Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-28, 10:24
Medlem
Gv1875s avatar
Nåt mörkt säger Helene när båten kommer. Betyder det att Rooble kommer?
2024-03-28, 10:37
Medlem
När Ci "hittade" sin immunitet så hade hon handskar på sig
2024-03-28, 11:16
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Att Dessan så lättvindigt tilläts åka hem visar på vådan av att ha den jamsige Anders Lundin som programledare. Petra hade helt klart klarat av att övertala Dessan.

Vilken jävla korkad motivering av Kemo det var, att han koncentrerat sig på covid-vaccinet som om denna ansträngning skulle kommit honom att missa de andra vaccinen. Antivaxx-tomte är sannolikt vad han är. Kraftpulver i plastburk och tyngder funkar bättre än vaccin. Visst Kemo!

Charlotta är fin!

Hoppas TV4 fuskat på nåt vis och räddat kvar Helen. Surt om hon åker.

Fattar att folk störde sig på Zayera i början, när det lutade åt tidigt avhopp, men nu ser jag inget ont i henne. Överdriven kritik mot henne i tråden.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2024-03-28 kl. 11:22.
2024-03-28, 13:46
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Tänkte också på det. Konstigt.
2024-03-28, 14:02
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Vill minnas att hennes personliga sak va "dykhandskar" vad de nu är till för...
2024-03-28, 14:13
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är jag ensam om att störa mig jättemycket över avsnittens alldeles för korta längd?
Det är du nog inte.
Anledningen till dessa korta avsnitt är att TV4 förlorar reklamintäkter om de komprimerar hela säsongen. Ju längre avsnitt desto mindre sändningstid. Därför drar de ut på tiden genom att sända mån-torsd...typ 20 min med en massa reklaminslag.
2024-03-28, 14:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Tänkte också på det. Konstigt.
Hon hade väl handskar på sej för att kunna köra in handen i stocken och hitta immuniteten? Så j-la riggat av prod.teamet. Som väntat.
2024-03-28, 14:47
Medlem
Bakarettans avatar
Den här Alex på Gränslandet.
Nu börjar han visa sitt rätta jag igen.
Precis som han gjorde 2022.
Avslutar sina meningar med "så" och "liksom". Knycker på nacken och spänner sej.
En gång pundare alltid pundare. Hans släpiga röst
får mej att må illa.
Att han har medverkat i "Bytt är Bytt" bevisar att han är en mediakåt loser som är otroligt benägen att visa upp sin söndertatuerade och stereoidstinna kropp.
Tråkigt om Helen behöver lämna. Ägghuvet Zayera borde lämna frivilligt.
Resten av Robinsondeltagarna är idioter av sällan skådat slag.
2024-03-28, 16:30
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
En typisk antivaxxare, som inte litar på vaccin. Han tog för covid inför avfärd, men undvek resten. Troligen insåg han att det lätt kunde kollas, men annars tror han att kroppen är bättre än vaccin. Det är så de "tänker".

Undrar vilka oproffsiga idioter det är som castar folk till Robinson, Farmen etc. Så urusel research! Att inte kolla att deltagarna har fått de vacciner som krävs innan de åker neråt ekvatorn är ju oförsvarligt! Hullabalooba är f.ö. inte den förste som snott en plats för nån annan genom oärlighet och dumhet utan att produktionen har koll. Det kommer ofta med folk med mer eller mindre märkliga sjukdomar och allergier som gör att de inte kan stanna kvar. Och hur många äckliga brottslingar har t.ex. Robinson haft? Några med records som påbörjats innan de castades och som produktionen hade kunnat kolla upp innan de godkände. Nyligen finkades en sadistisk pedofilgubbe (Robinson 2019?) och en annan, Adnan?, sitter väl fortfarande inne för medhjälp till mord, knarkbrott, hot mm.? För några år sen plockades en annan kille ur pga nåt allvarligt brott (droger?) som han väl skulle åka in för när han väntades komma hem?
2024-03-28, 18:18
Medlem
fonders avatar
Jag ser att flera antyder att Ci hittat immuniteten för att fått veta platsen av produktionen, varför skulle produktionen fuska på detta sätt?
2024-03-28, 19:41
Medlem
CS128s avatar
Är det inte på Torsdagar (idag) som veckans avsnitt på Gränslandet ska visas på TV4??? Ser den inte på TV-tablån idag.
2024-03-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är jag ensam om att störa mig jättemycket över avsnittens alldeles för korta längd?
Robinson var mycket bättre för många år sedan, då det var ett enda avsnitt per vecka. Allt intressant samlades på ett enda avsnitt och inget av det skräp som idag fyller nästan varje dags-avsnitt. Varje vecka åkte en person ut och spänningen steg när allt färre fanns kvar. Inget gränsland, utan förloraren åkte ut.

Tre avsnitt kvar, fyra deltagare. Två avsnitt kvar, tre deltagare. Ett avsnitt kvar, två finalister. Idag är väl 10 deltagare kvar, eftersom "det är mer spännande".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in