Citat:
Ursprungligen postat av
twinlab9999
Hade du s lgt som 0,25 Bio Testo? Jag hade ver 70, dock hade jag 5,1 p SHBG vilket kan vara anledningen eftersom jag inte har tillrckligt med receptorer. Har inte ftt slutsvaret n s det kan ju ha gtt ner nu. Nu har jag ftt en ide om att slnga in lite d-bollar och hoppas de borde kunna ka p strot om de aromatiserar men det r en teoretisk tanke jag har...
S r det, ditt system r nog fldat med testo. Vilket testo tog du nu igen?
Shoppen sa att de inte ftt in ngra klagoml p den batchen i vrigt. Inte precis som att de strckte ut en hand och erbjd sig skicka ngra andra vialer. Nog fr att det r fel p mina muskler, men det ska inte kunna pverka det hr. ven om jag mot all frmodan lyckats stta subkutant varje gng, s skulle det efter 6 veckor fortfarande ntt effekt.
Jag kan inte frklara det. Jag stter p mndagar och fredagar och blodprovet togs p en torsdag, s lgstaniv visst, men den borde vara hgre. Vet inte varfr jag blir s jvla lack och omotiverad, r ju bara att ka dosen sklart. Jag kar upp till 0.8 ml per stick, s 1.6 ml a 250 mg i veckan. Och upp med arimidexen samtidigt.
r nog mest sur ver att jag frlorar tid. Jag behver er tagga till p det hr med, men jag blir orationellt sur. Palla lgga pengarna p att byta prepp, men det kanske r det som krvs. Kpte turinabolen frn annan shop, s hoppas inte det r sockerpiller iallafall.