Ja vi har ett svagt psyke i våran släkt och är rätt kåta på substanser men hon kommer från ett fint villaområde i Stockholm och hade alla förutsättningar.

Är öppen för frågor mvh.
Citera
2024-05-03, 11:26
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Detta är min kusin.
Hon är helt manisk och smutskastar hennes föräldrar gång på gång. När hon och hennes man gifte sig på Gotland för X antal år sedan stack de från bröllopet efter festen och hörde aldrig av sig mer, föräldrarna fick stå för allt.

Hon är läskigt manipulativ och psykologiskt terroriserar hennes mor och far genom att de att tro att de ska få träffa deras enda barnbarn - ifall de skickar över pengar. Pengarna överförda och det spenderade hon på botox av nån sort och några barn fick de aldrig träffa.
Ja, hon har haft en trasig uppväxt men det skulle jag säga är på grund av hennes val. Ja vi har ett svagt psyke i våran släkt och är rätt kåta på substanser men hon kommer från ett fint villaområde i Stockholm och hade alla förutsättningar.

Är öppen för frågor mvh.

Varför slutade hon sälja sex och hur länge sedan är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in