2024-04-09, 13:40
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
har du tänkt på tanken att hon kanske inte visste vad som hade hänt förrän polisen kom, det tog väldigt kort tid från att AKG lämnade pubben till att polisen var på platsen...
Var det inte sambon som larmade? Och vem öppnade?
Senast redigerad av TaxenSixten 2024-04-09 kl. 13:43.
Citera
2024-04-09, 14:04
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Var det inte sambon som larmade? Och vem öppnade?

Det var någon som AKG kände som larmade, inte GAL`s sambo...
öppnade vad?
Senast redigerad av Notteliten 2024-04-09 kl. 14:12. Anledning: korrektion
Citera
2024-04-09, 14:53
Medlem
Notteliten: Det var någon som AKG kände som larmade, inte GAL`s sambo...
öppnade vad?

Døren, vil jeg tro..
Citera
2024-04-09, 15:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majalla
Notteliten: Det var någon som AKG kände som larmade, inte GAL`s sambo...
öppnade vad?

Døren, vil jeg tro..

ja, det verkar som att dörrarna som AKG var tvungn att öppna var olåsta så hon öppnade dem själv eftersom detta hände otroligt snabbt...
Citera
2024-04-09, 15:42
Medlem
Skruel0ss avatar
Jeg er fra Namdalen, så har tilgang til Namdalsavisa. Kjenner ikke til noen av partene i saken, men både G*ande og F*isendal er kjente etternavn.

Fra Namdalsavisa (bak betalingsmur).

- Både GK og avdødes samboer er fra Namdalen

- Det skal ha vært et vennskapelig forhold og et arbeidsforhold mellom avdøde og siktede

- Det var kun siktede, avdøde og avdødes samboer i huset da voldshendelsen skjedde

- Kvinnen er kjent fra rusmiljøet i Nord-Trøndelag, og ble blant annet dømt for ruskjøring på Innherred i 2014, og varetektsfengslet i en større narkotikasak på Innherred i 2016. Hun ble aldri dømt i narkotikasaken.

https://www.namdalsavisa.no/kvinne-f.../5-121-1302508

https://www.namdalsavisa.no/siktede-.../5-121-1302570

Spm:
Kan samboeren ha sovet i et annet rom? For eksempel på eget soverom eller i stuen?

Jeg tror at jeg leste et sted at taxien kom til puben 23:40, om jeg husker riktig. Klokken 00:07 får politiet melding, det tok da ca 27 minutter fra hun forlot puben til den bekjente meldte ifra om voldshendelsen. Klokken 01:38 ble hun pågrepet i sitt eget hjem. Kan siktede ha gitt beskjed til den som meldte ifra om at hun var på vei til avdøde, eller gitt beskjed om at hun har drept avdøde? Også dratt hjem til seg selv etter drapet? Døren må ha mest sannsynligvis ha vært åpen, slik at hun bare har gått inn og ut ganske raskt.
Citera
2024-04-09, 16:00
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruel0s
Jeg er fra Namdalen, så har tilgang til Namdalsavisa. Kjenner ikke til noen av partene i saken, men både G*ande og F*isendal er kjente etternavn.

Fra Namdalsavisa (bak betalingsmur).

- Både GK og avdødes samboer er fra Namdalen

- Det skal ha vært et vennskapelig forhold og et arbeidsforhold mellom avdøde og siktede

- Det var kun siktede, avdøde og avdødes samboer i huset da voldshendelsen skjedde

- Kvinnen er kjent fra rusmiljøet i Nord-Trøndelag, og ble blant annet dømt for ruskjøring på Innherred i 2014, og varetektsfengslet i en større narkotikasak på Innherred i 2016. Hun ble aldri dømt i narkotikasaken.

https://www.namdalsavisa.no/kvinne-f.../5-121-1302508

https://www.namdalsavisa.no/siktede-.../5-121-1302570

Spm:
Kan samboeren ha sovet i et annet rom? For eksempel på eget soverom eller i stuen?

Jeg tror at jeg leste et sted at taxien kom til puben 23:40, om jeg husker riktig. Klokken 00:07 får politiet melding, det tok da ca 27 minutter fra hun forlot puben til den bekjente meldte ifra om voldshendelsen. Klokken 01:38 ble hun pågrepet i sitt eget hjem. Kan siktede ha gitt beskjed til den som meldte ifra om at hun var på vei til avdøde, eller gitt beskjed om at hun har drept avdøde? Også dratt hjem til seg selv etter drapet? Døren må ha mest sannsynligvis ha vært åpen, slik at hun bare har gått inn og ut ganske raskt.

Taxin anlände till krogen 23.38 och polisen var där på mordplatsen 00.07 och påbörjade livräddande behandling,
så AKG måste ha berättat detta ganska omgående till sin bekant som genast ringde polisen, var i huset LEF befann sig och vad hon gjorde är okänt nu, men det är ett stort hus...
Citera
2024-04-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut
Jeg har ikke lagt ut navnet uten maskering.

Nei, men kan du legge det ut med maskering?
Citera
2024-04-09, 21:19
Medlem
Citat:
Taxin anlände till krogen 23.38 och polisen var där på mordplatsen 00.07 och påbörjade livräddande behandling,
så AKG måste ha berättat detta ganska omgående till sin bekant som genast ringde polisen, var i huset LEF befann sig och vad hon gjorde är okänt nu, men det är ett stort hus...

Det står i flere aviser at forsvareren til samboeren til avdøde ikke vil uttale noe om hvorfor hun ikke våknet av drapet. Jeg undres på om hun sov i et annet rom, eller om hun var «sanseløs» på ett eller annet?

Er det skrevet noe sted at hun drepte han med kniv? Synes jeg så at de ikke visste/eller kanskje ikke ville si noe om mordvåpen/drapsmåte.
Forøvrig tror jeg at det var taxi-sjåføren som ringte til politiet. Det står også beskrevet at det var en BEKJENT av draps-kvinnen som ringte politiet.
Hun må jo ha hatt blod på seg, og vært oppskaket da hun kom ut til drosjen igjen.
Citera
2024-04-09, 21:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatogMat
Det står i flere aviser at forsvareren til samboeren til avdøde ikke vil uttale noe om hvorfor hun ikke våknet av drapet. Jeg undres på om hun sov i et annet rom, eller om hun var «sanseløs» på ett eller annet?

Er det skrevet noe sted at hun drepte han med kniv? Synes jeg så at de ikke visste/eller kanskje ikke ville si noe om mordvåpen/drapsmåte.
Forøvrig tror jeg at det var taxi-sjåføren som ringte til politiet. Det står også beskrevet at det var en BEKJENT av draps-kvinnen som ringte politiet.
Hun må jo ha hatt blod på seg, og vært oppskaket da hun kom ut til drosjen igjen.

ja, det med kniv verkar komma från denna fostersystern och är inte bekräftad av polisen än.
LEF sov nog i ett annat rum ja...
hur mycket blod som var synligt när hon kom tillbaka till taxin beror lite på hur knivmordet skedde, så det är inte lätt att gissa egentligen...
Citera
2024-04-09, 21:50
Medlem
Kvinner som dreper virker å være ett voksende fenomen som må forskes på! Vi har jo også noen transe drap de siste årene også? Hun i Løten er jo regne horror film dama. Bare å bure dyret langt vekk. Skrekkelig! Og jeg som trodde kun menn drepte
Citera
2024-04-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedKing91
Kvinner som dreper virker å være ett voksende fenomen som må forskes på! Vi har jo også noen transe drap de siste årene også? Hun i Løten er jo regne horror film dama. Bare å bure dyret langt vekk. Skrekkelig! Og jeg som trodde kun menn drepte
Hva er du prøver å oppnå med disse kommentarene? Det virker som du kjeder deg?
Citera
2024-04-10, 00:25
Medlem
Citat:
ja, det med kniv verkar komma från denna fostersystern och är inte bekräftad av polisen än.
LEF sov nog i ett annat rum ja...
hur mycket blod som var synligt när hon kom tillbaka till taxin beror lite på hur knivmordet skedde, så det är inte lätt att gissa egentligen...

Det er på grunn av tidsperspektivet jeg antar at drosjesjåføren har ringt polititet. Dette er sikkert en lokal sjåfør, som garantert er en bekjent av siktede.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in