Citat:
Ursprungligen postat av
Trultemulte
Hvorfor ringte ikke samboer til politiet?
Hun var i huset, hvorfor hørte hun ikke skrik evt rop fra den avdøde i det han ble knivstukket?
Var han dopet ned eller forgiftet i forkant?
De kjente hverandre godt alle tre.. siktede har kjennskap med politiet fra før, rus og narko. Så at hun ikke har vært på den lokale puben er veldig sannsynlig..
Jeg har så mange spørsmål. Hvor var samboer??
Vi vet jo ikke hvem som ringte politiet, ikke annet enn at det var en bekjent av GK. Kanskje en som befant seg i huset til GK da hun kom hjem til seg selv med taxi etter drapet?
BO ble funnet i sengen sin på hans egen adresse ( i hht politiet), så noe sier meg at han hadde lagt seg for natten. Samboer var tilstede da politiet ankom, men hadde ikke sett drapet. Min tanke er at kanskje hun også sov, og derfor ikke så hva som egentlig skjedde?
Men ja, det blir mange spørsmål! Jeg er rimelig sikker på at politiet sitter på mange svar som de ikke går ut med før f,eks varetektstiden nærmer seg slutten. GK har full isolasjon, men det kan jo også tenkes at andre er involvert i drapet og at politiet holder kortene for seg selv frem til de er sikre.