2024-04-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Hon kanske fått vatten i örat när hon badade i bubbelpoolen med herr Timell?
Det kan få sina konsekvenser att få vatten i örat, jag vet för jag har fått det någon gång. Det känns som förkylning, nästan.
Vaccinet kan möjligen ha varit droppen som fick bägaren att rinna över. I bägaren fanns redan en toxisk mix av alkohol, nikotin, botox, silikon, målarfärg, lösningsmedel mm.
Citera
2024-04-04, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Hon fick ju Covid flera gånger, det kan knappast vara hälsosamt för en gammal alkoholist. Vaccinerad eller ej.

Kanske kan vara så också att covidvaccin och botox kolliderar i kroppen?
Citera
2024-04-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Dessutom skrev hon på sin Instagram att hon började supa igen under pandemin efter många års uppehåll.
hon har tidigare även erkänt missbruk av kokain..tror hon borde söka sitt svar bland sitt leverne och inte hos sin hypokondri.
nu söker hon efter likasinnade foliehattar
Citera
2024-04-04, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckwindows
Tror du det? Insikten slår till med full kraft! Skämt å sido. Är vi inte där redan? Jag rörde aldrig giftet, eller hade ens en tanke. Besudla min kropp för att få gå på bio.. nej tack.

Jag är helt övertygad om att vi redan är där, men vill lämna lite utrymme till dom som ännu inte är övertygade eller lever i förnekelse.

Känner så fruktansvärt många vaccinskadade. Väldigt allvarliga hjärtproblem, mensproblem, svimmar, orkeslösa, ständig hosta, cancer, återkommande sjukdomar med ett sabbat immunförsvar.

Vi som stod ut, vi vann!
Citera
2024-04-04, 16:58
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare
Jag är helt övertygad om att vi redan är där, men vill lämna lite utrymme till dom som ännu inte är övertygade eller lever i förnekelse.

Känner så fruktansvärt många vaccinskadade. Väldigt allvarliga hjärtproblem, mensproblem, svimmar, orkeslösa, ständig hosta, cancer, återkommande sjukdomar med ett sabbat immunförsvar.

Vi som stod ut, vi vann!

Vi vann, och vi vann stort. Givetvis vet jag som du extremt många som det gått åt helvete för pga den där skiten.

Mina anhöriga (nästan) alla trodde blint på pappa staten och tog det. Så klart man är orolig.. varna jag alla? Självklart! Dom skratta åt mig bara, nu har jag någon sjuk idé typ.
Citera
2024-04-04, 19:12
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombitator
Inga behandlingar är utan biverkningar.

Anekdotiska berättelser som detta säger knappt ingenting till en lärd person.

Men pöbeln regeras genom att styra deras känslor, känslor styr man genom foton på gråtande barn och berättelser om "Lulu, svårt drabbad av biverkningar". Förutsägbart och därmed manipulerbart.
För man styrde ju absolut inte pöbelns känslor under 2020, 2021 och 2022 genom skrämselpropaganda?

Det är inte längre anektdoter, det är ett mönster som har en bevisad mekanism i hur "vaccinet" interagerar med vävnader i kroppen.
Citera
2024-04-04, 19:19
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare

Vi som stod ut, vi vann!
Cancer, hjärtrubbningar, mensproblem, förkylningar som aldrig försvinner. Allt det där har ökat explosionsartat även i min omgivning. Två har gått bort i cancer senaste året, flertalet till har pågående cancer, två stycken fick permanent hjärtfel, en med hjärtmuskelinflammation, en med hjärtsäcksinflammation, båda i 20 års åldern. Och en hel del andra som efter 2021 ständigt går omkring med en förkylning.

Det är inte bara "saker som händer" eftersom det är en så påtaglig förändring hos så många på så kort tid. Innan 2021 kan jag knappt minnas sist jag hörde nån i min omgivning som hade cancer. Någon enstaka gamling eller avlägsen släkting som gick bort en gång var femte eller tionde år kanske.

Men nu...ohälsan är ju överallt!
Citera
2024-04-04, 20:15
Medlem
Jag fick postcovid efter den första covid-vågen mars 2020 (innan vaccin). Vi var väldigt många som fick postovid då. I de FB-grupper för långtidssjuka som jag är med i dök det även senare upp de som fått postcovid efter vaccinering. Så jag tror att vissa har en mottaglighet för långtidssymptom oberoende av om man haft en covidinfektion eller tagit vaccinet.
Citera
2024-04-05, 00:59
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Ehm.. varför frågar du alla? Det känns minst sagt oproffsigt om du jobbar inom turism. Och om du inte frågat så kan du inte heller påstå att det är 5-10 av alla du träffat som känner någon med vaccinskada. Just sayin, det är inte logiskt.

Men berätta gärna varför du frågar alla, det är intressant.

Jag frågar inte. Men dom senaste åren har det varit ett naturligt samtalsämne. Jag är helt säker på att jag kan räkna alla som sagt att dom känner någon med vaccin biverkningar på mina fingrar. Sen tänker jag ju inte påstå att ALLA jag träffat berättat för mig om detta har varit fallet heller.
Citera
2024-04-05, 03:21
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av score!
Trots att hon följde statens rekommendationer och vaccinerade sig, blev hon svårt sjuk med handikappande symptom.

Jag ber om ursäkt om jag inte läst dina länkar men vilken läkare eller forskare bevisade att det var vaccinet som gjorde henne sjuk?

EDIT:

Aha, det finns bara anekdotisk bevisföring. Alltså är trådstarten bara skit:

Mellan skål och vägg erkänner läkare som Lulu varit i kontakt med för sina handikappande symptom att det högst sannolikt handlar om skador som kan hänföras till biverkningar från vaccinet. Offentligt vågar läkarna dock inte erkänna detta genom exempelvis anteckningar i patientjournalen.

EDIT 2:

Nu har jag läst och vad fan tror du på TS?

Från artikeln:

"Det ångrar hon idag. Hon blev handikappande sjuk i biverkningar av de otestade experimentella vaccinerna."

Vad fan är det för jävla dravel? OTESTADE?

"Tja Pfizer, har en del experimentella vacciner här mot Covid ni kanske vill kränga?

... Ja... Ja... Va? Testade? Njae? Näää men de funkar! Kanon, då ses vi imorron!"

Så jävla sämst, TS:
Senast redigerad av Krakatoa 2024-04-05 kl. 03:27.
Citera
2024-04-05, 05:43
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jag ber om ursäkt om jag inte läst dina länkar men vilken läkare eller forskare bevisade att det var vaccinet som gjorde henne sjuk?

EDIT:

Aha, det finns bara anekdotisk bevisföring. Alltså är trådstarten bara skit:

Mellan skål och vägg erkänner läkare som Lulu varit i kontakt med för sina handikappande symptom att det högst sannolikt handlar om skador som kan hänföras till biverkningar från vaccinet. Offentligt vågar läkarna dock inte erkänna detta genom exempelvis anteckningar i patientjournalen.

EDIT 2:

Nu har jag läst och vad fan tror du på TS?

Från artikeln:

"Det ångrar hon idag. Hon blev handikappande sjuk i biverkningar av de otestade experimentella vaccinerna."

Vad fan är det för jävla dravel? OTESTADE?

"Tja Pfizer, har en del experimentella vacciner här mot Covid ni kanske vill kränga?

... Ja... Ja... Va? Testade? Njae? Näää men de funkar! Kanon, då ses vi imorron!"

Så jävla sämst, TS:

Finns massor av bevis att vaccinen har skadat människor. Varför vara faktaresistent? Stoppa huvet i sanden o låtsas som ingenting känns ju ännu mer omoget än att faktiskt tro på tusentals/miljontals människor som fått uppleva det.

Och ja det var precis så det skedde om du inte kommer ihåg. Ett vaccin ska beprövas i flera år. Detta kom typ inom 6 dagar efter pandemilag utlöstes i USA.

Pfizer var det minst trovärdiga företag av alla pre-pandemin, alla industrier inräknat. Ett företag som maxxade sina intäkter helt under pandemin.
Dessutom kan eller kunde de inte lagligt stå till svars för att ha åstadkommit skador från vaccin på grund av pandemilagen. Att lita blint på dem var faktiskt efterblivet, men många gjorde det. Många är tyvärr idioter.

Du kan ju sitta här och vara ignorant eller så kan du faktiskt leta runt på något som heter internet. Man tappar hakan att det fortfarande efter alla dessa år finns såna som du. Inte för att jag förväntar mig att såna som du ska ändras, men någonstans måste du inse att du antingen är extremt lättlurad, extremt narcissistisk eller tror på dina egna lögner. Oavsett är det tragiskt och jag hoppas verkligen inte du har eller någonsin får barn.
Citera
2024-04-05, 06:32
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Finns massor av bevis att vaccinen har skadat människor. Varför vara faktaresistent? Stoppa huvet i sanden o låtsas som ingenting känns ju ännu mer omoget än att faktiskt tro på tusentals/miljontals människor som fått uppleva det.

Och ja det var precis så det skedde om du inte kommer ihåg. Ett vaccin ska beprövas i flera år. Detta kom typ inom 6 dagar efter pandemilag utlöstes i USA.

Pfizer var det minst trovärdiga företag av alla pre-pandemin, alla industrier inräknat. Ett företag som maxxade sina intäkter helt under pandemin.
Dessutom kan eller kunde de inte lagligt stå till svars för att ha åstadkommit skador från vaccin på grund av pandemilagen. Att lita blint på dem var faktiskt efterblivet, men många gjorde det. Många är tyvärr idioter.

Du kan ju sitta här och vara ignorant eller så kan du faktiskt leta runt på något som heter internet. Man tappar hakan att det fortfarande efter alla dessa år finns såna som du. Inte för att jag förväntar mig att såna som du ska ändras, men någonstans måste du inse att du antingen är extremt lättlurad, extremt narcissistisk eller tror på dina egna lögner. Oavsett är det tragiskt och jag hoppas verkligen inte du har eller någonsin får barn.

Vi vet ju inte om det är pga vaccinerna.

Bara för att Kurt Cobain sköt sig i huvudet så betyder inte det att han måste ha dött av det. Folk dör i hjärtattacker hela tiden, varje dag så det är ju bara okunnigt och korkat att per automatik dra slutsatsen att Kurt Cobain dog bara för att han sköt sig i huvudet. Han kan ju ha fått en hjärtattack som dödade honom. Vi vet ju inte. Allt vi vet är att han sköt sig i huvudet men om det är kopplat till hans död eller om det bara är ett märkligt sammanträffande, det vet vi ju inte.

Om du dricker vatten och senare under dagen dör i en bilolycka så var det ju inte vattnet som dödade dig.

Vi vet att man kan få svullen axel av injektionen men det är ju inte så konstigt då man sticker men en relativt stor nål. Klart att det kan lämna en rodnad efter sig.

Några andra biverkningar är dock rätt så otroligt. Det kan vara tusen, nej miljoner andra saker som skett då folk fått några symptom någon gång efter att de vaccinerat sig.

Safe and effective liksom. Lita på vetenskapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in