2024-02-05, 18:48
5 % gillar det max. Har varit med många. En tjej som blev skit tänd på att strypa mig när hon red mig. Men även hon var undergiven förutom ridningen.

Den dominanta ”kvinnan” som staten velat framlysa sen 80-90 talet finns inte på riktigt, bra att den idén håller på att dö. Kvinnor kommer alltid vara under mannen vid sex, deras hormoner är byggda så.
Citera
2024-02-05, 20:00
Medlem
Vitman-33s avatar
En polare till mig har blivit ursatt, tjejen slog sönder han bil en Dodge Ram för 300 000. En gång så flög hon på honom och jag var tvungen att ingripa..
Citera
2024-02-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Har aldrig hållt på med BDSM (inget intresse) så kan faktiskt vara något sådant. Jag ska se vad som händer nästa gång och ta det därifrån.

Jag tror kvinnor generellt är betydligt mer intresserade av BDSM än män. Men oftast vill de som sagt vara undergivna.
Citera
2024-02-05, 21:22
Medlem
Citat:
Jo jag gillar det men tog det lite lugnt nu i början.

Hon är 191cm och vikt ingen aning (men föreställ dig en kvinnlig basketspelare med D kupor) jag är väldigt mycket kortare men nästan 80KG
Hon är 25 och jag 45+

specifikare än så kan jag inte vara

Storleken "D" i bh-storlek säger inget om man inte vet omkretsen kring bröstkorgen.
Kan ju vara att någon skrivit detta tidigare, men jag orkar inte bläddra igenom svaren.
Ber om ursäkt om jag upprepat något...
Men 191 cm lång och basketspelare så tänker jag mig att d-kupor inte är något speciellt där...
Citera
2024-02-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Tror alla tjejer innerst inne vill både slå män i ansiktet och strypa dom, både vid sex såväl som i vardagen, men om de skulle göra det vem skulle då fixa deras bilar, tömma deras sopor, bygga deras hus, utveckla deras smink, osv. Istället ler de flesta tjejer bara, kokar inuti, och håller tillbaka sina inre fantasier.

Meeeen….nej! 😂
Så är det verkligen inte….
Det finns nog både killar o tjejer som har lite egna, udda och knepiga saker för sig…
Men majoriteten tack och liv vill nog inte sopa till el strypa den man har sex med.
Hur som helst… lika barn leka bäst…
Men man ska inte acceptera något som man själv inte vill eller som känns rätt.

Jag minns en gång (när jag var yngre) att en kille jag träffade som var dörrvakt… frågade mig mitt i ”allt”… om han typ fick köra upp sin batong i mig (år 2003)….
Jag svarade chill fastän jag inuti gick sönder av besvikelse (jag kände tydligen mer seriöst för honom än han för mig)….
- Jag sa, visst! På ett villkor!
Han blev super taggad….tills han hörde mitt ultimatum.
- om jag får köra upp den i arslet på dig först!
Så…diskussionen lades ner typ direkt..
Och så var jag klar med honom….

Skulle någon ex sopa till mig under sex..så hade han jävlar i mig fått stryk.

Innan man experimenterar i en relation så bör man först veta vart man har varann…så att man är lyhörd och respekterar varandra och är rädda om varann…
Senast redigerad av Snowhite6 2024-02-05 kl. 23:09.
Citera
2024-02-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hänt mig 2 ggr att jag blivit "slappad" inte alls hårt i ansiktet. Men tycker det är extremt avtändande och respektlöst , spec om man inte frågar om det är ok först. Nej tänder inte alls på våld på något sätt.

Håller med dig!
Förstår mig inte på sånt…
Jag tror deras verklighetsbild är förvriden på något sett…
Tror att det ska vara såhär….
Men det syns ju på porrindustrin idag, så mycket sjukt det finns att välja emellan.
Och utbudet hade ju aldrig funnits om ingen efterfrågade…
Obehagligt.

Tillslut vågar man ju inte träffa någon…
Citera
2024-02-05, 23:40
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hänt mig 2 ggr att jag blivit "slappad" inte alls hårt i ansiktet. Men tycker det är extremt avtändande och respektlöst , spec om man inte frågar om det är ok först. Nej tänder inte alls på våld på något sätt.
Är konfunderad över detta.
Har också fått mig några lusingar med vissa yngre förmågor som varit aggressiva i sängen, så jag örfilade tillbaka (kanske lite hårdare) för att lugna ner de två som brukade vara sådär.
Fick ingen lugnande effekt, tvärtom tyckte båda om det, ville ha mer.
Den ena av dem fick en signalröd bakända, trots detta, ville hon ha mer örfil/handflata på röven o jag är ganska stark.

Men inte, hon blev aldrig nöjd, nästa ’nivå’ hade varit att kasta henne genom gipsvägg, kasta igenom toadörren eller något liknande för att hon skulle sluta stimma…
Undviker sedan dess sådana brudar helt o hållet, det är inte som det ska vara i huet på dessa typer. Förmodligen sk daddy issues eller annat syndrom som kräver mycket bekräftelse.
Citera
2024-02-06, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Jodå. Och detta är inte enbart personlig erfarenhet från kvinnor jag idkat samlag med utan även kamraters berättelser.

Så något som är extremt ovanligt diskuterar ni rent teoretiskt då, eller har just ni lyckats pricka in 13 rätt allihop?
Citera
2024-02-06, 02:46
Medlem
Citat:
ja jag ska prata om det här. Tror att hon gör så här eftersom många tjejer har "renlighets fantasier" om mig, så är nog ganska kul att slå och strypa någon som mig

Vad är detta?
Citera
2024-02-06, 07:02
Medlem
Fuckwindowss avatar
Naturligtvis vill dom va undergivna.. är vad det handlar om.
Citera
2024-02-06, 10:27
Medlem
Bawsbawsbawss avatar
Att stoppa syretillförseln under ejakulation kan förhöja din orgasm. Ganska trevligt faktiskt. Asphyxiation tror jag det heter på engelska. Kolla upp det.
Citera
2024-02-06, 13:12
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Storleken "D" i bh-storlek säger inget om man inte vet omkretsen kring bröstkorgen.
Kan ju vara att någon skrivit detta tidigare, men jag orkar inte bläddra igenom svaren.
Ber om ursäkt om jag upprepat något...
Men 191 cm lång och basketspelare så tänker jag mig att d-kupor inte är något speciellt där...

Vet inte, men väldigt stora ialla fall på en så fit och smal tjej. Lite större än honungsmeloner typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in