2025-01-15, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lu7
Hvordan klarer du vri p alt? Det var du som kom med den ufattelige idiotiske teorien p at nybakte bestemdre ikke kunne fle hat og at vellykkede mennesker ikke kunne skrive hatbrev. Jeg nevnte true crime som bevis p det motsatte. Men da fr du det til at jeg mener true crime beviser hun er skyldig.
Du virker ha veldig tungt for det og jeg gidder ikke mate deg med teskje lenger.

Folk med langt hyere utdannelse og ekspertise enn deg har funnet frem til IB. Klart jeg hrer p dem og ikke en selverklrt ekspert p bestemdre som deg.
Hvilke eksperter?

Politiet har selvflgelig brukt folk med tung formell kompetanse til vurdere skriftprver, det er det eneste som holder i retten.

De har sagt at det ikke er henne - hvis ikke hadde politiet ikke henlagt saken.

Jeg vet ikke helt men jeg tror du lener deg p TV2 sted Norge og de vurderte vel bindinger og ikke skriftprver, jeg m ta litt forbehold p det for de viste oss ikke alt de drev med.
Var jeg deg ville jeg avventet med skrsikkerhet til sted Norge kommer tilbake til dette n nr saken er henlagt.

Jeg tviler sterkt p at de vil fortsette skylde p henne uten bevis.
Citera
2025-01-15, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg har aldri sagt noe annet - men hatbrev kommer fra mislykkede mennesker, du m gjerne komme med eksempel p det motsatte.

N har politiet etterforsket henne, de har hatt razzia hjemme hos henne og hentet inn alt de trenger for vurdere hennes hndskrifter gjennom r.

Etter hva vi vet har de henlagt saken uten engang innkalle henne til avhr, de har ikke engang konforntert henne med "beviser"

Men det er klart - hvis du har sett ett eller annet p "True Crime" som gjr at du kan bestemme at hun likevel er skyldig s har du helt sikkert rett.

Ring politi!

Snn til opplysning s har det aldri vrt noen razzia p hverken hennes taxibu eller hjemmeadresse! Mulig IB selv flte det var razzia
Citera
2025-01-15, 11:52
Medlem
Citat:
Hvilke eksperter?

Politiet har selvflgelig brukt folk med tung formell kompetanse til vurdere skriftprver, det er det eneste som holder i retten.

Jeg vet ikke helt men jeg tror du lener deg p TV2 sted Norge og de vurderte vel bindinger og ikke skriftprver, jeg m ta litt forbehold p det for de viste oss ikke alt de drev med.
Var jeg deg ville jeg avventet med skrsikkerhet til sted Norge kommer tilbake til dette n nr saken er henlagt.

Ja, jeg tror du raskest mulig m overlevere dine ekspertuttalelser om bestemdre og vellykkede mennesker til TV2 snn at de kan g ut i pressen og dementere alt som kom frem i sted Norge om IB!
Citera
2025-01-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Snn til opplysning s har det aldri vrt noen razzia p hverken hennes taxibu eller hjemmeadresse! Mulig IB selv flte det var razzia
De ransaket boligen hennes.
Citera
2025-01-15, 11:54
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Hvilke eksperter?

Varfr fortstter du ljuga i inlgg efter inlgg? Polisen har aldrig sagt att det inte r IB och ven om du fantiserar om det, hll dig till fakta...
sted Norge bedmde skrivprover och annars hade de inte gtt till polisen...
Du fr hlla dig till fakta och inte fantasier i framtiden eller trollar du bara nu?
Citera
2025-01-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lu7
Ja, jeg tror du raskest mulig m overlevere dine ekspertuttalelser om bestemdre og vellykkede mennesker til TV2 snn at de kan g ut i pressen og dementere alt som kom frem i sted Norge om IB!
Fy faen du er barnslig!

Kom med det du har som peker ut IB i et innlegg s er jeg villig til la meg overbevise hvis du har noe som er egnet.
'
At du slenger dritt og spydigheter hjelper ikke, jeg vet ikke hvorfor du gjr det og det overbeviser ikke meg om at jeg tar feil - jeg vil gjerne at du gjr det.
Citera
2025-01-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Du kan sluta vara otck mot nya anvndare och faktiskt komma med klara fakta hr, jag tycker att det r dags nu...
Utfordringen gr til deg ogs.

Skriv hvorfor du er overbevist om skyld i denne saken og overbevis meg om det samme.

Jeg lrer hele tiden og tar jeg feil s lrer jeg av det - i denne saken s er det forelpig ingentging som overbeviser meg om det motsatte.

For meg er det avgjrende at skriften jeg har sett ikke likner, har du en annen skriftprve endrer det seg.

Det trekker ogs i retning av uskyld nr jeg ser p modus - det er overflatisk og sett utenfra p et menneske jeg ikke kjenner - hvis du har noe jeg ikke vet om hennes karakter som kan endre mitt syn, s kom med det.

Nr politiet henlegger saken etter nesten 1 r med etterforskning - s vidt jeg vet uten innkalle henne til avhr - vet du noe som kan f meg til bli overbevist om at politiet henlegger sakwer mot folk de har beviser mot.
Hvis politiet hadde det minste snev av beviser ville de ha innkalt henne til avhr, vi har ikke hrt noe om det som jeg vet - vet du noe annet?
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2025-01-15 kl. 12:20.
Citera
2025-01-15, 12:24
Hun ble innkalt til avhr,men avslo
Str i Valdres
Citera
2025-01-15, 12:29
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Utfordringen gr til deg ogs.

Skriv hvorfor du er overbevist om skyld i denne saken og overbevis meg om det samme.

Jeg lrer hele tiden og tar jeg feil s lrer jeg av det - i denne saken s er det forelpig ingentging som overbeviser meg om det motsatte.

For meg er det avgjrende at skriften jeg har sett ikke likner, har du en annen skriftprve endrer det seg.

Det trekker ogs i retning av uskyld nr jeg ser p modus - det er overflatisk og sett utenfra p et menneske jeg ikke kjenner - hvis du har noe jeg ikke vet om hennes karakter som kan endre mitt syn, s kom med det.

Nr politiet henlegger saken etter nesten 1 r med etterforskning - s vidt jeg vet uten innkalle henne til avhr - vet du noe som kan f meg til bli overbevist om at politiet henlegger sakwer mot folk de har beviser mot.
Hvis politiet hadde det minste snev av beviser ville de ha innkalt henne til avhr, vi har ikke hrt noe om det som jeg vet - vet du noe annet?
Jag har skrivit det jag kan publicera hr och du har hr bevisat att du inte har fljt saken i media/sted Norge s d kan du brja med det och lsa trden efter det, att du inte har fakta och frsker skapa problem fr trden precis som nr du lade upp bilder p brev som du visste inte hade med det hr fallet att gra med mlet att sabotera hela trden och att du r arg fr att vi upptckte detta vldigt snabbt d r detta definitivt ngot du behver att prata med en psykolog om och frstr inte den hr trden mera...
Citera
2025-01-15, 12:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Hun ble innkalt til avhr,men avslo
Str i Valdres

Frn Avisa Valdres :
P bakgrunn av dette ble ei kvinne avhrt og i mars siktet for tte tilfeller av hensynsls adferd etter underskelsene som sted Norge hadde utfrt.
lnk till den lsta artikeln :
https://www.avisa-valdres.no/henlegg...s/5-54-1036539

S d hoppas jag att ni slutar ljuga om detta...
Senast redigerad av Notteliten 2025-01-15 kl. 12:37. Anledning: tillgg
Citera
2025-01-15, 12:40
Kvinnen erkjenner ikke straffskyld og nsket ikke stille i flere avhr, sier Nordengen.

Str i Valdres
Citera
2025-01-15, 12:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Kvinnen erkjenner ikke straffskyld og nsket ikke stille i flere avhr, sier Nordengen.

Str i Valdres
Det var efter frsta frhret, s nu kan du sluta fylla trden med dumheter och lr dig lnka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in