Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-28, 20:00
Medlem
Fredrik påstår sig vara maskulin, även om en del säger att det är en roll som avslöjas senare. Hur kan en sådan man vilja lägga sig i en tävling?? Förstår han ens själv att han agerar som motsatsen till den roll han vill agera som med sina kommentarer? Äcklig loser!!
2024-03-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Citat:
Fattar att folk störde sig på Zayera i början, när det lutade åt tidigt avhopp, men nu ser jag inget ont i henne. Överdriven kritik mot henne i tråden.
Hur motiverar du det???
2024-03-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Fredrik påstår sig vara maskulin, även om en del säger att det är en roll som avslöjas senare. Hur kan en sådan man vilja lägga sig i en tävling?? Förstår han ens själv att han agerar som motsatsen till den roll han vill agera som med sina kommentarer? Äcklig loser!!

Han är otroligt osäker, lägger sig för att han är rädd för att förlora. Bara att han ska köra med sitt sk. macho snack visar att är en lite osäker pojke. Tomma tunnor skramlar mest, helt tomt bakom den macho fasaden. 🙂 Säkert bög men törs inte komma ut.
Brorsan är för mycket, väldigt ointelligent här man och bara tugg och ingen vettigt.
2024-03-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Han är otroligt osäker, lägger sig för att han är rädd för att förlora. Bara att han ska köra med sitt sk. macho snack visar att är en lite osäker pojke. Tomma tunnor skramlar mest, helt tomt bakom den macho fasaden. 🙂 Säkert bög men törs inte komma ut.
Brorsan är för mycket, väldigt ointelligent här man och bara tugg och ingen vettigt.
Det har inte med osäkerhet eller rädsla att göra. Att medvetet vilja förlora en tävling är ren feghet, eller rättare sagt det mest omanligt fega någon kan göra. Jag antar ändå att Fredrik spelar en roll, för annars är han den mest veka deltagaren, sedan de unga ynkliga deltagarna förra året medvetet förlorade för att Amanda skulle åka ut. Äckel.

Hur tror en sådan ynklig deltagare att han kommer att betraktas av sina vänner som ser programmet? En man har inga vänner som accepterar sådan feghet.
2024-03-28, 23:41
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Är det inte på Torsdagar (idag) som veckans avsnitt på Gränslandet ska visas på TV4??? Ser den inte på TV-tablån idag.
Nu kollade jag i en tv-tablå, det är på söndagar.
Förra veckan då var det kl 20:00 på TV4 före Robinson.
Nu på söndag då är det på Sjuan kl 20:00.

Gränslandet på tvn är ett sammanfattningsprogram, då veckan avsnitt klipps hårt då allt skall få plats med reklamblock på en timme. Bättre titta på TV4 play så man får se allt.
2024-03-29, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Hon heter The last airbender, det är sen gammalt.

Men du förstod vem jag menade och det är väl huvudsaken? Själv fick jag tänka ett par varv, innan jag insåg vem du kallar så.
2024-03-29, 00:39
Medlem
fonders avatar
Förra säsongen var bättre när man fick se örådet på torsdagar, så konstigt att vänta på det tills söndagen.
2024-03-29, 07:09
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Vad taskiga idioterna är emot Ci, fan kan dom inte bete sig som vuxna människor? Usch, hoppas karman kommer ifatt dom på Robinson ön.

Charlotta är en riktigt fin kvinna däremot

Tycker det är hemskt att se hur vuxna människor beter sig sådär mot Ci.

Fast Charlotta är ju inte bättre tyvärr, hon snackar ju också en massa skit om Ci och vill ha ut henne.
Samtidigt som hon själv tror sig sitta säkert fast de andra vill ha ut henne också... ironiskt nog.

Majoriteten av tjejlaget är som hämtat från Flugornas herre och jag hade också anmält mig frivilligt för att fly ifrån dem. Värsta sortens bitches.
2024-03-29, 07:25
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
I natt när jag kollade igenom veckans avsnitt så kom jag på att jag haft ett ONS med en av deltagarna.
Jag var full och det var längesen så jag kände inte igen henne
Jag hoppas för din skull att det var Charlotta - ser förvisso ut som Legolas i nyllet, men röven är ju kanon. Samtliga andra brudar får man ju hoppas man kan förtränga... mardröm.

Sicket gäng? Tungjoddlarturken? Du skojar? Fettot som är mekaniker? Hästarna går väl av? Negern som inte får vara i solen? Haha, får hon inte plocka bomull heller?

Men men.. "männen" är inte bättre. Bögar, smygbögar, Spock, sojapojkar, en kolneger, en bantuneger och en spelad mansgris från Vikingstad???
2024-03-29, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hon hade väl handskar på sej för att kunna köra in handen i stocken och hitta immuniteten? Så j-la riggat av prod.teamet. Som väntat.
Inte alls konstigt. Det är hennes personliga sak.
2024-03-29, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jag hoppas för din skull att det var Charlotta - ser förvisso ut som Legolas i nyllet, men röven är ju kanon. Samtliga andra brudar får man ju hoppas man kan förtränga... mardröm.

Sicket gäng? Tungjoddlarturken? Du skojar? Fettot som är mekaniker? Hästarna går väl av? Negern som inte får vara i solen? Haha, får hon inte plocka bomull heller?

Men men.. "männen" är inte bättre. Bögar, smygbögar, Spock, sojapojkar, en kolneger, en bantuneger och en spelad mansgris från Vikingstad???
Haha tungjoddlarturken Den var bra!
Angående negern som inte får vara i solen, är det ju jättekonstigt att ens åka till Robinson då. Hur tror hon att hon ska undvika solen där, hon har ju inte ens en solhatt med sig ?? Vad är det för hudsjukdom hon har som gör att hon inte får vara i solen ?? Är det hudcancer ?? Hon har en svart fläck på hö kind ? Märkligt!
2024-03-29, 11:21
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Fast Charlotta är ju inte bättre tyvärr, hon snackar ju också en massa skit om Ci och vill ha ut henne.
Samtidigt som hon själv tror sig sitta säkert fast de andra vill ha ut henne också... ironiskt nog.

Majoriteten av tjejlaget är som hämtat från Flugornas herre och jag hade också anmält mig frivilligt för att fly ifrån dem. Värsta sortens bitches.

Jo, det jag menar är att hon ser bra ut men ingen jag gillar i övrigt direkt. Förjävligt beteende mot Ci. Jag hoppas verkligen att Ci eller Alexander tar hem hela skiten, men blir nog tufft för Ci med alla idioterna mot sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in