Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Kanske inte, men här visar det ju sig att pundaren fortsätter med pundarbeteende.
Precis. Verkar som han smugglat med sig nån dos i rumpen och tryckt i sig inför örådet. Karln såg ju helt galen ut.
2024-05-19, 22:58
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
En knarkare är en knarkare.

I din värld ja, som inte är som många andras, de flesta. Men det slår du ifrån dig hela tiden för du är inte lika rakryggad som din idol Pål och vågar stå för vilken slags människa du är.
2024-05-19, 23:01
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Precis. Verkar som han smugglat med sig nån dos i rumpen och tryckt i sig inför örådet. Karln såg ju helt galen ut.

Du har mer rätt än du tror.
2024-05-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
I din värld ja, som inte är som många andras, de flesta. Men det slår du ifrån dig hela tiden för du är inte lika rakryggad som din idol Pål och vågar stå för vilken slags människa du är.
Det var en djävla lång mening. Helt obegriplig. Gör ett nytt försök!
2024-05-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Häromdagen skrev hon ett F. Hon har väl uppenbarligen ingen aning.

Missat de svaret då. Så länge jag följt henne har hon iaf gått ut med sanning om vinnarna hon spoilat. Men vi får väl se, skrev bara ut vad jag fick för svar
2024-05-19, 23:03
Medlem
Citat:
Otto Hitler?ror inte en sekund på det...

Mig behöver du inte skriva drygt till. Jag sa bara vad hon svarade mig!
2024-05-19, 23:07
Medlem
Citat:
Du har mer rätt än du tror.
Narkomaner är listiga och han såg helt klart påtänd ut i senaste avsnittet. Från godhjärtade gentlemannen Jesus till djävulen själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Missat de svaret då. Så länge jag följt henne har hon iaf gått ut med sanning om vinnarna hon spoilat. Men vi får väl se, skrev bara ut vad jag fick för svar

Ja, var ett tag sen hon la ut det och då fick jag fundera vilka som heter F och det gör ju ingen så vi får vänta och se helt enkelt.
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Du är som en tonåring! Men jag har ju ingen aning om din ålder? Men att du inte klarar av att sköta en konversation utan att nämna ordet pundare och knarkare säger väldigt mycket om dig

Har man jobbat med pundare så ser man uttryck som inte kåta gamla kärringar gör. Alex är en bedragare hela vägen. Tycker synd om hans familj.
2024-05-19, 23:10
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Är det nån som har några bra bilder på Olivia när hon står där i sin rosa bikini?

I början av säsongen stoppade jag videon flera gånger, en hel del celluliter på rumpa och baksidan av benen.
2024-05-19, 23:13
Medlem
Citat:
Har man jobbat med pundare så ser man uttryck som inte kåta gamla kärringar gör. Alex är en bedragare hela vägen. Tycker synd om hans familj.
Helt rätt. Jag har sett tillräckligt med pundare på min tidigare bostadsort och en av dom såg dessutom ut precis som Alex. Numera avliden. Jag ser alla tecken och när han pratar går det kalla kårar. Den där heroinrösten går inte att ta miste på. Tror nog han gett sin fru en och annan smocka och speciellt då man såg hans humörsväng i kvällens sänding. Otäck djävla människa som inte hör hemma i Robinson.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-19 kl. 23:15.
2024-05-19, 23:15
Avstängd
Aspieklubben dygnar. Är det i morgon vi blir av med aspie-Pål, majoriteten hoppas på det. Go Maureen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in