2024-04-08, 18:15
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Tog slut p frsta vialen, 10 ml, idag p vecka 6. Jag gr s att jag skerstller att jag kr 16 veckor (klar till midsommar) genom att ppna en tredje vial, och fr tillskottshandla till nsta r istllet. Med det svinn jag inte lyckats rkna med och om jag kar dosen en 0,1-0,2 ml i veckan s borde det inte bli ngot ver.

Brjar misstnka att jag kommer f vara tvungen att agera p mitt shbg. Det ligger p 28 normalt, mitten av range, och lg p 15 frra kuren. Frskte reda ut det hr med tamoxifen fr att potentiellt f upp det, men r lite ssig i huvudet av dlig smn. Mardrmmar, blir alltid jagad av ngot, alltid scenario. Men det r stressrelaterat antagligen, kan inte komma ihg att jag sov dligt frra rundan. Men vi fr se vad blodprovet sger.

Snudd p garanterat s r dina mardrmmar stressrelaterade. Knner igen det dr. Just knslan av att vara jagad/utsatt och ven vanliga drmmar har ngot underliggande som r ngestladdat.
Citera
2024-04-08, 21:39
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Tog slut p frsta vialen, 10 ml, idag p vecka 6. Jag gr s att jag skerstller att jag kr 16 veckor (klar till midsommar) genom att ppna en tredje vial, och fr tillskottshandla till nsta r istllet. Med det svinn jag inte lyckats rkna med och om jag kar dosen en 0,1-0,2 ml i veckan s borde det inte bli ngot ver.

Brjar misstnka att jag kommer f vara tvungen att agera p mitt shbg. Det ligger p 28 normalt, mitten av range, och lg p 15 frra kuren. Frskte reda ut det hr med tamoxifen fr att potentiellt f upp det, men r lite ssig i huvudet av dlig smn. Mardrmmar, blir alltid jagad av ngot, alltid scenario. Men det r stressrelaterat antagligen, kan inte komma ihg att jag sov dligt frra rundan. Men vi fr se vad blodprovet sger.

Jag har ju nu krt snart en vecka p 1000IU EoD och 10 mg nolva och ska ta ett test p fredag s kan du se i min rapport om jag ndrat min 5,1 uppt. D kan du ju kra och se om samma dos funkar p dig med?
Citera
2024-04-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Jag har ju nu krt snart en vecka p 1000IU EoD och 10 mg nolva och ska ta ett test p fredag s kan du se i min rapport om jag ndrat min 5,1 uppt. D kan du ju kra och se om samma dos funkar p dig med?

Just det, tnkte kolla med dig hur det gick fr dig. Tar du strogen-test nu p fredag ocks? Jag spikade ju mitt rakt genom taket s r osker p hur mycket jag skulle rra om i grytan igen om jag kr HCG, drav tamoxifen-varianten. Jag r dock inte 100 p om tamoxifen driver strot, har inte hunnit lsa in mig. Dock, r mitt stro fortfarande hgt s borde ocks SHBG ligga bra till. Br fortfarande en del vtska och trycket ligger lite hgt, inga 120/80 n, s vi fr se hur mycket jag egentligen ftt ned det.

Steve gjorde frresten en uppdatering p shbg-videon, mycket sevrd; https://youtu.be/MWplHYgzIgk?si=3NC7f80U8xulxE0D
Citera
2024-04-09, 20:33
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Just det, tnkte kolla med dig hur det gick fr dig. Tar du strogen-test nu p fredag ocks? Jag spikade ju mitt rakt genom taket s r osker p hur mycket jag skulle rra om i grytan igen om jag kr HCG, drav tamoxifen-varianten. Jag r dock inte 100 p om tamoxifen driver strot, har inte hunnit lsa in mig. Dock, r mitt stro fortfarande hgt s borde ocks SHBG ligga bra till. Br fortfarande en del vtska och trycket ligger lite hgt, inga 120/80 n, s vi fr se hur mycket jag egentligen ftt ned det.

Steve gjorde frresten en uppdatering p shbg-videon, mycket sevrd; https://youtu.be/MWplHYgzIgk?si=3NC7f80U8xulxE0D

Toppen den ska jag kolla, nej inga stro denna gng utan tnkte frst se hur SHBG rrt sig sen om nn vecka s tnkte jag ta det. strot skulle ligga runt 75 enl steve inte hgre men lite osker dr. Om jag fattade honom rtt var det just Nolvan som skulle trigga ntt i levern fr strot, han pratade ju p-piller ocks. Om du har hga niver borde kanske Letro eller arimidex minska stro. Det tror jag var mitt fel ihop med masteron osv men inga riktiga bevis hr.
Citera
2024-04-11, 10:15
Medlem
Citat:
Toppen den ska jag kolla, nej inga stro denna gng utan tnkte frst se hur SHBG rrt sig sen om nn vecka s tnkte jag ta det. strot skulle ligga runt 75 enl steve inte hgre men lite osker dr. Om jag fattade honom rtt var det just Nolvan som skulle trigga ntt i levern fr strot, han pratade ju p-piller ocks. Om du har hga niver borde kanske Letro eller arimidex minska stro. Det tror jag var mitt fel ihop med masteron osv men inga riktiga bevis hr.

Ok. Glm inte att han pratar i pmol, inte nmol mnga gnger, och speciellt med strot! Rknar man om det s r det en bit ver dubbla,s han sger alltid att sweet spot r vre rangen i vr svenska kontext, 150-200 nmol!
Citera
2024-04-11, 21:29
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
Ok. Glm inte att han pratar i pmol, inte nmol mnga gnger, och speciellt med strot! Rknar man om det s r det en bit ver dubbla,s han sger alltid att sweet spot r vre rangen i vr svenska kontext, 150-200 nmol!

Bra input ska hlla koll p det, nu blir stro testet om nn vecka utver nu blir bara testo och blodkroppar.
Citera
2024-04-13, 08:33
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:

Har nu ftt delsvar p mina blodprover, jag hade kat SHBG till 10 frn 5,1 s jag kr SHBG kuren ytterligare 10 dgr sen kommer jag ta ett nytt prov + stro
Citera
2024-04-15, 12:06
Medlem
Gjorde nya blodprover, r lite lack s pallar inte skriva en roman.

r p vecka 6:
Vikt 77 kg ca. (Startvikt 75 kg) (vgt som mest 79 kg pga vtskan)
Midjemttet kat frn 84.5 till 85 cm bara. kat omfng p armar och brst.
Anklarna (fr vtskan) kat med 0.5 cm.

Blodfetter inom intervallet, lite dragning t det smre hllet, pga testosteronet.
HB och EVF inom intervall,HB t.om lite bttre, vilket sger en del om dlig jag r p vtska vanligtvis.

stradiolet ligger nu p 180, vilket r bttre, kr 0.25 mg adex e2d, tar ned det till 0.25 ed istllet. SHBG ligger p 0 25, vilket fr vara ok.

Men testosteronet, total ligger bara p 0.37. Testosteron bioaktuellt ligger p 0.25.

Fr inte riktigt ihop det. Kr ca 1.2 ml/ veckan vilket r 300 mg. Borde vara mer. Misstror inte proppen (Osaka) eller shoppen, man skickar inte random utsptt till kunder. Nr jag tryckte vad jag tyckte var underdoserat frn kaptenen s lg jag p 0 4.

Tar grna lite input; r det fr tidigt med 6 veckor? Underdoserat?
Citera
2024-04-15, 12:28
Medlem
Tillgg: har haft styrkekningar, inte riktigt ver hela linjen. Men kningar p ett stt jag inte sett, eller haft, naturligt. Speciellt triceps av ngon anledning, ngonstans runt 20%.

Vgen ligger iallafall ppen mot att lgga p turinabolen. Brjar med 20 mg/dag, knner av hur jag mr, kar sen upp det till 30 mg. Behver inte blasta fr hrt, 100 tabletter a 10 mg s blir ngon mnad.
Citera
2024-04-15, 14:19
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

r p vecka 6:

HB och EVF inom intervall,HB t.om lite bttre, vilket sger en del om dlig jag r p vtska vanligtvis.

stradiolet ligger nu p 180, vilket r bttre, kr 0.25 mg adex e2d, tar ned det till 0.25 ed istllet. SHBG ligger p 0 25, vilket fr vara ok.

Men testosteronet, total ligger bara p 0.37. Testosteron bioaktuellt ligger p 0.25.

Fr inte riktigt ihop det. Kr ca 1.2 ml/ veckan vilket r 300 mg. Borde vara mer. Misstror inte proppen (Osaka) eller shoppen, man skickar inte random utsptt till kunder. Nr jag tryckte vad jag tyckte var underdoserat frn kaptenen s lg jag p 0 4.

Utan att vara ngon expert i mnet s tycker jag att testot borde ha kickat in fullt ut vid det hr laget. Fr mig brukar det alltid ske runt dag 20 +/- en dag eller tv. Sen kanske det accelerera ytterligare ett par dagar men utan att det r lika ptagligt fr mig. S spontant borde du ha uppntt mer effekt.
Citera
2024-04-15, 17:52
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:

r p vecka 6:

Hade du s lgt som 0,25 Bio Testo? Jag hade ver 70, dock hade jag 5,1 p SHBG vilket kan vara anledningen eftersom jag inte har tillrckligt med receptorer. Har inte ftt slutsvaret n s det kan ju ha gtt ner nu. Nu har jag ftt en ide om att slnga in lite d-bollar och hoppas de borde kunna ka p strot om de aromatiserar men det r en teoretisk tanke jag har...
Citera
2024-04-15, 18:07
Medlem
Citat:
Hade du s lgt som 0,25 Bio Testo? Jag hade ver 70, dock hade jag 5,1 p SHBG vilket kan vara anledningen eftersom jag inte har tillrckligt med receptorer. Har inte ftt slutsvaret n s det kan ju ha gtt ner nu. Nu har jag ftt en ide om att slnga in lite d-bollar och hoppas de borde kunna ka p strot om de aromatiserar men det r en teoretisk tanke jag har...

S r det, ditt system r nog fldat med testo. Vilket testo tog du nu igen?

Shoppen sa att de inte ftt in ngra klagoml p den batchen i vrigt. Inte precis som att de strckte ut en hand och erbjd sig skicka ngra andra vialer. Nog fr att det r fel p mina muskler, men det ska inte kunna pverka det hr. ven om jag mot all frmodan lyckats stta subkutant varje gng, s skulle det efter 6 veckor fortfarande ntt effekt.

Jag kan inte frklara det. Jag stter p mndagar och fredagar och blodprovet togs p en torsdag, s lgstaniv visst, men den borde vara hgre. Vet inte varfr jag blir s jvla lack och omotiverad, r ju bara att ka dosen sklart. Jag kar upp till 0.8 ml per stick, s 1.6 ml a 250 mg i veckan. Och upp med arimidexen samtidigt.

r nog mest sur ver att jag frlorar tid. Jag behver er tagga till p det hr med, men jag blir orationellt sur. Palla lgga pengarna p att byta prepp, men det kanske r det som krvs. Kpte turinabolen frn annan shop, s hoppas inte det r sockerpiller iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in