Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-27, 16:00
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Säger detsamma. Survivor AUS ligger på topp verkligen.
Väldigt svårt att ställa om sig till detta efter att precis ha sett AUS.

Är det säsong 11 ni har sett och var har ni sett det isåfall? Tv4 har bara till säsong 10 än så länge.
2024-03-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Är det säsong 11 ni har sett och var har ni sett det isåfall? Tv4 har bara till säsong 10 än så länge.

Alone-serien är bäst av alla överlevnadsprogram.
2024-03-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag har fått en bättre bild av Zayera Khan nu på slutet. Men så har jag också sett alla avsnitt. Tror hon är en intelligent kvinna, och som kan ha svårt att hitta sin plats i en grupp. Originell och därmed hatad av medelmåttorna. Ungefär som Yoko Ono.

Asså jag har jobbat med henne och det är ingen dumskaft det där inte. Men jag tycker väl att hennes försök till att vara/bli influencer som hon kör stenhårt med på facebook är lite uttröttande. Hon håller även på med stand up och det är ju en fadäs.
Men hon har väldigt hög IQ sällan sett en person jobba så hårt och varit så noggran med sitt jobb som hon var. Otroligt inkluderande och vänlig, att vissa inte tycker om henne har jag även förståelse över men tycker inte att det är ok då det kommer ut som vuxen mobbing. Hon är edgy med sitt utseende och approach som är väldigt pang på i många fall och det har många svårt att hantera.
Jag personligen kan bara säga att som kollega var hon jättebra att ha att göra med. Hon är en person som är man hennes vän så dör hon innan hon låter personen fara illa.
Finns mångt flera deltagare som är värre i sin personlighet och låga iq. Nu tittar jag eller föjler jag inte Robinson, tappade helt smaken för det efter att jag i min ungdom bodde på Robinson Kents äventyrsgård, där har vi en/hade en vet ej om han lever, konstig människa.
2024-03-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yella
Asså jag har jobbat med henne och det är ingen dumskaft det där inte. Men jag tycker väl att hennes försök till att vara/bli influencer som hon kör stenhårt med på facebook är lite uttröttande. Hon håller även på med stand up och det är ju en fadäs.
Men hon har väldigt hög IQ sällan sett en person jobba så hårt och varit så noggran med sitt jobb som hon var. Otroligt inkluderande och vänlig, att vissa inte tycker om henne har jag även förståelse över men tycker inte att det är ok då det kommer ut som vuxen mobbing. Hon är edgy med sitt utseende och approach som är väldigt pang på i många fall och det har många svårt att hantera.
Jag personligen kan bara säga att som kollega var hon jättebra att ha att göra med. Hon är en person som är man hennes vän så dör hon innan hon låter personen fara illa.
Finns mångt flera deltagare som är värre i sin personlighet och låga iq. Nu tittar jag eller föjler jag inte Robinson, tappade helt smaken för det efter att jag i min ungdom bodde på Robinson Kents äventyrsgård, där har vi en/hade en vet ej om han lever, konstig människa.

Intressant, har haft mina misstankar att hon säkert är väldigt klipsk! Mött folk inom IT som visat liknande drag som jag sett hos henne (av det lilla jag sett) och dom har varit jävligt skärpta. Vad tror du om en teori jag har att hon nu har gränslandet i sitt våld om hon lyckas att sätta sig som förstakämpe varje vecka och köra stresspusslet?
2024-03-27, 18:26
Medlem
PingPongZongs avatar
Varför är det inga levande djur i matpris längre? Hade vart intressant se dagens Robinson deltagare får en STOR pytonorm i matpris. Som 2001. Den levde naturligtvis innan deltagarna högg huvudet av den.
2024-03-27, 19:52
Medlem
drinksareonmes avatar
Hade valt Charlotta alla dagar i veckan, stark fysiskt och den röven.
2024-03-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
En pick-me girl.
2024-03-27, 19:58
Medlem
greta75s avatar
Tror ni de har börjat med att alltid ha en duell i anslutning till röstningen i örådet där den som blir utröstad kan klara sig kvar för att de är bra i tävling? Ännu bättre också om den som blir utröstad får välja motståndare (som i farmen) och den som blir utmanad får välja tävling.

Då klarar de starkare sig kvar och det blir en annan typ av taktik. Pakter blir mindre värdefulla. Och det blir alltid lite drama på örådet och produktionen slipper fixa drama/spänning genom att förändra reglerna hela tiden.

På gränslandet så har väl produktionen hamnat i en riktig knipa. Två av deras guldklimpar skall duellera och den ena skall lämna. Skall bli intressant hur de fixar till det så att båda får stanna.
Senast redigerad av greta75 2024-03-27 kl. 20:03.
2024-03-27, 20:01
Medlem
fonders avatar
Citat:

Jag tror att de valde Karin för att de uppfattade henne som någon att kunna påverka till att vara med i gänget som vill ha ut Marcus.
2024-03-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
En pick-me girl.

Ja faktiskt. Man förstår ju varför Karin och Ci vill lämna hönsgården då det är yngre vs äldre inom laget. Charlotta vill byta lag bara för att umgås med killar
2024-03-27, 20:06
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag tror att de valde Karin för att de uppfattade henne som någon att kunna påverka till att vara med i gänget som vill ha ut Marcus.

Skit i pakter och grejer, ska ju vara en njutbar upplevelse också.
2024-03-27, 20:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Skit i pakter och grejer, ska ju vara en njutbar upplevelse också.

Nja, då skulle du vara fel person vid fel plats om du lät kuken bestämma istället för huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in