Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-20, 16:18
Medlem
Puma006s avatar
Dagens avsnitt ett bra avsnitt.

Var väntat att Pål skulle förlora mot Maureen. Det var korkat gjort av Pål att välja henne i duellen då hon är professionell dansare som har mer armmuskler än hans spagettiarmar. Den enda Pål skulle ha en chans att vinna mot är Rooble.

Tävling efter då åker Rooble ut pga av att har svagast armmuskler.

Skönt att både Pål och Rooble åkt ut, två personer som jag ville ha ut.
2024-05-20, 16:41
Medlem
Men kan någon få ut grisnäsan... Hon är som en 14-åring oskuld tjej. Grimaser, flin , skumma ljud och allmänt jobbig. Fyfan!
2024-05-20, 16:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Men kan någon få ut grisnäsan... Hon är som en 14-åring oskuld tjej. Grimaser, flin , skumma ljud och allmänt jobbig. Fyfan!

Jag firar med favoritmat och grejer den dagen grisnäsan åker ut.
2024-05-20, 16:50
Medlem
funktioners avatar
Skit att Pål åkte ut för nu återstår bara ett riktigt RÖVGÄNG. Kommer förmodligen inte se resterande avsnitt.
2024-05-20, 16:53
Medlem
Alltså Alex måste nog vara den mest ogenuina personen i robinson. Jag menar inte att allt han gör är ogenuint eller att det inte finns hjärta i det. Men mycket har känts beräknat, kalkylerat och utifrån ett spel vinkel. Speciellt hur det skall framstås i tv och för tittarna. Att han ska se ut som en god person. Vilket har funkat då han har fått flera följare på instagram och möjligtvis flera kunder till hans bolag. Den här veckan så föll verkligen hans mask när han snacka om heder och gjorde härskarteknik på Pål för att "rädda tjejerna". Allt ifrån att ge upp tacomiddagen, ge immuniteten till andra osv. Han fatta nog inte att alla i ön genomskådade hans bullshit.

Fast sedan så vet jag inte vem som är värst. Marcus eller Alex. Marcus är lika egoistisk som Pål (som han försöker påstå är så hemsk). Sedan så förstår jag inte heller varför han håller på sådär. När han inte ens behöver pengarna på de viset lol.
2024-05-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag tycker ändå det är bra av robble att stå upp för sin vän. Jag hoppas verkligen Alma åker ut, hon snackar fan skit om alla mest ovärdiga deltagaren i Robinson.
Ja, men verkligen. Trots han snack om att gå över lik. Så visste man ändå att han inte skulle kasta Pål under bussen. Trots hans brister så är han ändå en god och lojal vän. Alex kommer jag aldrig glömma hur han kasta Homayon under bussen och hur han behandla Helen.
2024-05-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag hade också helst sett att Pål vinner, tappade respekten för Alexander igår, han verkar ju svin dryg mot Marcus helt plötsligt när han kommer in i Robinson? Och samma mot Paul. Bara för att han har lovat marc att försöka få ut Paul behöver han inte ha en sån pussig och töntig attityd.

Mår nästan dåligt att se omröstningen ovanför tråden, kan inte alla som inte röstat än göra det så inte den störda Alex leder överlägset 😭 han var nog populär innan de senaste avsnitten men nu hoppas jag han sjönk som en sten i andras ögon också
2024-05-20, 17:11
Medlem
Puma006s avatar
Jag har sett veckans avsnitt, äntligen åker den falska personen ut.
Äntligen åker personen ut som förlorar på plankan.
Den som vinner plankan är:
2024-05-20, 17:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag har sett veckans avsnitt, äntligen åker den falska personen ut.
Äntligen åker personen ut som förlorar på plankan.
Den som vinner plankan är:

WOW, så trevliga nyheter!
2024-05-20, 17:20
Medlem
Bakarettans avatar
Har väl inte haft mycket till övers för Pål men när Mr Jesus Himself visar sitt rätta jag gentemot honom så tyckte jag faktiskt synd om Pål.
Pål har spelat visst, men det har ju alla andra gjort också. På sitt sätt. Paktat hit och dit.
Jag har hävdat sen början att den här falska, lismande och självgoda idioten Alex kommer att vinna. Just pga att det är riggat till hans fördel av Mastiff.
Ingen skulle bli gladare än jag om jag har fel. Förövrigt tycker jag inte det finns en enda värdig vinnare kvar.
2024-05-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Har väl inte haft mycket till övers för Pål men när Mr Jesus Himself visar sitt rätta jag gentemot honom så tyckte jag faktiskt synd om Pål.
Pål har spelat visst, men det har ju alla andra gjort också. På sitt sätt. Paktat hit och dit.
Jag har hävdat sen början att den här falska, lismande och självgoda idioten Alex kommer att vinna. Just pga att det är riggat till hans fördel av Mastiff.
Ingen skulle bli gladare än jag om jag har fel. Förövrigt tycker jag inte det finns en enda värdig vinnare kvar.
vad tycker du om marcus?
2024-05-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
vad tycker du om marcus?
Marcus är ju fullständigt vidrig ,hånfull och en riktig översittare. Kräks av att se honom..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in