2024-05-23, 08:56
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Så tråkigt att Patrick åkte hem och så skönt att barnet gjorde detsamma.

Det där med att Valentin skulle vara så förtrollad av Sonja kan jag fortfarande inte köpa, bara skådespeleri för att få lite mer TV-tid. På Bachelor/Bachelorette brukar tjejerna/killarna säga WOW till en helt alldaglig Bachelor/Bachelorette och i årets Bachelorette har just Valentin den rollen, Sonja skulle kunna fisa och han berättar då om hur förtrollad han är av henne. Nej, mig lurar han inte.

Hon väljer bort de fula nu i rask takt. Patrick näsa blev nog hans fall.
Citera
2024-05-23, 09:38
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon väljer bort de fula nu i rask takt. Patrick näsa blev nog hans fall.

Det skulle vara intressant om de dejtade med mask. Undra hur gallringen skulle se ut då.
Citera
2024-05-23, 16:22
Hur kan man se avståndet mellan Eskilstuna och Stockholm som problematiskt? Känns mer som en ursäkt för att skicka ut honom pga något annat hon inte gillar med honom.

Avståndet till Oslo kan jag dock köpa mer. Men var ju nödvändigt för Sonja att även skicka upp Daniel i och med att hon skickade hem Patrick pga avståndet till Eskilstuna
Citera
2024-05-23, 17:15
Medlem
Citat:
Dras hon till söndertatuerade snubbar med skägg?!? Han ser ut som en gängkriminell. De verkar ha poddat en hel del ihop. Hon verkar gilla uppmärksamheten och influencerlivet.

Jag har bara fått nys om avsnittet i hans ”psykisk ohälsa”-podd där han de pratar om hennes uppväxt. Vad mer har de poddat ihop?
Jag tycker inte att hon verkar försöka slå mynt av något kändisskap med betalda samarbeten, men som jag skrivit tidigare, kanske deltagarna är förbjudna att börja med sånt innan säsongen är färdigvisad? Hon får ju ganska mycket frågor på Instagram om var hon köpt den & den klänningen & oftast vet eller svarar hon inte. Det enda jag sett är att hon uppger att hon har solglasögon från Chimi, men det är på direkt fråga & inte angivet som betalt samarbete.
Citera
2024-05-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hur kan man se avståndet mellan Eskilstuna och Stockholm som problematiskt? Känns mer som en ursäkt för att skicka ut honom pga något annat hon inte gillar med honom.

Avståndet till Oslo kan jag dock köpa mer. Men var ju nödvändigt för Sonja att även skicka upp Daniel i och med att hon skickade hem Patrick pga avståndet till Eskilstuna

Ett finare sätt att dumpa antar jag
Citera
2024-05-23, 19:28
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Blev först förvånad när Sonja skickade hem Emil Johansson, han verkade tycka om henne jättemycket men sedan såg jag varför.

Att skryta om hur många ragg / ligg man får tillhör tonåren, att en äldre "man" gör det är WT och osmakligt.
Nu fattar man ju varför han är singel
Sonja verkar kunna läsa av människor redan innan de gjort något.

Hoppas att hon hittar rätt man i huset, jag håller fortfarande på Christoffer Stein, en äkta gentleman som trots att han håller sig i bakgrunden så har han humor mm!
Citera
2024-05-23, 19:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Jag har bara fått nys om avsnittet i hans ”psykisk ohälsa”-podd där han de pratar om hennes uppväxt. Vad mer har de poddat ihop?
Jag tycker inte att hon verkar försöka slå mynt av något kändisskap med betalda samarbeten, men som jag skrivit tidigare, kanske deltagarna är förbjudna att börja med sånt innan säsongen är färdigvisad? Hon får ju ganska mycket frågor på Instagram om var hon köpt den & den klänningen & oftast vet eller svarar hon inte. Det enda jag sett är att hon uppger att hon har solglasögon från Chimi, men det är på direkt fråga & inte angivet som betalt samarbete.

Fick bara den känslan och influencers brukar ofta vara ihop med andra influencers. De brukar dela detta intresse helt enkelt och Sonja hittade ju honom. Han verkar även ha varit med i någon form av realityserie om tatueringar. Jag skulle aldrig själv ens falla för en influencer, eftersom jag inte är i den svängen alls och aldrig skulle stöta samman med någon. Man ska ju aldrig säga aldrig i och för sig.
Citera
2024-05-23, 19:50
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Fick bara den känslan och influencers brukar ofta vara ihop med andra influencers. De brukar dela detta intresse helt enkelt och Sonja hittade ju honom. Han verkar även ha varit med i någon form av realityserie om tatueringar. Jag skulle aldrig själv ens falla för en influencer, eftersom jag inte är i den svängen alls och aldrig skulle stöta samman med någon. Man ska ju aldrig säga aldrig i och för sig.

Hur vet du att Sonja hittade honom? Källa på det?
Citera
2024-05-23, 19:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hur vet du att Sonja hittade honom? Källa på det?

Med hittade, menade jag att hon föll för honom.
Citera
2024-05-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Blev först förvånad när Sonja skickade hem Emil Johansson, han verkade tycka om henne jättemycket men sedan såg jag varför.

Att skryta om hur många ragg / ligg man får tillhör tonåren, att en äldre "man" gör det är WT och osmakligt.
Nu fattar man ju varför han är singel
Sonja verkar kunna läsa av människor redan innan de gjort något.

Eh, Emil betedde sig ju som en stammande byfåne så fort Sonja var i närheten och när han var med bara grabbarna så skulle han spela Allan & snacka skit om de andra. Om det bara hängde på att ”tycka om henne jättemycket” ifall man skulle vara förskonad från att bli hemskickad, så hade det väl passat på åtminstone hälften av killarna.
Citera
2024-05-23, 21:14
Medlem
dialektikers avatar
Valentin är för helhylle, präktig smörig på något vis.
För lite tuggmotstånd.
Citera
2024-05-23, 21:21
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Valentin är för helhylle, präktig smörig på något vis.
För lite tuggmotstånd.

Kanske inte när han blir sur därhemma efter en jobbig dag och inte kan kommunicera om det... Såsom han beskrev det i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in