2024-02-05, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är visserligen vanligare att tjejer är undergivna än dominanta, men nej, det är verkligen inte så ovanligt som du vill få det till.

Jodå. Och detta är inte enbart personlig erfarenhet från kvinnor jag idkat samlag med utan även kamraters berättelser.
Citera
2024-02-05, 13:35
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Har tanken slagit dig att du kan prata med henne om det här?

Det här är ganska nytt, och jag erkänner att jag inte vill framstå som ett mongo än, om inte det löser sig nästa gång ska jag prata om det.

Det enda som är viktigt för mig är att hon respekterar mig efter att hon gått loss på mig, och sånt är svårt att fråga om för tjejer vet oftast själva inte svaren på sånt. Alltså jag är SNÄLL som låter henne göra så här men jag skulle kunna döda henne ganska snabbt om jag ville. det är viktigt för mig.
Citera
2024-02-05, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Jodå. Och detta är inte enbart personlig erfarenhet från kvinnor jag idkat samlag med utan även kamraters berättelser.
Ok? Och den mängd brudar ni har träffat är statistiskt signifikanta?

Jag har legat med ett gäng brudar som gillar det. Och känner en hel del också.
Citera
2024-02-05, 13:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
En seriös fråga till er som har erfarenhet av det här, respekterar dom er efter att ha dominerat er? är sjukt ovan med sånt här, vilket är skäl nog att prova och ge med mig lite.

Du får allt ta och prata med henne om detta. I gemen de som är inne på BDSM är extremt kunniga på det. Kör med safewords osv. Om hon nu är en sådan kunnig kommer hon försöka utbilda dig först så det inte blir farligt. Om hon inte berättar något är kanske en novis själv så är det ingen bra idé att ens försöka med detta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ok? Och den mängd brudar ni har träffat är statistiskt signifikanta?

Jag har legat med ett gäng brudar som gillar det. Och känner en hel del också.

Det beror snarare på att du själv är undergiven och söker dig till sådana patetiska kvinnor.

Ja det är viktigt.
Citera
Citat:
Det här är ganska nytt, och jag erkänner att jag inte vill framstå som ett mongo än, om inte det löser sig nästa gång ska jag prata om det.

Det enda som är viktigt för mig är att hon respekterar mig efter att hon gått loss på mig, och sånt är svårt att fråga om för tjejer vet oftast själva inte svaren på sånt.
Om vi säger så här. Jag hade då aldrig lekt med någon som inte klarar av att kommunicera om sådana saker.
Citera
2024-02-05, 13:38
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du får allt ta och prata med henne om detta. I gemen de som är inne på BDSM är extremt kunniga på det. Kör med safewords osv. Om hon nu är en sådan kunnig kommer hon försöka utbilda dig först så det inte blir farligt. Om hon inte berättar något är kanske en novis själv så är det ingen bra idé att ens försöka med detta.

Har aldrig hållt på med BDSM (inget intresse) så kan faktiskt vara något sådant. Jag ska se vad som händer nästa gång och ta det därifrån.
Citera
2024-02-05, 13:38
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Det beror snarare på att du själv är undergiven och söker dig till sådana patetiska kvinnor.

Ja det är viktigt.
Och det där motbevisade det jag sa exakt hur då?

Är switch för övrigt.
Citera
2024-02-05, 13:40
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Om vi säger så här. Jag hade då aldrig lekt med någon som inte klarar av att kommunicera om sådana saker.

Jo men att jag låter henne slå mig och strypa mig är ju ändå okej, men mycket mer än så vill jag nog inte "leka" ändå.
Citera
2024-02-05, 13:41
Citat:
Jo men att jag låter henne slå mig och strypa mig är ju ändå okej, men mycket mer än så vill jag nog inte "leka" ändå.
Då säger du det till henne. Respekterar hon inte svaret är hon en jävla idiot som du inte ska träffa.
Citera
2024-02-05, 13:42
Medlem
PaoloRobertos avatar
Tjejerna tycker om det inte tvärtom
Tror din flickvän är transa
Citera
2024-02-05, 13:45
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Då säger du det till henne. Respekterar hon inte svaret är hon en jävla idiot som du inte ska träffa.

ja jag ska prata om det här. Tror att hon gör så här eftersom många tjejer har "renlighets fantasier" om mig, så är nog ganska kul att slå och strypa någon som mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in