2024-04-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatogMat
Tidligere nevnte navn AKG er navngitt som MGK (mulig gjerningskvinne) i denne saken, i andre SOME kanaler.
Dette virker som solid.

AKG er av trøndersk opprinnelse, noe muligens også gjelder LEF (har slekt i i Nord Trøndelag). Stusser dessuten litt på AKG`s etternavn - kan kanskje kobles til kjent tidl. politiker?
Citera
2024-04-08, 01:03
Medlem
Nottelitens avatar
Från låst artikel i Østlendingen :
– Det var en melder som ringte med opplysninger om at det skal ha vært en voldshendelse på adressen. Da rykket vi ut til stedet og når vi kommer dit fikk vi raskt bekreftet at det stemte. Vi fant avdøde i senga, fortalte politiadvokat Vibeke Stolp Ekeland til Østlendingen, søndag kveld.

Mannen var ikke å få liv i, og spor på stedet gjorde at politiet straks slo drapsalarm.

Cirka halvannen time senere ble en kvinne pågrepet på en annen adresse i Våler.

En tredje kvinne, den døde mannens samboer, skal også ha vært til stede ved dødstidspunktet.

– Det tyder på at hun har vært til stede når hendelsen skjedde, forteller Stolp Ekeland.
länk till artikeln :
https://www.ostlendingen.no/samboer-...s/5-69-1681319
Citera
2024-04-08, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karikatur
AKG er av trøndersk opprinnelse, noe muligens også gjelder LEF (har slekt i i Nord Trøndelag). Stusser dessuten litt på AKG`s etternavn - kan kanskje kobles til kjent tidl. politiker?
Hun har likt et av bildene til AKG på fb, så der er det en kobling
Citera
2024-04-08, 13:41
Medlem
Ser artisten T I X kommenterer «glad i dere begge» under bildet av GM og en ung gutt som kanskje er sønnen hennes? Liker flere av bildene hennes, noen som vet hvilken tilknytning han har til AKG?
Citera
2024-04-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasaron
Ser artisten T I X kommenterer «glad i dere begge» under bildet av GM og en ung gutt som kanskje er sønnen hennes? Liker flere av bildene hennes, noen som vet hvilken tilknytning han har til AKG?

Ganske sikker på at den T I X profilen er falsk
Citera
2024-04-08, 13:57
Medlem
Nottelitens avatar
från låst artikel i Østlendingen :
Politiet bekrefter til Dagbladet at den siktede tok taxi til åstedet før hun tok taxi hjem.

Dette er opplysninger Østlendingen også er kjent med.

– Opplysningene tilsier at det er samme taxi, skriver Ekeland i en sms til Østlendingen.

Det betyr at taxisjåføren skal ha ventet utenfor huset mens drapet ble begått, før vedkommende kjørte siktede hjem.
Politiet har opplyst at kvinnens samboer var hjemme da drapet skjedde, men at hun ikke var vitne til selve drapshandlingen.
länk till artikeln :
https://www.ostlendingen.no/drepte-m...s/5-69-1681719
Citera
2024-04-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Det betyr at taxisjåføren skal ha ventet utenfor huset mens drapet ble begått, før vedkommende kjørte siktede hjem.

Dette kombinert med at han ble funnet drept i senga gjør at jeg tenker at det har vært målrettet. I tillegg skriver fostersøster på fb at han er knivstukket. Om hun har planlagt så mye tviler jeg på, men at hun hadde dette i tankene da hun stoppet innom tror jeg på.
Er jo relativt spesielt å be taxien vente mens du bare løper inn og knivstikker en kar før du skal hjem
Citera
2024-04-08, 14:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut
Dette kombinert med at han ble funnet drept i senga gjør at jeg tenker at det har vært målrettet. I tillegg skriver fostersøster på fb at han er knivstukket. Om hun har planlagt så mye tviler jeg på, men at hun hadde dette i tankene da hun stoppet innom tror jeg på.
Er jo relativt spesielt å be taxien vente mens du bare løper inn og knivstikker en kar før du skal hjem
ja väldigt speciellt det hela, speciellt när hon inte var särskilt berusad eller hans sambo såg mordet, antingen planerat eller så impulsivt som möjligt är min tanke...
Senast redigerad av Notteliten 2024-04-08 kl. 14:33. Anledning: korrektion
Citera
2024-04-08, 14:47
Medlem
Citat:
ja väldigt speciellt det hela, speciellt när hon inte var särskilt berusad eller hans sambo såg mordet, antingen planerat eller så impulsivt som möjligt är min tanke...

Er jo fryktelig dårlig planlagt i så fall. Jeg tror hun enten har fått et psykotisk brekk eller det ligger noe personlig bak. Skulle gjerne vært flue på veggen i det avhørsrommet
Citera
2024-04-08, 14:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Er jo fryktelig dårlig planlagt i så fall. Jeg tror hun enten har fått et psykotisk brekk eller det ligger noe personlig bak. Skulle gjerne vært flue på veggen i det avhørsrommet
Ja, jag har en stark känsla av att hon faktiskt har en anledning till det hon gjorde, men det kan också bero på att impulsiva mord av kvinnor med män som offer inte är lika vanliga som när män gör det...
Citera
2024-04-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ja, jag har en stark känsla av att hon faktiskt har en anledning till det hon gjorde, men det kan också bero på att impulsiva mord av kvinnor med män som offer inte är lika vanliga som när män gör det...

Ja, jeg har jo gjort meg noen tanker. Tiden vil vise om vi får noen svar
Citera
2024-04-08, 14:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, jeg har jo gjort meg noen tanker. Tiden vil vise om vi får noen svar
ja, jag tror faktiskt att hon vill försöka förklara vad som egentligen hände den här natten, men som du också skriver så får vi inte veta på ett tag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in