Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Det framkommer oerhört tydligt av DN:s granskning att gängkriminella inleder sexuella relationer i utbyte mot information. Du kanske menar att det är bögar inom polisen som inleder sexuella relationer med gängkriminella män? Eller menar du att det är polismän som inleder sexuella relationer med gängkriminella kvinnor? Du är rätt patetisk som försöker förneka att det är poliskvinnor som inleder sexuella relationer med gängkriminella män.
Gängen siktar in sig på just kvinnor och invandrare inom polisen och på polisutbildningarna. Redan på polisutbildningen siktar man in sig på kvinnor genom olika dejtingappar och så vidare, och självklart faller dessa kvinnor pladask för gängkriminella invandrare.
Det är inte bara poliskåren som infiltreras av gängkriminella genom att använda sig utav kvinnor utan även kriminalvården. Vi har tidigare läst om hur unga kvinnor infiltrerar fängelser och häkten och hjälper gängen.
https://www.svd.se/a/4okRMo/unga-kvinnor-infiltrerar-hakten-hjalper-gangen
Det du citerar
Citat:
"Men en metod som sticker ut är gängkriminella män som groomar företrädesvis yngre men också lite äldre poliskvinnor till en sex- och/eller kärleksrelationer och sedan börjar använda dem för att få tillgång till information i polisens olika register och brottsutredningar som gängen kan ha nytta av för att ligga steget före och undvika att åka fast. 8 av 10 fall i DN:s utredning är av det slaget."
står inte i DN utan i Samnytt, alltså gamla avpixlat. Jag litar inte ett skit på Samnytt.
Så återstår för dig att visa för mig att DN undersökning visar att 80% av polisen korruption begås av kvinnor, tack.
Och ja det framgår tydligt att DN säger att polisen har problem med läckor till gängkriminella och att "en av metoderna" som gängkriminella använder sig av är s.k. "honey-trapp" och då ofta mot kvinnliga poliser, eftersom gängkriminella nu tenderar vara män och bögar hos polisen inte är lika vanligt om kvinnor. Men...det framgår alltså INTE att kvinnor skulle stå för 80% av alla läckorna hos polisen.
Men du får som sagt gärna bevisa detta för mig, men då alltså med material från KÄLLAN DN eller DN.s utredning och inte nån twistad tolkning via samnytt, tack.
Citat:
Du förnekar alltså DN:s granskning? Det är bara lögn alltihop?
har du problem med förståelsen?
Jag litar absolut på DN.s granskning.
Det jag absolut inte litar på är samnytts, TS eller din tolkning av den undersökningen.
Jag har inte tid i kväll men jag kan vid tillfälle sätta mig och läsa igenom hela serien på DN lite noggrannare i denna fråga, är flera artiklar, så får vi se vad jag kan hitta för siffror i saken.