2025-01-18, 00:26
Medlem
Nottelitens avatar
Som jag skrev tidigare ikvll r det helt tydeligen ingen som kan komma med ngot som tyder p att IB inte ligger bakom detta och samtidigt r det vldigt mycket som tyder p att det r hon, lsa rykten och fniga argument hjlper inte hr...
Citera
2025-01-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idlegossip
Nei. Kom med et eksempel og lurte p om det hadde vrt utelukket. Du bekreftet at alt annet er utelukket.

Ja, sted Norge har jo utelukket alle andre utenom IB. Hvorfor skal jeg da tro p din ryktespreding om at det er mange potensielle brevskrivere? Er du flinkere enn en etterforskningsleder?
Citera
2025-01-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lu7
Ja, sted Norge har jo utelukket alle andre utenom IB. Hvorfor skal jeg da tro p din ryktespreding om at det er mange potensielle brevskrivere? Er du flinkere enn en etterforskningsleder?

Ryktespredning? Jeg sier at ryktene gr, ja. Er det ryktespredning si at det gr rykter?
Citera
2025-01-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ryktespredning? Jeg sier at ryktene gr, ja. Er det ryktespredning si at det gr rykter?

Du tror jo ikke p rykter?
Eller bare ryktene om andre i saken, men ikke om IB
Citera
2025-01-18, 00:35
Medlem
Citat:
Ja, det er det jo. Du kommer jo med potensielle kandidater ogs som feks ansatte i kommunen. Og du maser hele tide hvor flt det er med rykter. Men IB er ikke et rykte, hun er den eneste som er siktet og det er et fakta.
Du sprer rykter, andre forholder seg til fakta.
Citera
2025-01-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Du tror jo ikke p rykter?
Eller bare ryktene om andre i saken, men ikke om IB

Jeg bryr meg ikke om hvem ryktene omhandler og hvorfor, men jeg vet jo at de gr. Poenget mitt er at de gr. Jeg kan jo bare copy paste fremover, for dette var vanskelig forst for deg.
Citera
2025-01-18, 00:41
Medlem
Citat:
Ja, det er det jo. Du kommer jo med potensielle kandidater ogs som feks ansatte i kommunen. Og du maser hele tide hvor flt det er med rykter. Men IB er ikke et rykte, hun er den eneste som er siktet og det er et fakta.
Du sprer rykter, andre forholder seg til fakta.

Ja, ansatte i kommuna ryktes om. Men jeg skriver da ikke hvem ryktene omhandler og pstander om deres tilknytning. Det fr fagfolk finne ut av. Det er ikke jeg som sprer rykter om andre, men har hrt dem av flere.
Ja, det er fakta at hun VAR den eneste sikta (ikke sikta lengre husker du?). Ppeker det faktum at politiet burde ha underskt flere.
Citera
2025-01-18, 00:42
Medlem
Citat:
Jeg bryr meg ikke om hvem ryktene omhandler og hvorfor, men jeg vet jo at de gr. Poenget mitt er at de gr. Jeg kan jo bare copy paste fremover, for dette var vanskelig forst for deg.

Det er du som har veldig vanskelig forst fakta i saken. Du prver gaslighte alle og vrir og vender p alt. Men du har vel lrt av den beste.
Senast redigerad av Lu7 2025-01-18 kl. 00:44.
Citera
2025-01-18, 00:42
Medlem
Citat:

Tror du er p et niv der hvis det hadde vrt 10 personer som s, la oss si et dyr som 9 s tydelig at var en hund og du var den 10ende personen der og du hevdet at det dyret var en sjiraff. Akkurat snn er du n 😁
Senast redigerad av ViNyh 2025-01-18 kl. 00:51.
Citera
2025-01-18, 00:44
Medlem
Citat:
Det er du som har veldig vanskelig forst fakta i saken. Du prver gaslighter alle og vrir og vender p alt. Men du har vel lrt av den beste.

Det har jeg eventuelt lrt av deg, notteliten og viny. Men gaslighter ingen, og vrir ikke p det som ikke trenger vris p.
Citera
2025-01-18, 00:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Sk hjelp🙈
lg niv p frsvararna av IB, fakta studsar av dem som vatten p en gs...
kallar fakta som gr emot dem fr rykten medan rykten som gr till deras frdel r fakta, inte ltt att komma lngre in i fantasivrlden n s...
Citera
2025-01-18, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Tror du er p et niv der hvis det hadde vrt 10 personer som s, la oss si et dyr som 9 s tydelig at var en hund og du var den 10ende personen der og du hevdet at det dyret var en katt. Akkurat snn er du n 😁

Haha, ok. Takk.
Oppsummeringen min:
Ingen bevis til tiltale.
Negativ dna-test.
Ingen innsyn i skriftspporten fra kripos.
Ingen innsyn hva angr relasjoner.
Ingen underskelser av andre det ryktes om, det er ikke ryktespredning si at det gr rykter om folk i kommuna, vi alle vet at de gr. Dont act surpriced.
Jeg hper politet snur alle steiner og finner den skyldige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in