Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatoa
Jag ber om ursäkt om jag inte läst dina länkar men vilken läkare eller forskare bevisade att det var vaccinet som gjorde henne sjuk?
EDIT:
Aha, det finns bara anekdotisk bevisföring. Alltså är trådstarten bara skit:
Mellan skål och vägg erkänner läkare som Lulu varit i kontakt med för sina handikappande symptom att det högst sannolikt handlar om skador som kan hänföras till biverkningar från vaccinet. Offentligt vågar läkarna dock inte erkänna detta genom exempelvis anteckningar i patientjournalen.
EDIT 2:
Nu har jag läst och vad fan tror du på TS?
Från artikeln:
"Det ångrar hon idag. Hon blev handikappande sjuk i biverkningar av de otestade experimentella vaccinerna."
Vad fan är det för jävla dravel? OTESTADE?
"Tja Pfizer, har en del experimentella vacciner här mot Covid ni kanske vill kränga?
... Ja... Ja... Va? Testade? Njae? Näää men de funkar! Kanon, då ses vi imorron!"
Så jävla sämst, TS:
Finns massor av bevis att vaccinen har skadat människor. Varför vara faktaresistent? Stoppa huvet i sanden o låtsas som ingenting känns ju ännu mer omoget än att faktiskt tro på tusentals/miljontals människor som fått uppleva det.
Och ja det var precis så det skedde om du inte kommer ihåg. Ett vaccin ska beprövas i flera år. Detta kom typ inom 6 dagar efter pandemilag utlöstes i USA.
Pfizer var det minst trovärdiga företag av alla pre-pandemin, alla industrier inräknat. Ett företag som maxxade sina intäkter helt under pandemin.
Dessutom kan eller kunde de inte lagligt stå till svars för att ha åstadkommit skador från vaccin på grund av pandemilagen. Att lita blint på dem var faktiskt efterblivet, men många gjorde det. Många är tyvärr idioter.
Du kan ju sitta här och vara ignorant eller så kan du faktiskt leta runt på något som heter internet. Man tappar hakan att det fortfarande efter alla dessa år finns såna som du. Inte för att jag förväntar mig att såna som du ska ändras, men någonstans måste du inse att du antingen är extremt lättlurad, extremt narcissistisk eller tror på dina egna lögner. Oavsett är det tragiskt och jag hoppas verkligen inte du har eller någonsin får barn.