Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Jag har fått en bättre bild av Zayera Khan nu på slutet. Men så har jag också sett alla avsnitt. Tror hon är en intelligent kvinna, och som kan ha svårt att hitta sin plats i en grupp. Originell och därmed hatad av medelmåttorna. Ungefär som Yoko Ono.
Asså jag har jobbat med henne och det är ingen dumskaft det där inte. Men jag tycker väl att hennes försök till att vara/bli influencer som hon kör stenhårt med på facebook är lite uttröttande. Hon håller även på med stand up och det är ju en fadäs.
Men hon har väldigt hög IQ sällan sett en person jobba så hårt och varit så noggran med sitt jobb som hon var. Otroligt inkluderande och vänlig, att vissa inte tycker om henne har jag även förståelse över men tycker inte att det är ok då det kommer ut som vuxen mobbing. Hon är edgy med sitt utseende och approach som är väldigt pang på i många fall och det har många svårt att hantera.
Jag personligen kan bara säga att som kollega var hon jättebra att ha att göra med. Hon är en person som är man hennes vän så dör hon innan hon låter personen fara illa.
Finns mångt flera deltagare som är värre i sin personlighet och låga iq. Nu tittar jag eller föjler jag inte Robinson, tappade helt smaken för det efter att jag i min ungdom bodde på Robinson Kents äventyrsgård, där har vi en/hade en vet ej om han lever, konstig människa.