2025-01-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Fy faen du er barnslig!

Kom med det du har som peker ut IB i et innlegg s er jeg villig til la meg overbevise hvis du har noe som er egnet.
'
At du slenger dritt og spydigheter hjelper ikke, jeg vet ikke hvorfor du gjr det og det overbeviser ikke meg om at jeg tar feil - jeg vil gjerne at du gjr det.
Se deg selv i speilet, ditt troll🤡Du tror du kan overbevise fornuftige folk om at den fle kjerringa er uskyldig.
Du kan jo begynne med sted Norge og dine teorier p bestemdres flelsesliv og vellykkede menneskers utenkelige handlinger. Du fr sikkert stende applaus 👏 Lykke til!
Citera
2025-01-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Kvinnen erkjenner ikke straffskyld og nsket ikke stille i flere avhr, sier Nordengen.

Str i Valdres
Str det at hun nekter avhr ETTER at politiet har latt skrifteksperter underske materialet.
Citera
2025-01-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lu7
Se deg selv i speilet, ditt troll🤡Du tror du kan overbevise fornuftige folk om at den fle kjerringa er uskyldig.
Du kan jo begynne med sted Norge og dine teorier p bestemdres flelsesliv og vellykkede menneskers utenkelige handlinger. Du fr sikkert stende applaus 👏 Lykke til!
Du prver ikke engang overbevise meg at du har rett og at jeg tar feil.

Det kommer selvflgelig av at du tar feil.

Utfordringen str.

Kom med det som overbeviser deg om at IB er skyldig s skal jeg vurdere det.

Slenge dritt funker ikke!

Det gjelder dere andre i trden ogs - kom med argumenter som overbeviser meg om at IB er skyldig s lar jeg meg overbevise.

Jeg tler ta feil jeg det lrer jeg av.
Citera
2025-01-15, 14:20
Citat:
Str det at hun nekter avhr ETTER at politiet har latt skrifteksperter underske materialet.

Nei , det gr ikke tydelig frem nr hun nektet nye avhr

Sitat:
Det er gjort flere underskelser, og politiet har kalt inn siktede til et avhr nummer to.

Kvinnen erkjenner ikke straffskyld og nsket ikke stille i flere avhr
Senast redigerad av nicobar 2025-01-15 kl. 14:25.
Citera
2025-01-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Nei , det gr ikke tydelig frem nr hun nektet nye avhr

Sitat:
Det er gjort flere underskelser, og politiet har kalt inn siktede til et avhr nummer to.

Kvinnen erkjenner ikke straffskyld og nsket ikke stille i flere avhr
For meg er det vesentlig om hun er avhrt nylig fr henleggelsen.
Hvis politiet har henlagt saken mot IB uten avhre henne p nytt har ikke skriftprvene frt frem, da ville hun garantert ha blitt avhrt p nytt.

Hvis hun er avhrt etter at resultatet fra skriftprvene forel har politiet trodd at det har vrt henne uten vre i stand til bevise.

Biter meg merke i at ingen av deltakerne i trden har argumenter som kan overbevise meg.

Bare den vanlige drittslengingen.
Citera
2025-01-15, 14:43
Medlem
Citat:
For meg er det vesentlig om hun er avhrt nylig fr henleggelsen.
Hvis politiet har henlagt saken mot IB uten avhre henne p nytt har ikke skriftprvene frt frem, da ville hun garantert ha blitt avhrt p nytt.

Hvis hun er avhrt etter at resultatet fra skriftprvene forel har politiet trodd at det har vrt henne uten vre i stand til bevise.

Biter meg merke i at ingen av deltakerne i trden har argumenter som kan overbevise meg.

Bare den vanlige drittslengingen.

Du er fri til forlate trden, vrsgod. Vi prver ikke overbevise deg om noen ting. Om ikke en etterforskningsleder klarer det, s tror jeg ingen kan. Du har jo bestemt deg uansett. Og du klarer ikke overbevise oss om at hun er uskyldig. Vi hrer p profesjonelle, ikke amatrer med egne oppdiktede teorier.
Citera
2025-01-15, 14:49
Medlem
Citat:
Du er fri til forlate trden, vrsgod. Vi prver ikke overbevise deg om noen ting. Om ikke en etterforskningsleder klarer det, s tror jeg ingen kan. Du har jo bestemt deg uansett. Og du klarer ikke overbevise oss om at hun er uskyldig. Vi hrer p profesjonelle, ikke amatrer med egne oppdiktede teorier.
Jeg sier gang p gang at jeg er klar til la meg overbevise om at jeg tar feil - jeg tler det.

Du hrer ikke p profesjonelle!
Politiet er den profesjonelle parten her, de leier inn kompetanse de ikke har selv.

De har henlagt saken!!

Utfordringen str fortsatt selv om du ikke duger - er det noen andre som kan overbevise meg om at IB er skyldig?
Citera
2025-01-15, 14:55
Medlem
Citat:
Jeg sier gang p gang at jeg er klar til la meg overbevise om at jeg tar feil - jeg tler det.

Du hrer ikke p profesjonelle!
Politiet er den profesjonelle parten her, de leier inn kompetanse de ikke har selv.

De har henlagt saken!!

Utfordringen str fortsatt selv om du ikke duger - er det noen andre som kan overbevise meg om at IB er skyldig?

En henleggelse betyr ikke at noen er uskyldig!!!!!! De har bare ikke nok hndfaste bevis til ta ut siktelse og f henne dmt! Men det gr visst langt over hodet p deg. Du innrmmer til og med at du prver finne svar p et diskusjonsforum🤭 Du kan vel bare snakke med henne vel? Tipper du kjenner henne rimelig godt.
Citera
2025-01-15, 15:00
Medlem
Citat:
En henleggelse betyr ikke at noen er uskyldig!!!!!! De har bare ikke nok hndfaste bevis til ta ut siktelse og f henne dmt! Men det gr visst langt over hodet p deg. Du innrmmer til og med at du prver finne svar p et diskusjonsforum🤭 Du kan vel bare snakke med henne vel? Tipper du kjenner henne rimelig godt.
ok

Jeg kjenner ikke henne - igjen en barnslig pstand fra deg!

Her kan du lese hva en som kjenner henne mener:
https://www.flashback.org/find_posts...readid=3593963

Utfordringen utgr for deg - du er s langt unna hva som kreves at det gis opp.

Den gr videre til andre - Kan du overbevise meg om at IB er skyldig s kom igjen!
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2025-01-15 kl. 15:02.
Citera
2025-01-15, 15:12
Medlem
Citat:
ok

Jeg kjenner ikke henne - igjen en barnslig pstand fra deg!

Her kan du lese hva en som kjenner henne mener:
https://www.flashback.org/find_posts...readid=3593963

Utfordringen utgr for deg - du er s langt unna hva som kreves at det gis opp.

Den gr videre til andre - Kan du overbevise meg om at IB er skyldig s kom igjen!

Du vil at noen skal overbevise deg om at hun er skyldig, nr du samtidig ikke evner overbevise om at hun er uskyldig. Fascinerende.
Citera
2025-01-15, 20:45
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Du vil at noen skal overbevise deg om at hun er skyldig, nr du samtidig ikke evner overbevise om at hun er uskyldig. Fascinerende.
Det r faktiskt lite intressant att alla som tycker att IB r oskyldig tror att det r en mer analog person som ligger bakom och samtidigt bevisar IB att hon verkligen gillar handskrivna saker, titta bara p Facebook och Google...
Citera
2025-01-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Det r faktiskt lite intressant att alla som tycker att IB r oskyldig tror att det r en mer analog person som ligger bakom och samtidigt bevisar IB att hon verkligen gillar handskrivna saker, titta bara p Facebook och Google...
Ja ikke sant! Jeg har sett det. Det er ogs morsomme teorier om hvorfor hun ikke kan vre skyldig. Nybakt bestemor, vellykket bedriftseier osv. Hun er rett og slett for suksessfull til skrive hatbrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in