Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-13, 15:17
  #1
Avstängd
Fabianzzos avatar
Har en törstig polare, vi var hemma hos han och hans fru och käkade, han blir packad och dricker sig redlös på fina, väldigt gamla viner och cognacer. Slutar med att han tappar fem flaskor rödvin rakt på den vita designsoffan och designmattan. Hans fru lackar ur, polarn börjar spy och vi beger oss hemåt. Berätta om parmiddagar ni varit på som gått åt helevete!
Citera
2024-04-13, 17:36
  #2
Medlem
slagskotts avatar
En extjej jag hade för 20? År sedan gav oss en ocörglömlig kväll.

Min dåverande var lite äldre än mig, ja typ 15 år äldre och hade sin häst installad hos en söt 30-plusstjej och hennes kille.

Vi blev ditbjudna på parmiddag med övernattning.
Det børjade bra med mat och sen kortspel, min tjej hade extremt dåligt ölsinne och blev Packard rätt fort.
Pga. det la Hon ut fel kort och det andra paret kallade henne fuskare på skoj, vi tog oss en bensträckare och sen så hörde vi en bil starta, vi löpte ut och då skulle mitt ex køra iväg.(butt hurt)
Den andra tjejens kille førsökte stoppa henne men Hon körde på honom, han flög över huven och svimmade av,

Jag och den andra tjejen är så chockade att vi bara skakar och fattar ingenting,
Killen vaknar igen efter några minuter och vi har ringt polisen, som inte kommer……händer inget med den saken i eftertid heller.

Mitt ex kommer tillbaka, killen som blir påkörd klämmer ur sig en kommentar som jag aldrig glömmer: Gör du om det där så slår jag ihjäl dig.

Sen gjorde vi slut, snacka om att gå över gränsen
Citera
2024-04-13, 17:49
  #3
Medlem
slagskotts avatar
Bra med en tråd om parmiddagar, ska på en kl 19.

Värme upp med att riva ned ett badrum och burit ut ett par hundra kilo betong, nyduschad och drog precis en specialimporterad arboga 10,5 och jag blev dragen med en gång.
Jag hoppas att det inte blir ett tillägg till tråden ikväll men kvinnan i förhållandet är en bitch,
Hon hatar mig, gissningsvis för att jag tar för mkt plats när jag dricker men om Hon börjar jiddra kommer jag ta upp hennes mans otrohet.

Kvinnan är min sambos kusin😀
Citera
2024-04-13, 19:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Bra med en tråd om parmiddagar, ska på en kl 19.

Värme upp med att riva ned ett badrum och burit ut ett par hundra kilo betong, nyduschad och drog precis en specialimporterad arboga 10,5 och jag blev dragen med en gång.
Jag hoppas att det inte blir ett tillägg till tråden ikväll men kvinnan i förhållandet är en bitch,
Hon hatar mig, gissningsvis för att jag tar för mkt plats när jag dricker men om Hon börjar jiddra kommer jag ta upp hennes mans otrohet.

Kvinnan är min sambos kusin😀

Väntar ivrigt på en uppdatering när du har kommit hem!
Citera
2024-04-13, 19:44
  #5
Medlem
För ganska exakt hundra år sen när jag hade min första kille i gymnasiet, så skulle min killes päron bjuda hem mammans syster och hennes sambo med barn. Päronen var rätt posh och min kille var ju 17, hans lillsyrra 13 eller nåt. Besökande systerns barn var 6 och 3 år typ och åt ingenting och hon trodde på "fri uppfostran" och hade en bohemisk livsstil.

Så för att fjäska för ungarna men samtidigt vara posh skulle de göra hemlagad pasta från grunden med pastamaskin och en riktigt äkta bolognese, och vi skulle sitta fint i vardagsrummet.
Vad kan gå fel?

Vi tillbringade middagen så här: 6-åringen fick spader över att det var mellanmalen svartpeppar i köttfärssåsen, skrek non-stop i fem minuter och tvingade sen sin mamma att sortera igenom och peta bort varenda svartpepparkorn i hela hans portion. När det väl var gjort vägrade han ändå äta för då var maten kall.

Under tiden gjorde 3-åringen zoomies runt vardagsrummet (vit heltäckningsmatta med vit hörnsoffa), och lade ett fullt glas röd saft i soffan.

(vilken hjärndöd förälder ger en treåring ett FULLT glas dryck?
Vilken hjärndöd förälder stoppar inte en unge som leker stafett med saftglaset runt soffan?)

Sen använde hon pappans apdyra B&O stereo som klättervägg flera gånger trots tillsägelse från pappan. Under allt detta säger inte posh-morsan till sin syster en enda gång.

Det var ren underhållning att se det svarta åskmolnet växa över pappans skalle och det blev ett sjuhelvetes gräl samma sekund som fri uppfostran- syrran hade släpat ut sina kottar och stängt ytterdörren.

Något år senare skilde sig min killes föräldrar. Det var nog inte bara därför men jag tror inte att den middan hjälpte.
Citera
2024-04-13, 20:25
  #6
Avstängd
Yoloswag55s avatar
Detta var väl en 20 år sen men vi gick hem till ett par som vi känt ett litet tag. Tjejerna va i köket o vi satt o drack lite öl o lyssna på musik. Sen åt vi middag o vi blev rätt fulla. Vi beslutade oss för att spela twister o det blev rätt porrig stämning. Iaf så åkte kläderna av o hans tjej gick ner i spagat o slicka sig själv i arslet
Citera
2024-04-13, 22:11
  #7
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
För att det var ett rätt roligt ämne ändå! Man kan ju fortsätta på trådstarten och fylla på med egna erfarenheter utan att "mata trollet" så att säga. Helt enkelt "ta över den" med sann information och riktiga upplevelser. Det skulle bli lite småkul att läsa vad folk hittar på för galenskap.

Har dessvärre inte massor att tillföra. Har ett par vi ätit några parmiddagar med, de småtjafsar och passivt aggressivt pikar varandra hela tiden så trappas det upp. Men går väl inte helt åt helvete. Bara jäkligt stelt, obekvämt och otrevligt.

Nej. Det käkas inte middag med dessa något mer.

Förhoppningsvis kan någon/några fylla på med lite roliga historier och erfarenheter!
Jo visst, men nu var det inte det jag skrev. Utan "Varför tar ni er tiden att svara trollet" alltså, att t.ex skriva "Troll. Du är mytoman. Du överdriver" e.t.c
Citera
2024-04-13, 22:22
  #8
Medlem
Borasare1980s avatar
Så jävla typiskt att det är alltid är vita tygmöbler inblandat. Folk borde lära sig att inte köpa sån skit om de har parmiddagar som intresse.
Citera
2024-04-13, 22:40
  #9
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Väntar ivrigt på en uppdatering när du har kommit hem!

Är kvar, mannen gick på dass och skiter nu, kvinnorna sitter i soffan och jag blev inte så full pga matkoma.
Perfekt kväll 😃
Citera
2024-04-13, 22:53
  #10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
En extjej jag hade för 20? År sedan gav oss en ocörglömlig kväll.

Min dåverande var lite äldre än mig, ja typ 15 år äldre och hade sin häst installad hos en söt 30-plusstjej och hennes kille.

Vi blev ditbjudna på parmiddag med övernattning.
Det børjade bra med mat och sen kortspel, min tjej hade extremt dåligt ölsinne och blev Packard rätt fort.
Pga. det la Hon ut fel kort och det andra paret kallade henne fuskare på skoj, vi tog oss en bensträckare och sen så hörde vi en bil starta, vi löpte ut och då skulle mitt ex køra iväg.(butt hurt)
Den andra tjejens kille førsökte stoppa henne men Hon körde på honom, han flög över huven och svimmade av,

Jag och den andra tjejen är så chockade att vi bara skakar och fattar ingenting,
Killen vaknar igen efter några minuter och vi har ringt polisen, som inte kommer……händer inget med den saken i eftertid heller.

Mitt ex kommer tillbaka, killen som blir påkörd klämmer ur sig en kommentar som jag aldrig glömmer: Gör du om det där så slår jag ihjäl dig.

Sen gjorde vi slut, snacka om att gå över gränsen
När man läser en sån här text får man ju sina funderingar...vad åt ni för mat?
Citera
2024-04-13, 23:59
  #11
Medlem
En parmiddag jag var på började hon suga kuken mitt över skaldjursplatån och det sprutade skaldjur i hela jävla friggeboden.

Riktigt bra tråd. Låt den riktigt bra tråden leva.
Älskar ts verkliga Historia också. Helvete vad jag garvade, hehe
Citera
2024-04-14, 00:21
  #12
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
När man läser en sån här text får man ju sina funderingar...vad åt ni för mat?

Grillspjut med rådjur och något annat djur, revbensspjäll. Potatissallad hummus, grillad majs, pepperoni, grillad pepperoniliknande paprika med annat namn.
Till detta kom öl, vin, portvin och rött
Tsatsiki var det också minns jag
Vitt bröd och pitabröd.
Rätt full men imorgon ska jag kosta på.mig sovmorgon till klockan 9, ärrikrogt sliten #foodie
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback