2024-04-04, 01:48
Moderator
Lapapps avatar
Rubrik korrigerad. Från Svårt vaccinskadad TV-profil drar igång upplysningskampanj till TV-profilen Lulu Carter drar igång upplysningskampanj om påstådda vaccinskador

/Mod
Citera
2024-04-04, 02:10
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HilluPillu
Hur länge ska vi vänta? Jag jobbar inom turism på en av Europas största turist öar och har träffat flera tusentals människor sen covid restriktionerna försvann. Jag har har kanske träffat 5-10 personer som känner någon som har fått någon form av biverkningar.

Och för att du inte ska börja bråka om att big pharma styr mig så tog jag bara första sprutan för att få behålla mitt jobb. Sen var det inte ett krav och jag tog inte fler.

Ehm.. varför frågar du alla? Det känns minst sagt oproffsigt om du jobbar inom turism. Och om du inte frågat så kan du inte heller påstå att det är 5-10 av alla du träffat som känner någon med vaccinskada. Just sayin, det är inte logiskt.

Men berätta gärna varför du frågar alla, det är intressant.
Citera
2024-04-04, 03:58
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Bara höra namnet Lulu Carter får mig att börja spy för hemskare kärring finns inte. Att hon nu fått för lite mediatid mynnar då ut i en sån här grej. Tyvärr är det bara samnytt som hakat på då kärringen är en ointressant alkoholiserad strålkärring.
Citera
2024-04-04, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av score!
Lulu Carter, en känd inredare och TV-profil från TV4, har öppet delat med sig av sina erfarenheter av svåra biverkningar från covid-vaccinen. Trots att hon följde statens rekommendationer och vaccinerade sig, blev hon svårt sjuk med handikappande symptom. Detta har lett till att hon idag ifrågasätter de experimentella vaccinerna och den rådande tystnadskulturen som möter de som kritiserar eller delar med sig av sina negativa upplevelser.

Lulu Carters historia är långt ifrån unik. Hon beskriver hur läkare privat erkänner att hennes symptom sannolikt är biverkningar från vaccinet, men offentligt vågar de inte ta ställning. Denna situation har fått henne att vilja starta en upplysningskampanj för att bryta igenom den mur av förnekelse som verkar omringa ämnet vaccinskador. Denna berättelse visar de möjliga riskerna med de snabbframtagna covid-vaccinerna och även den farliga tystnadskulturen som verkar ha etablerats runt kritiska röster.

Vad är era tankar kring detta? Lulu Carters erfarenheter och den tystnadskultur hon beskriver? Har någon här på forumet, eller någon ni känner, gått igenom något liknande efter att ha tagit covid-vaccinet? Det verkar som att det finns en ovilja eller rädsla för att öppet prata om negativa upplevelser eller biverkningar relaterade till vaccinen, vilket i sin tur leder till att personer som Lulu och andra som drabbats känner sig isolerade och inte tagna på allvar.

https://samnytt.se/svart-vaccinskada...ysningskampanj

Alltså, det hade ju hjälpt om människan hade ett seriöst ben i kroppen... Tror ingen med skallen på rätt ställe tar henne seriöst, det handlar om ett fruntimmer som gjort karriär på att se kåt ut på tv. Eller menar du att Lulu Carter hör till Sveriges intellektuella grädda och har något att komma med faktamässigt?

Löspattar, syntethår, alldeles för mycket spackel och läppinlägg ovanpå ett allmänt hysteriskt beteende kommer nog skada den sakliga diskussionen mer än att hjälpa den framåt. Jag säger inte att man ska vara okritisk mot vacciner överlag, men för fan, välj dina idoler bättre.
Citera
2024-04-04, 04:48
Ok, men att spruta in botox och silikon i kroppen - det går för sig! Och kärringar som hon är ofta kedjerökare också så lite tjära och nikotin går fint, alkohol på det också som den alkoholist hon är. Noll trovärdighet som hälsocoach på den fd kändiskärringen. Alltid tyckt hon är äcklig som stryk. Hög transvarning också.
Citera
2024-04-04, 06:55
Medlem
WhatsYourNames avatar
Ja de indoktrinerade har äntligen börjat vakna. Varför? Ja det blir svårt att ignorera till slut. Jag har haft rätt sedan jag hörde ordet mrna och vaccin.

Klart jag inte tog det.
Citera
2024-04-04, 06:57
Medlem
Det framgår inte hur Lulu Carter blev handikappande sjuk i biverkningar av de otestade experimentella vaccinerna? Hon var ju handikappande sjuk redan innan, så vad har ändrats liksom?
Citera
2024-04-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Inte en endaste länk på vad hon sagt, endast hörsägen. Däremot en massa länkar i artiklen om foliehattsinfo. Do your own researsh, right?
Skulle kunna vara samnytts tagline. Samnytt: gör din egen research för vi har kaffepaus. Skulle vara intressant att ta del av hennes berättelse utan all denna gish gallop, håller med.
Citera
2024-04-04, 09:31
Medlem
Jag tror vaccinet kommer ha dödat och skadat fler än själva coronan när detta är över.

Det är lättare att lura människor än att övertyga dem att de blivit lurade.
Citera
2024-04-04, 09:32
Medlem
kyrkstockens avatar
Den första artikeln innehåller ingen information om vilka skador hon fått.

Hur skall jag veta om det handlar om vaccin eller alkohol?

Just att man är så oprecis angående biverkningarna säger nog en hel del.

Jag vägrade vaccin själv. Varför tar inte någon upp överdödligheten? Det är betydligt intressantare än lulus klimakterieproblem.
Citera
2024-04-04, 10:00
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare
Jag tror vaccinet kommer ha dödat och skadat fler än själva coronan när detta är över.

Det är lättare att lura människor än att övertyga dem att de blivit lurade.

Tror du det? Insikten slår till med full kraft! Skämt å sido. Är vi inte där redan? Jag rörde aldrig giftet, eller hade ens en tanke. Besudla min kropp för att få gå på bio.. nej tack.
Citera
2024-04-04, 10:16
Medlem
Blaskas avatar
Ja, vissa människor fick biverkningar av vaccinet. Det har det väl alltid pratats om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in