2024-05-23, 08:56
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
S trkigt att Patrick kte hem och s sknt att barnet gjorde detsamma.

Det dr med att Valentin skulle vara s frtrollad av Sonja kan jag fortfarande inte kpa, bara skdespeleri fr att f lite mer TV-tid. P Bachelor/Bachelorette brukar tjejerna/killarna sga WOW till en helt alldaglig Bachelor/Bachelorette och i rets Bachelorette har just Valentin den rollen, Sonja skulle kunna fisa och han berttar d om hur frtrollad han r av henne. Nej, mig lurar han inte.

Hon vljer bort de fula nu i rask takt. Patrick nsa blev nog hans fall.
Citera
2024-05-23, 09:38
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon vljer bort de fula nu i rask takt. Patrick nsa blev nog hans fall.

Det skulle vara intressant om de dejtade med mask. Undra hur gallringen skulle se ut d.
Citera
2024-05-23, 16:22
Hur kan man se avstndet mellan Eskilstuna och Stockholm som problematiskt? Knns mer som en urskt fr att skicka ut honom pga ngot annat hon inte gillar med honom.

Avstndet till Oslo kan jag dock kpa mer. Men var ju ndvndigt fr Sonja att ven skicka upp Daniel i och med att hon skickade hem Patrick pga avstndet till Eskilstuna
Citera
2024-05-23, 17:15
Medlem
Citat:
Dras hon till sndertatuerade snubbar med skgg?!? Han ser ut som en gngkriminell. De verkar ha poddat en hel del ihop. Hon verkar gilla uppmrksamheten och influencerlivet.

Jag har bara ftt nys om avsnittet i hans psykisk ohlsa-podd dr han de pratar om hennes uppvxt. Vad mer har de poddat ihop?
Jag tycker inte att hon verkar frska sl mynt av ngot kndisskap med betalda samarbeten, men som jag skrivit tidigare, kanske deltagarna r frbjudna att brja med snt innan ssongen r frdigvisad? Hon fr ju ganska mycket frgor p Instagram om var hon kpt den & den klnningen & oftast vet eller svarar hon inte. Det enda jag sett r att hon uppger att hon har solglasgon frn Chimi, men det r p direkt frga & inte angivet som betalt samarbete.
Citera
2024-05-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur kan man se avstndet mellan Eskilstuna och Stockholm som problematiskt? Knns mer som en urskt fr att skicka ut honom pga ngot annat hon inte gillar med honom.

Avstndet till Oslo kan jag dock kpa mer. Men var ju ndvndigt fr Sonja att ven skicka upp Daniel i och med att hon skickade hem Patrick pga avstndet till Eskilstuna

Ett finare stt att dumpa antar jag
Citera
2024-05-23, 19:28
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Blev frst frvnad nr Sonja skickade hem Emil Johansson, han verkade tycka om henne jttemycket men sedan sg jag varfr.

Att skryta om hur mnga ragg / ligg man fr tillhr tonren, att en ldre "man" gr det r WT och osmakligt.
Nu fattar man ju varfr han r singel
Sonja verkar kunna lsa av mnniskor redan innan de gjort ngot.

Hoppas att hon hittar rtt man i huset, jag hller fortfarande p Christoffer Stein, en kta gentleman som trots att han hller sig i bakgrunden s har han humor mm!
Citera
2024-05-23, 19:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Jag har bara ftt nys om avsnittet i hans psykisk ohlsa-podd dr han de pratar om hennes uppvxt. Vad mer har de poddat ihop?
Jag tycker inte att hon verkar frska sl mynt av ngot kndisskap med betalda samarbeten, men som jag skrivit tidigare, kanske deltagarna r frbjudna att brja med snt innan ssongen r frdigvisad? Hon fr ju ganska mycket frgor p Instagram om var hon kpt den & den klnningen & oftast vet eller svarar hon inte. Det enda jag sett r att hon uppger att hon har solglasgon frn Chimi, men det r p direkt frga & inte angivet som betalt samarbete.

Fick bara den knslan och influencers brukar ofta vara ihop med andra influencers. De brukar dela detta intresse helt enkelt och Sonja hittade ju honom. Han verkar ven ha varit med i ngon form av realityserie om tatueringar. Jag skulle aldrig sjlv ens falla fr en influencer, eftersom jag inte r i den svngen alls och aldrig skulle stta samman med ngon. Man ska ju aldrig sga aldrig i och fr sig.
Citera
2024-05-23, 19:50
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Fick bara den knslan och influencers brukar ofta vara ihop med andra influencers. De brukar dela detta intresse helt enkelt och Sonja hittade ju honom. Han verkar ven ha varit med i ngon form av realityserie om tatueringar. Jag skulle aldrig sjlv ens falla fr en influencer, eftersom jag inte r i den svngen alls och aldrig skulle stta samman med ngon. Man ska ju aldrig sga aldrig i och fr sig.

Hur vet du att Sonja hittade honom? Klla p det?
Citera
2024-05-23, 19:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hur vet du att Sonja hittade honom? Klla p det?

Med hittade, menade jag att hon fll fr honom.
Citera
2024-05-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Blev frst frvnad nr Sonja skickade hem Emil Johansson, han verkade tycka om henne jttemycket men sedan sg jag varfr.

Att skryta om hur mnga ragg / ligg man fr tillhr tonren, att en ldre "man" gr det r WT och osmakligt.
Nu fattar man ju varfr han r singel
Sonja verkar kunna lsa av mnniskor redan innan de gjort ngot.

Eh, Emil betedde sig ju som en stammande byfne s fort Sonja var i nrheten och nr han var med bara grabbarna s skulle han spela Allan & snacka skit om de andra. Om det bara hngde p att tycka om henne jttemycket ifall man skulle vara frskonad frn att bli hemskickad, s hade det vl passat p tminstone hlften av killarna.
Citera
2024-05-23, 21:14
Medlem
dialektikers avatar
Valentin r fr helhylle, prktig smrig p ngot vis.
Fr lite tuggmotstnd.
Citera
2024-05-23, 21:21
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Valentin r fr helhylle, prktig smrig p ngot vis.
Fr lite tuggmotstnd.

Kanske inte nr han blir sur drhemma efter en jobbig dag och inte kan kommunicera om det... Ssom han beskrev det i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in