Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Du kan sluta vara otck mot nya anvndare och faktiskt komma med klara fakta hr, jag tycker att det r dags nu...
Utfordringen gr til deg ogs.
Skriv hvorfor du er overbevist om skyld i denne saken og overbevis meg om det samme.
Jeg lrer hele tiden og tar jeg feil s lrer jeg av det - i denne saken s er det forelpig ingentging som overbeviser meg om det motsatte.
For meg er det avgjrende at skriften jeg har sett ikke likner, har du en annen skriftprve endrer det seg.
Det trekker ogs i retning av uskyld nr jeg ser p modus - det er overflatisk og sett utenfra p et menneske jeg ikke kjenner - hvis du har noe jeg ikke vet om hennes karakter som kan endre mitt syn, s kom med det.
Nr politiet henlegger saken etter nesten 1 r med etterforskning - s vidt jeg vet uten innkalle henne til avhr - vet du noe som kan f meg til bli overbevist om at politiet henlegger sakwer mot folk de har beviser mot.
Hvis politiet hadde det minste snev av beviser ville de ha innkalt henne til avhr, vi har ikke hrt noe om det som jeg vet - vet du noe annet?