Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-19, 15:00
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag gillar bäst när det är ett schysst spel mellan människor, som i Robinson Australia (som är mitt favoritprogram när det kommer till Robinson). Jag vet inte varför du tolkade mina ord så fel om vad det är jag gillar, jag bara skrev att det är så; folk gillar drama annars klagar dom på att programmet är tråkigt.

Folk går igång på drama och gillar det. Det är inte bara tv4 som drar igång drama i sina dokusåpor, men Robinson Sverige står säkert ut gällande konstiga typer internationellt sett, och de friktioner dessa skapar sinsemellan.

Och det är ju bara att se dina kommentarer och vibbarna i dom så förstår man att du hör till dom som älskar dessa udda personligheter utifrån hur mycket du går igång på dom. Tänk om du varit med, vilket tjafs det hade blivit. Sök nästa år vetja!!

Jag skriver endast vad jag tycker om årets Robinson och dess deltagare här. Och det får man ju.
2024-03-19, 15:39
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ser att många av kvinnorna går runt i string, borde väl vara både obekvämt och ofräscht (bajs på strängen).

Vadå bajs på strängen?🤣 Du måste skrivit fel
2024-03-19, 15:52
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vadå bajs på strängen?🤣 Du måste skrivit fel

Stringen då, måste väl vara lättare att få skräp på en sådan än en vanlig trosa. Har aldrig burit en så jag vet inte.
2024-03-19, 16:00
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Har bara sett ett par avsnitt. Men hon Juggen som dansar till yrket måste ju ha något fel på hjärnan.

Att hon pratar engelska fhela tiden förbättrar heller inte hennes personlighet.

Dessutom - en deltagare försökte prata engelska med Irländaren, men irländaren vägrade. En eloge till irländaren.
2024-03-19, 16:29
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ser att många av kvinnorna går runt i string, borde väl vara både obekvämt och ofräscht (bajs på strängen).

Äckligt och ohygieniskt är bara förnamnet. Sedan ser röven så jävla stor ut och skinkorna dallrar.
2024-03-19, 17:03
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Äckligt och ohygieniskt är bara förnamnet. Sedan ser röven så jävla stor ut och skinkorna dallrar.

Exakt, skönt att någon förstår.
2024-03-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigBergling
Var väl en norrlänning som fick lämna och inställa sig för fängelsetid.

Kemo Pah Samateh finns på Lexebase i alla fall.

Sen har vi dumpen-peddot som var med i Norrland säsongen.
2024-03-19, 17:25
Medlem
Citat:
Stringen då, måste väl vara lättare att få skräp på en sådan än en vanlig trosa. Har aldrig burit en så jag vet inte.

Jag har tvättat tonårstjejers stringtrosor oräkneligt många gånger och du har rätt.
2024-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spywitheye
Vad med hans beteende är ”anabolstint”?

Han har varit ren rätt många år och jobbar med att hjälpa folk från beroende idag.

Tycker han är en av de bästa deltagarna någonsin, kul han är tillbaka.

Jag håller med!
2024-03-19, 18:29
Medlem
Gränslandet har sin charm ändå.

Årets vinnare!
Senast redigerad av StigBergling 2024-03-19 kl. 18:34.
2024-03-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Återvändaren Alex (gränslandet)ifrån säsong 2022...Herregud!
Hoppas han åker ut med röven först den anabolstinne idioten. Tål honom inte. Är han månne på avgiftningsrehab?
Äggahuvet & feminist/PK stollen likaså. Tycker inte om att tävla. Vad faen gör hon där då!? Enbart för att skapa drama.
Höll på Helen då hon var med 2022. Gör det idag också. Strong tjej med pondus. Hoppas hon får konfrontera idioten Fredrik.

Håller med! Varför sökte hon ens till robinson som är 98% tävling? Men vem vet, hon kanske är hidden och kör över motståndare när det väl gäller
2024-03-19, 19:30
Medlem
lunarluddes avatar
Jag höll på Helen förut men fan inte längre, hon måste ju inse att det är ett spel, kan inte gå och älta "vad jag fick utstå i det förra äventyret" hela livet. Jag har förstått nu i efterhand att hon kan vara rätt dryg att sitta med på en öde ö i över en månad. Misstänker starkt att hon har autism, har inget emot henne men ingen jag håller på iallafall.

Alexander i gränslandet är ju trevlig och verkar vara en vettig människa, jag hoppas han tar hem allt, han är grym i tävlingarna också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in