Citat:
Frstr precis vad du menar med psyket.
Jag var ocks p bristningsgrnsen fr ngon vecka sedan. Tror helt rligt det var fr att jag krt p fr hrt bde p gymmet, lparspret och p jobbet samtidigt som jag pluggat och gett familjen den tid den frtjnar.
Ser s jvla mycket fram emot min TRT nu i ett par mnader dr jag bara behver sticka 2ggr i veckan. 🙏
Bra kmpat Trem! Du r en riktig krigare💪
Jag var ocks p bristningsgrnsen fr ngon vecka sedan. Tror helt rligt det var fr att jag krt p fr hrt bde p gymmet, lparspret och p jobbet samtidigt som jag pluggat och gett familjen den tid den frtjnar.
Ser s jvla mycket fram emot min TRT nu i ett par mnader dr jag bara behver sticka 2ggr i veckan. 🙏
Bra kmpat Trem! Du r en riktig krigare💪
Tack Winny!
Mrkligt dock hur fort man saknade det efter man var klar.
Vetifan om man ska lgga ut sina veka stats, men resultatmssigt:
Vikt: frn 75 kg till 81 kg
Midjemtt: start 84.5 cm slut 87.5 cm
Anklar: start 22 slut 23.5 cm
Det innebr i praktiken att det r hgst oklart vad som r muskler och vad som r fett och vtska. Jag kan nog mest gra en kvalificerad gissning i hst efter deff.
ver brst: start 98 cm slut 103 cm
ver axlar: start 111 cm slut 104.5 cm
Armar: start 28,5 cm slut 30.5 cm
Hade inga start-vrden p benen men har skert hnt ngot.
r ju p semester-cirkus nu och ker runt och hlsar p slkt och vnner. Jag r ju snart 40 r och mrker hur mycket folk har brjat lta sig sjlva g. Jag brjar bli mest i form var vi n kommer, vilket r lite av en motivations-boost. Ser framemot nsta vr och nsta byggar-dos. Ska gra en blodtrycksutredning nr vi r tillbaka efter semestern, ska nog pusha mot medicin. Det dr har inte s mycket med kurandet att gra som rent allmnt, kryper det frhjda blodtrycket upp och blir fr hgt blodtryck s kommer det brja ta ytterligare p mina hlsoreserver.
Tack fr stdet och uppmuntran genom denna kuren, betyder mycket.