Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-27, 01:23
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Håller med dej till 100. En mer skenhelig, falsk och lismande person får man leta efter. Allt är så riggat till hans fördel. Jag har nämnt det förut i tråden och jag nämner det igen. Han kommer att vinna. Gör han inte det ska jag ta mej faen äta upp min vänstra sko.
Hur smakade skon? haha nej men skämt åsido så trodde jag samma sak
2024-05-27, 01:46
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Helt ok säsong, förvånad att det inte var fler som fick komma tillbaka och rösta i sista örådet, kändes ju som man visste hur det skulle gå innan en röst lagts. Hade vart mer intressant om det varit lite flera som fick komma med och lägga röster. Grattis Olivia I guess.
2024-05-27, 02:12
Medlem
1754s avatar
Härligt att snygga Olivia vann. Jag älskar hennes fina läppar och tuttar.
2024-05-27, 02:43
Medlem
fonders avatar
Säsongens bästa stunder:

1. Att se finalen utan någon finalist från Syd-psykopaterna.
2. Att se psykopat-Marcus åka ut precis vid målsnöret.
3. Att se när WT-Pelles största dröm i hela livet avslutades.
4. Att se skithög-Mark bli skickad till Gränslandet och aldrig se honom i Robinson igen.
5. Att se manipulatör-Alex krossas igen.
6. Att se Pelles knähundar åka ut så som Alma, Karin och Gustav.
7. Att den onda kossan Simone inte blev vinnare.
2024-05-27, 05:09
Medlem
Vipans avatar
Pundaren är så klart sur. Han kommer i alla fall inte tillbaka förrän om 10 år stod det att läsa. Klart sur.. Väldigt argsint och sur när folk inte tycker som han. Han har ju en skylt som det står Gränslandet i lägenheten så nåt fel i skallen är det på han. Nu kommer Robinson tillbaka i höst och då tar vi nya friska tag i tråden.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-27 kl. 05:32.
2024-05-27, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Och jag vill ha mindre hat och färre konflikter. Jag vill ha en öppen smart tävling, som i Australian Survivor. Inget agg mellan deltagarna och man slipper det svenska sättet att försöka bli personlig.

Jag tycker inte om en enda sak som du vill se och du avskyr allt jag vill se. Jag vill se precis det som visas i Australien och du vill se precis det som visas av Mastiff. Ändå säger du att du tycker om Australian Survivor. Vad tycker du om??? Bara programledaren?

Jag skrev ju fler saker som jag tycker om. Och var skrev jag att jag avskyr allt du vill se? Är du full?
2024-05-27, 05:46
Medlem
Någon som kan dela med sig från Aftonbladets "så gick det sen för deltagarna i robinson" ?
2024-05-27, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Vem fan är Desirée?
Den förste som åkte. Förlorade duell mot Karin och vägrade åka till gränslandet.
2024-05-27, 06:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Helt ok säsong, förvånad att det inte var fler som fick komma tillbaka och rösta i sista örådet, kändes ju som man visste hur det skulle gå innan en röst lagts. Hade vart mer intressant om det varit lite flera som fick komma med och lägga röster. Grattis Olivia I guess.

Tidig Måndag morgon idag/gryning skriver du Grattis Olivia I guess; Du behöver inte gissa längre för Olivia vann ju! Avsnittet släpptes redan kl 00:00 Söndag midnatt på TV4 Play och sedan gick det på TV4 kl 21:00 igår kväll dvs också Söndag.
2024-05-27, 06:22
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag skrev ju fler saker som jag tycker om. Och var skrev jag att jag avskyr allt du vill se? Är du full?
Den människan är ständigt otrevlig och det kan bero på medicinering, droger eller som du skrev full/bakfull? Alltid sur.

Har nu kommit till näst sista avsnittet i den australienska och det är så spännande. Jag tror jag anar vem juryn kommer välja men säger inget fall du inte kommit lika långt. Det är en tävling kvar och sen blir dom tre. Svara gärna vem du hoppas på och vem du inte vill ska vinna.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-27 kl. 06:39.
2024-05-27, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Säsongens bästa stunder:

1. Att se finalen utan någon finalist från Syd-psykopaterna.
2. Att se psykopat-Marcus åka ut precis vid målsnöret.
3. Att se när WT-Pelles största dröm i hela livet avslutades.
4. Att se skithög-Mark bli skickad till Gränslandet och aldrig se honom i Robinson igen.
5. Att se manipulatör-Alex krossas igen.
6. Att se Pelles knähundar åka ut så som Alma, Karin och Gustav.
7. Att den onda kossan Simone inte blev vinnare.
Håller med om det mesta, kanske inte ordningen och jag kan dessutom lägga till när Pål fick storstryk mot Maureen. Bra tv.

Alma var lojal mot sin pakt och knappast en knähund till Pelle. Hon t.o.m röstade på Pelle två gånger. Att hon var vän med Pelle är en helt annan sak. Varför vete fan.

Vet att du ogillar Alma och det e ok men du behöver inte fara med osanning.
2024-05-27, 06:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast varför rösta Rooble på Simone? Olivia fattar jag.

För att inte Marcus skulle få va med självklart. Det är ju ingen som på riktigt tänkte att Simone hade något att hämta i finalen. Hängde som en klump i repet liksom…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in