Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-23, 12:54
  #1
Medlem
Var på ett bygge för ett tag sen och kollega tog fram världens minsta hammare och matchande spik. Såg ut som han snott det från hans barns leksakslåda.
Lika effektivt som en slangbella mot en pansarvagn så klart.

Tänkte köpa han en riktig hammare antingen fokusera manlighet (Ingen slägga) eller en riktig bra snickar hammare.
Men jag lär ju göra nå roligt med det, primärt för att pika hans leksakshammare.
Idéer?
Budget 2k max
Citera
2024-03-23, 13:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nittrick
Var på ett bygge för ett tag sen och kollega tog fram världens minsta hammare och matchande spik. Såg ut som han snott det från hans barns leksakslåda.
Lika effektivt som en slangbella mot en pansarvagn så klart.

Tänkte köpa han en riktig hammare antingen fokusera manlighet (Ingen slägga) eller en riktig bra snickar hammare.
Men jag lär ju göra nå roligt med det, primärt för att pika hans leksakshammare.
Idéer?
Budget 2k max
Var hammaren fel för ändamålet?

Sedan tänker jag mig att din kollega kan ge igen, typ gällande din pissdåliga stavning.
__________________
Senast redigerad av Pillerarm 2024-03-23 kl. 13:44.
Citera
2024-03-23, 14:29
  #3
Medlem
Bluebeast72s avatar
Sätt upp hans semester i april i lämna in till administration.
Citera
2024-03-23, 16:19
  #4
Medlem
Sätt fast en elkabel och säg att det är en elektrisk hammare.
Citera
2024-03-24, 13:58
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Var hammaren fel för ändamålet?

Sedan tänker jag mig att din kollega kan ge igen, typ gällande din pissdåliga stavning.
Gå å dra nå gammalt över dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback