2024-02-05, 14:25
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Hahahahah, ja eller hur. Ser du min profilbild? Ser du mitt använder namn? Jag är 2.03m och väger 130kg. Jag har haft sex med väldigt många kvinnor med gigantiska bröst. Sluta prata strunt, ingen kvinna som vill piska och strypa.

Du är undergiven och söker dig till de personerna.
de har gjorts vetenskapliga studier att 31% av kvinnor e dominanta =) samt har ja gjort fält studier o de stämmer överens på en tredje del. så de e du som har fel o din bögiga bild förklarar de mesta :P
Citera
2024-02-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Jo logiskt har du rätt, men känns bara lite märkligt att ha ett verbalt kontrakt innan man sätter igång, förtar lite av spänningen.

Så känns det rätt omanligt att verbalt ge tillstånd till att låta sig bli slagen och strypt av en nästan dubbelt så lång tjej

Jo alltså det är ju svårt att kommunisera sånt på ett bra sätt.
Men hon kan ju ge små hintar innan om att hon gillar att dominera.
Så vet du vad hon tänder på innan iaf och ni kan se det mer som en lek än att det på riktigt kan bli nått respektlöst/kränkande och då kan man vara mer avslappnad i rollerna.

Man kan ge hintar genom enbart kroppsspråk.
Citera
2024-02-05, 15:11
Medlem
Har frågar ett tjugotal, igen är intresserad
Citera
2024-02-05, 15:31
Citat:
är du man eller kvinna och vad var personen som slappade dig?

Är man personerna var båda kvinnor .
Citera
2024-02-05, 15:32
Medlem
Rebiselles avatar
Om du frågar samma fråga på en bdsm sida så är nog svaret: väldigt vanligt.
Citera
2024-02-05, 15:45
Medlem
SwampDoggs avatar
Jag tror det är rätt så enkelt - hon försöker provocera fram din dominanta sida. Det framstår av din text som att det inte kommer bli det enklaste av uppdrag.
Senast redigerad av SwampDogg 2024-02-05 kl. 15:49.
Citera
2024-02-05, 15:50
Medlem
KjellKjellborns avatar
Kvinnor är betydligt mer perversa än vad många snubbar tror.
Citera
2024-02-05, 16:03
Medlem
Redfogs avatar
Citat:
Men är det här vanligt? Jag har aldrig upplevt något liknande förutom en borderline tjej som slog mig i ansiktet med knytnäven medan hon red mig för typ 20 år sedan.
Var hon skallig, bisexuell och hade hon en (WW2-)gasmask på sig samtidigt som hon vevade loss, så tror jag att jag vet vem hon är.

Mina fördomar säger mig att det är extremt ovanligt med (dominanta kvinnor i allmänhet och) så pass dominanta kvinnor (i synnerhet).
Citera
2024-02-05, 16:11
Medlem
Bassplays avatar
Du har hittat nån wannabe boss bitch , antagligen moderna typen av feminist som hatar män men älskar kuk.

Minst 99% av alla tjejer vill bli dominerade.
Citera
2024-02-05, 16:31
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Switch? Hahahah, så jag hade rätt såklart. Du är undergiven. Skräll.
Nix, jag är switch sa jag. Och oavsett, vadådå?

Din tes om att det är extremt sällsynt med sådana kvinnor är fortfarande falsk.
Citera
2024-02-05, 17:52
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Jo jag gillar det men tog det lite lugnt nu i början.

Hon är 191cm och vikt ingen aning (men föreställ dig en kvinnlig basketspelare med D kupor) jag är väldigt mycket kortare men nästan 80KG
Hon är 25 och jag 45+

specifikare än så kan jag inte vara

Köp en strap on till henne och bit i kudden!
Citera
2024-02-05, 18:36
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Jag har nästan ALDRIG varit med om det förut, men nu träffat en tjej som är ganska vild. Hon försöker hålla tillbaka men hon tar strypgrepp på mig och ser lite halvgalen ut och "ruskar och kastar runt mig" i sängen, men sen inser hon vad hon gör och försöker lugna sig och så glömmer hon och gör det igen efter ett tag.

Jag antar hon vill dominera mig och verkligen slå mig och strypa mig riktigt hårt (antar det kommer inom sin tid). Jag gillar inte det här alls och blev ganska paff, kanske kan acceptera lite för att jag gillar henne.

Men är det här vanligt? Jag har aldrig upplevt något liknande förutom en borderline tjej som slog mig i ansiktet med knytnäven medan hon red mig för typ 20 år sedan.

Hon är ganska lång, nära 190 och spelar basket om det är nyttig information.

Det är nog inte så vanligt. BDSM och så är inget fel i sig om båda parter är med på det och för ut något av det. Men det låter inte som att det är något som du gillar och då är det helt klart osunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in