• 1
  • 2
2024-04-03, 20:35
Medlem
score!s avatar
Lulu Carter, en känd inredare och TV-profil från TV4, har öppet delat med sig av sina erfarenheter av svåra biverkningar från covid-vaccinen. Trots att hon följde statens rekommendationer och vaccinerade sig, blev hon svårt sjuk med handikappande symptom. Detta har lett till att hon idag ifrågasätter de experimentella vaccinerna och den rådande tystnadskulturen som möter de som kritiserar eller delar med sig av sina negativa upplevelser.

Lulu Carters historia är långt ifrån unik. Hon beskriver hur läkare privat erkänner att hennes symptom sannolikt är biverkningar från vaccinet, men offentligt vågar de inte ta ställning. Denna situation har fått henne att vilja starta en upplysningskampanj för att bryta igenom den mur av förnekelse som verkar omringa ämnet vaccinskador. Denna berättelse visar de möjliga riskerna med de snabbframtagna covid-vaccinerna och även den farliga tystnadskulturen som verkar ha etablerats runt kritiska röster.

Vad är era tankar kring detta? Lulu Carters erfarenheter och den tystnadskultur hon beskriver? Har någon här på forumet, eller någon ni känner, gått igenom något liknande efter att ha tagit covid-vaccinet? Det verkar som att det finns en ovilja eller rädsla för att öppet prata om negativa upplevelser eller biverkningar relaterade till vaccinen, vilket i sin tur leder till att personer som Lulu och andra som drabbats känner sig isolerade och inte tagna på allvar.

https://samnytt.se/svart-vaccinskada...ysningskampanj
Citera
2024-04-03, 20:44
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av score!
Lulu Carter, en känd inredare och TV-profil från TV4, har öppet delat med sig av sina erfarenheter av svåra biverkningar från covid-vaccinen. Trots att hon följde statens rekommendationer och vaccinerade sig, blev hon svårt sjuk med handikappande symptom. Detta har lett till att hon idag ifrågasätter de experimentella vaccinerna och den rådande tystnadskulturen som möter de som kritiserar eller delar med sig av sina negativa upplevelser.

Lulu Carters historia är långt ifrån unik. Hon beskriver hur läkare privat erkänner att hennes symptom sannolikt är biverkningar från vaccinet, men offentligt vågar de inte ta ställning. Denna situation har fått henne att vilja starta en upplysningskampanj för att bryta igenom den mur av förnekelse som verkar omringa ämnet vaccinskador. Denna berättelse visar de möjliga riskerna med de snabbframtagna covid-vaccinerna och även den farliga tystnadskulturen som verkar ha etablerats runt kritiska röster.

Vad är era tankar kring detta? Lulu Carters erfarenheter och den tystnadskultur hon beskriver? Har någon här på forumet, eller någon ni känner, gått igenom något liknande efter att ha tagit covid-vaccinet? Det verkar som att det finns en ovilja eller rädsla för att öppet prata om negativa upplevelser eller biverkningar relaterade till vaccinen, vilket i sin tur leder till att personer som Lulu och andra som drabbats känner sig isolerade och inte tagna på allvar.

Dom tog giftet just för sin dödsångest. Och andra för att få fortsätta leva ut sina liv på korgen och annat.

Oavsett om du avslöjar läkemedelsindustrin som satan själv, vilket dom indirekt är, så kommer alla stats-religiösa försvara sina mästare tills graven.

Dom har inget annat bortsett från 9-5.

Låt dom dö i frid. Det är deras val.

Dom kan inte leva i en verklighet utan pekpinnar och övertygelser som hänger ihop med deras dödsångest.

Samma klientel som står för era vaccin vet att döde är en illusion.
Citera
2024-04-03, 20:46
Medlem
Inga behandlingar är utan biverkningar.

Anekdotiska berättelser som detta säger knappt ingenting till en lärd person.

Men pöbeln regeras genom att styra deras känslor, känslor styr man genom foton på gråtande barn och berättelser om "Lulu, svårt drabbad av biverkningar". Förutsägbart och därmed manipulerbart.
Citera
2024-04-03, 20:51
Medlem
Inte en endaste länk på vad hon sagt, endast hörsägen. Däremot en massa länkar i artiklen om foliehattsinfo. Do your own researsh, right?
Citera
2024-04-03, 21:00
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombitator
Inga behandlingar är utan biverkningar.

Anekdotiska berättelser som detta säger knappt ingenting till en lärd person.

Men pöbeln regeras genom att styra deras känslor, känslor styr man genom foton på gråtande barn och berättelser om "Lulu, svårt drabbad av biverkningar". Förutsägbart och därmed manipulerbart.

Var det inte så den mest lyckade försäljnignskampanjen "Covid Sprutorna" marknadsfördes.

Ta ditt vaccin annars dör Greta längre ner på gatan... du vill väl inte mörda din mormor

Jojo.. och vår regering som lyder under främmande makt bara ställde upp och marknadsförde skiten utan något som helst ifrågasättande.
Citera
2024-04-03, 21:08
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av score!

Hon fick ju Covid flera gånger, det kan knappast vara hälsosamt för en gammal alkoholist. Vaccinerad eller ej.
Citera
2024-04-03, 21:11
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du läste och förstod vad som stod i länken, eller drog du din fantasi ur arslet?

Jag vet vilka som ligger bakom vaccinen och jag vet vad som kommer hända med alla som var dum nog att administrerar det.

Du kan se det som min "fantasi" så länge herr Sverige.
Citera
2024-04-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Var det inte så den mest lyckade försäljnignskampanjen "Covid Sprutorna" marknadsfördes.

Ta ditt vaccin annars dör Greta längre ner på gatan... du vill väl inte mörda din mormor

Jojo.. och vår regering som lyder under främmande makt bara ställde upp och marknadsförde skiten utan något som helst ifrågasättande.
Haha, ja, fy fan vad man fick höra det. Var ingen vaccinmotståndare av värre grad men jag ville inte ta det själv, då alla runtom mig tog det för praktiska skäl som att kunna röra sig fritt, resa osv. Inte tar jag huvudvärkstabletter för att få sätta mig på ett plan om någon bad mig.

När kollegor frågade varför jag inte tagit det följde det ofta med frågan "tänk om du smittar din mormor då?", när man då påpekade att jag kan smitta henne likväl som vaccinerad eller ej, blev de helt paffa, som man vore ett ufo. Det var irrelevant. Stigmatiseringen handlade om att man skulle inrätta sig i ledet likt alla andra, ingen jävel var rädd för själva smittspridningen. Folk levde som vanligt. Munskydden halvt på. Du skulle spela fotboll precis som alla andra skolbarn.

Dejtade en tjej som fick astma till följd av vaccinet, det enligt hennes läkare. När jag frågade om läkaren konstaterat det med belägg i en utredning, uppföljning etc. så svarade hon "nej, han sa att det bara förmodligen var så. Det var många i vuxen ålder som utvecklat astma efter vaccinationen."

Och hon var bara okej med det liksom.
Senast redigerad av Datornkrabbar 2024-04-03 kl. 21:15.
Citera
2024-04-03, 21:19
Medlem
Christopher.s avatar
Valde själv att inte vaccinera mig på grund av personliga skäl. Men att en enskild människa får biverkningar, till och med dör är inte unikt. De flesta läkemedel har biverkningar, jag har själv fått vårdskador av biverkningar av mediciner jag tagit på läkares uppmaning, men det är inget jag klandrar vården. Du kan få biverkningar av något så simpelt av huvudvärkstabletter, inte sannolikt men det förekommer. Alla har vi ett personligt ansvar för de mediciner vi stoppar i oss.
Citera
2024-04-03, 21:19
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Hon fick ju Covid flera gånger, det kan knappast vara hälsosamt för en gammal alkoholist. Vaccinerad eller ej.
Dessutom skrev hon på sin Instagram att hon började supa igen under pandemin efter många års uppehåll.
Citera
2024-04-03, 21:21
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Inte en endaste länk på vad hon sagt, endast hörsägen. Däremot en massa länkar i artiklen om foliehattsinfo. Do your own researsh, right?

Här blir hon intervjuad:
https://www.youtube.com/watch?v=pOh88x0C2Ng

Nu tror jag knappast att du egentligen ville veta vad hon har sagt.

Så jag länkar mest ifall någon annan kanske genuint är intresserad av ämnet.
Citera
2024-04-03, 21:34
Medlem
trickydicks avatar
Lulu är en stråltant, hade hon inte hakat upp sig på vaccinet så hade det lika gärna kunnat vara elallergi, WiFi eller 5G eller mobilsignaler överhuvudtaget. Fibromyalgi är inte ovanligt bland dessa.

Min kompis som fick Covid strax innan hans åldersgrupp fick vaccinera sig blev sjuk på riktigt. 3 veckor på covidavdelning varav 4 eller 5 dagar på IVA han vet inte själv och med så låg syresättning att han borde varit död när han kom in. Han var ingen multisjuk åldring utan fullt frisk icke rökande 50-åring som spelade korpfotboll. Lulu skall vara glad att hon inte drabbades hårt av Covid istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in