Citat:
Har du något exempel på hur sådan "DESINFORMATION" i så fall kan se ut?
Citat:
Då har du som vanligt inget konkret exempel på det.
Du tycks tro att desinformation är kritik och det är det definitivt inte.
Så det mesta du rapar ur dig på forumet skulle vara kriminellt om Sverige antog en sådan lag, du verkar ha oerhört svårt att kritisera utan att dra till med sagor, desinformation och rena lögner.
Så det mesta du rapar ur dig på forumet skulle vara kriminellt om Sverige antog en sådan lag, du verkar ha oerhört svårt att kritisera utan att dra till med sagor, desinformation och rena lögner.
Citera och förklara.
Citat:
Sist jag kollade så är det Läkemedelsverket (LV). Men dess representant berättade att det är EUs "EMA" (European Medicines Agency) som nu för tiden har det yttersta juridiska ansvaret avseende eventuella skador från vacciner.
Så vad heter myndigheten i Sverige som du vill ska undersöka?
Du kanske inte vet det utan bara vill hävda något här?
Du kanske inte vet det utan bara vill hävda något här?
Vidare så är det åtminstone i Sverige tydligen läkemedelsföretagen själva!!! som har ansvaret för att bevaka respektive vaccins eventuella skadeverkningar efter godkännande av EMA och/eller LV.
På tal om COIs och att räven vaktar hönshuset.
Dvs, enligt LVs representant så bedriver som regel varken LV eller EMA någon aktiv uppföljning av alla de vacciner som de har godkänt, trots att de är ytterst ansvariga för eventuella skadeverkningar.
Allt enligt den individ från LV jag kommunicerade med.
Här får gärna någon med bättre koll än mig korrigera eventuella missförstånd och/eller om särskilda regler avseende ansvar för just covid-vaccinerna föreligger (min kommunikation med LV gällde främst barnvacciner).
Citat:
Vad generöst av dig, Homogeneous-Evil.
Så vi kan konstatera att kritisera inte kommer vara olagligt,
Citat:
Även när det i så fall är en privatperson som yttrar en "lögn"?
att med lögner,
Citat:
Exempel?
desinformation
Citat:
Även från vaccinindustrin vars hela affärsidé med hundratals miljarder dollar i vinster bygger på just skrämsel?
och skrä[m]sel
Citat:
Gäller det alla 'behandlingar' och om inte, vilka då?
försöka få folk att avstå behandling kommer vara kriminellt.
Citat:
Återigen, just den här diskussionen handlar om vad just DU, Homogeneous-Evil, vill kriminalisera, inte den exakta ordalydelsen i den franska lagtexten.
Så återigen vränger du vad som faktiskt står där i den juridiska texten som jag starkt tvivlar på att du läst.